http://barisci26.sitemynet.com güzel bir motosiklet sitesi

Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
http://barisci26.sitemynet.com
girin ve benim siteme göz atın.
Bu hafta yaptım. Sizce nasıl olmuş.
msn adresim yazılı istiyen olursa yazışabaliriz.
Şimdiden teşekküeler :mrgreen: :bounce: :cherry: :rendeer: :cat: :queen: :bestmt:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
barisci26, Aferim sana çalışmalara devam :cat:

Polis Motoru Güzelmiş
poisce_hiz.jpg
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Haha üstünde yazan daha güzel '' To Service - To Protect - To Kill '' :santa:
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
46
Bazı motor isimleri yanlış yazmışsın ama olsun buda kabulumuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst