aynen öleHocam Az bi Baksan Konulara belki yüzlerce ( binlerce ) mesaj göreceksinAma bende ilk foruma üye olduğumda böyle Yapmıştım ..
http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/89824-2011-model-gt250r-kirmizi-ejder.html
Ben bir ST kanuni GT 250r Kullanıcısıyım . 2011 model .. Linktende inceleye bilirsin.