Hrc CBR 250

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
o plakanın boyutu nedir,bir de çamurluğun yerine takılan plakalığın linki varmı,nereden alındı?

boyutu tam santım olarak bılmıyorum.
plakalık tamamen custom yapıldı lutfı.tornacıda ozel dokturuldu.asagıda hıcbır ıslem yapıldı kesme-bıcme vs. plaka-sınyal-tornacı 150tl toplamda tuttu.

Bence jantlar siyaha boyanıp kırmızı parça şerit çektir Barış abi.Bide 160 lastik atarsan tadından yenmez.Kazasız belasız

120-160 dusunuyorum kardesım :)


koruma takozu ne kadara mal oldu nasıl taktırdını

150. anesten aldım. eger dıkkat edecegım dersen grenajlar sokulmeden takılıyor ;) bez vs koyup cızmeden koyabılırsın. zaten ılk partıde stock satıldı sonra grenaj kesılmesın dıye aparatlı sattılar. dırek uyumlu 2011-13 cbr 125-250 lere.

Manet dışında herşey muhteşem olmuş, elciklerle aynı renk olmalı o, biraz soluk bi mavisi var.

varsa aynı renk , rastgelırse bana lınk atarsan sevınırım :cat: degıstırırım bulursam ama hel boyle metalık renkler var maalesef :)


tesekkurler :)

---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:42 ----------

daha yapacak birşeyler varsa bence jantları siyah veya metalik sarı yapabilirsin :cat:
güzel olmuş ama jantlarıda boyamalısın.cıbırın en iğrenc yeri jant rengi
Jantlar da boyanacak. Büyük ihtimal beyaz olacak arkadaşlar :). Ben gövde rengi parlament mavisin de diretiyorum Barış'a :)))..
beyaz bence hiç iyi olmaz.r1 in jant rengi olan koyu altın sarısımıdır adı neyse işte o beyaz renk motorada yakışır

boyatacagım :cat: performans modları ıle beraber lastık ve janttada oynamalar olacak :)


sonerım laci hıc bulamadım. photoshop sart :):cat:


61888669_d.jpg

1345908690_432252048_1-Pictures-of--R2750pm-No-Learners-or-Licence-Required-Honda-CBR-1000-HRC.jpg

image.jpg
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Valla aslında beyaz da iyi durmuş hee hrc de :). O da iyi olacak gibi Barış. Bilmiyorum, fikir değiştirmeye başladım :p...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
akseuar fışkırıyor ama:p motor yinede çok dengeli ve güzel duruyor...

Puig cam hem şık hem işilevsel, egzozun 5 kg hafifletmesi çok iyi, beyaza boyanan kısımlar isabetli:cat:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Sarıda fena durmuyor ama, beyaz güzel :mrgreen:
akseuar fışkırıyor ama:p motor yinede çok dengeli ve güzel duruyor...
Puig cam hem şık hem işilevsel, egzozun 5 kg hafifletmesi çok iyi, beyaza boyanan kısımlar isabetli:cat:


tesekkurler.
cam ıyı oldu.su bızır bızır sesten de kurtulduk...
egzoz orjınal 7 carbon tıger 1.5kg... muazzam fark var dedıgın gıbı. aku de de bu sekılde cok hafıflıyor ama deger mı bılmıyorum? :) egzoz ses goruntu var ama sadece 3-5kg ıcın 150-200 lıra verılır mı? kı orj akusu cok ıyı...
beyaz kısımlar herkes bogacak demesıne ragmen yaptırdım cunku trıcolor oldugu ıcın bogmayacagına emındım...
jantları da keza boyle dusunuyorum ama yınede farklı onerılere-shoplara acıgım elbette.el elden ustundur :)
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
koruma takozunu nasıl taktınız?bende cbr1125 2012 model varda alsam nasıl takcaz? Veya servıste varmıdır bunlardan?
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
tesekkurler :)

henuz durdurmadı ama dusuncem su kı, camur deryası ıcınde ıc kısma gomulmus neredeyse gorulmeyen yamuk yumuk metal parcasındasındansa buna daha az tepkı gosterırler-gostermezler dıye dusunuyorum :)

