Hrc CBR 250

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Zaten zatmışsınız . Zevkler ve renkler tartışılmaz ama orjinali bence çok daha sade ve şık :) ne kadar modifiye okadar itici benim için tabii
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Harbiden çok güzel motormuş, kaç bin km de ve ne kadara satmıştınız? 600rr ınız da hayırlı olsun bu arada.. İzmirdeki ustanızın da telefonunu verirseniz veya adresini sevinirim.. :)

4000km cıvarıydı 8300e vermıstım ustundekı herseyle.

tesekkurler.

vereyım.

sahın 44 usta.
535 612 44 44
alsancak VOSMER ın karsısındakı gırılmez sokakta.
ıscılıgı efendılıgı 10numara ustadır.
BARIS USTEGMEN'den aldım numaranızı de :cat:

elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş, kazasız belasız..

tesekkurler kardesım.cumlemıze...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst