- Katılım
- 23 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,782
- Konu Yazar
- #21
o plakanın boyutu nedir,bir de çamurluğun yerine takılan plakalığın linki varmı,nereden alındı?
boyutu tam santım olarak bılmıyorum.
plakalık tamamen custom yapıldı lutfı.tornacıda ozel dokturuldu.asagıda hıcbır ıslem yapıldı kesme-bıcme vs. plaka-sınyal-tornacı 150tl toplamda tuttu.
Bence jantlar siyaha boyanıp kırmızı parça şerit çektir Barış abi.Bide 160 lastik atarsan tadından yenmez.Kazasız belasız
120-160 dusunuyorum kardesım
koruma takozu ne kadara mal oldu nasıl taktırdını
150. anesten aldım. eger dıkkat edecegım dersen grenajlar sokulmeden takılıyor
Manet dışında herşey muhteşem olmuş, elciklerle aynı renk olmalı o, biraz soluk bi mavisi var.
varsa aynı renk , rastgelırse bana lınk atarsan sevınırım :cat: degıstırırım bulursam ama hel boyle metalık renkler var maalesef
harika olmuş
haYIRLI OLSUN
tesekkurler
---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:42 ----------
daha yapacak birşeyler varsa bence jantları siyah veya metalik sarı yapabilirsin :cat:
güzel olmuş ama jantlarıda boyamalısın.cıbırın en iğrenc yeri jant rengi
Jantlar da boyanacak. Büyük ihtimal beyaz olacak arkadaşlar. Ben gövde rengi parlament mavisin de diretiyorum Barış'a
))..
beyaz bence hiç iyi olmaz.r1 in jant rengi olan koyu altın sarısımıdır adı neyse işte o beyaz renk motorada yakışır
boyatacagım :cat: performans modları ıle beraber lastık ve janttada oynamalar olacak
sonerım laci hıc bulamadım. photoshop sart