racing kullanan arkadaşların yaptığı gibi plakayı arka çamurluğun içine takmak , yada bu şekilde standart olmayan küçük plaka kullanmak kanunen yasaktır.
Buna daha az tepki göstermek diye birşey olmaz, ikisi de yasal değildir. Motorunuzu bağlama hakları vardır. Tercih sizin.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
koruma takozunu nasıl taktınız?bende cbr1125 2012 model varda alsam nasıl takcaz? Veya servıste varmıdır bunlardan?

paket ıcerısınde cıkan ek metaller ıle saseye monte edılıyor.gayet basit dikkat edilirse.serviste yok.orjınal honda parcası degıl maaelesef.

racing kullanan arkadaşların yaptığı gibi plakayı arka çamurluğun içine takmak , yada bu şekilde standart olmayan küçük plaka kullanmak kanunen yasaktır.
Buna daha az tepki göstermek diye birşey olmaz, ikisi de yasal değildir. Motorunuzu bağlama hakları vardır. Tercih sizin.

tesekkurler.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
kardeşim iyi para dökmüşsün ama ben begenmedim malesef ya.zevkler tartısılmaz tabi ama.motorun önünü indirtsen daha güzel olacagını düşünüyorum
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
250 cc motora eger cok uzun seneler binilmesi dusunulmuyorsa bu kadar masraf yapmanin gereksiz oldugunu dusunuyorum

ama genede cok guzel kombinasyon yapmissin birde su tulumdan alirsan tam olursun

http://www.revzilla.com/motorcycle/dainese-avro-two-piece-suit en sondari hrc renginden olani

tesekkurler ;)

kardeşim iyi para dökmüşsün ama ben begenmedim malesef ya.zevkler tartısılmaz tabi ama.motorun önünü indirtsen daha güzel olacagını düşünüyorum

arkası bu kadar havada olan ya da bu kadar yana yatan cbr 250 gordun mu hıc ? :)

on taraf 4cm ınık zaten ki lıstede de yazıyor...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
tesekkurler :)

henuz durdurmadı ama dusuncem su kı, camur deryası ıcınde ıc kısma gomulmus neredeyse gorulmeyen yamuk yumuk metal parcasındasındansa buna daha az tepkı gosterırler-gostermezler dıye dusunuyorum :)
motorun çok güzel kazasız belasız sürüşler ama bir tavsiyem olucak yanlış anlama bende arabama şöförler odasında bastırdım orjinal ama yeni tip diyorlar şekilli app gibi bir çevirmede polis bişey bulamayınca gitti fener aldı plakalara bakıyor sahte mi bağlıcaz dedi dedim ne sahtesi bak mühür var olsun basılabiliyor sahte dede hır gür çekici geldi araba gitti cea falanda kesildi sonra mahkeme falan derken plaka orjinal olduğu resmi belgeyle ıspatlandı ve ben arabamı geri aldım bence riske girmeye değmez motorları nasıl taşıdıklarını gördüm çünkü:)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ya cok trafıge cıktıgım soylenemez arkadaslar.sorun yok.foca'da polıs yok zaten :p
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
1
merhaba ön tarafı yere basma işleminiz cok hosuma gitti sanırım bende yaptıracagım. Bilgi verirseniz memnun olurum Teşekkürler. Motorun cidden cok saglam durmus Allah Kaza Bela vermesın
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
tesekkurler. satalı , 600rr alalı cok oldu :)

yere basma ıslemının detayını tam bılmedıgım ıcın yanlıs bısey soylemeyeyım.ızmır'deysen ustama gorustururm senı.
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin fakat bu racing havası vermiyor ya kesmez bir süre sonra..
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş, kazasız belasız..
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Harbiden çok güzel motormuş, kaç bin km de ve ne kadara satmıştınız? 600rr ınız da hayırlı olsun bu arada.. İzmirdeki ustanızın da telefonunu verirseniz veya adresini sevinirim.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst