Hornet 900'mü ER 6F'mi?

Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Tüm motosiklet.net'çilere merhaba.
11.000 YTL'ye 2006 model ve 5400 Km'de ER 6F almayı düşünürken 11000 YTL'ye 2005 model ve 8000 Km'de Hornet 900 buldum.
ER 6F'i az çok biliyorum ama Hornet 900 hakkında pek malumatım yok.Bu iki motordan Hornet'i tercih etsem başımı yakar mıyım,yoksa memnun olur muyum bilgisi olanların yardımını istiyorum.
Özellikle Hornet 900'ün performansı,yakıtı,yedek parçası ve ikinci eli nasıldır,bu model ve Km'de ki bir Hornet 11.000 YTL eder mi, bilen varsa lütfen yazsın...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
İkiside tip olarak çok farklı motosikletler. Ben er-6f i tercih ederdim çünkü daha hoş bir makine. :) tabi bu benim görüşüm. :)


wallpaper7.jpg


ninja6502.jpg
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Şuna bir bakınız önce,daha sonra yakıt vs hesaplarınıda dikkate alarak bir hesap yapınız.:wiinkk:
Zannedersem yeterince açıklayıcı olmuştur.:bounce:



 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Yav İhtiyar abi ne ER 6F alan adama 130 YTL, ne de Hornet 900 alan adama 328 YTL vergi sorun olur mu hiç?
Hadi XT 660 olsa ve sınırı kılpayı ile geçse neyse. :)
Tek artısı belki ER 6F alan bak benim motorun vergisi seninkinden az diye XT 660 kullananla dalga geçme şansına,Hornet 900 alanda,bak benim motor 900 Cc 4 silindir ve seninki ile aynı vergi oranına sahip diye yine XT 660 kullanıcısıyla dalga geçme şansına sahip olabilir o kadar. :) (R6 ve XT 660 ikilisi arasında test edilip onaylanmıştır tarafımdan.)
Hem yok mu daha net bilgi verecek,hiç Hornet'i olan ya da denemiş birisi forumda?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yav İhtiyar abi ne ER 6F alan adama 130 YTL, ne de Hornet 900 alan adama 328 YTL vergi sorun olur mu hiç?
Hadi XT 660 olsa ve sınırı kılpayı ile geçse neyse. :)
Tek artısı belki ER 6F alan bak benim motorun vergisi seninkinden az diye XT 660 kullananla dalga geçme şansına,Hornet 900 alanda,bak benim motor 900 Cc 4 silindir ve seninki ile aynı vergi oranına sahip diye yine XT 660 kullanıcısıyla dalga geçme şansına sahip olabilir o kadar. :) (R6 ve XT 660 ikilisi arasında test edilip onaylanmıştır tarafımdan.)
Hem yok mu daha net bilgi verecek,hiç Hornet'i olan ya da denemiş birisi forumda?

Hornet=Kybele http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=kybele

ER 6 F=Younger boy,you now?

Ben işin içinden çıkamadım,üstüne üstlük aklım karıştı sizin yüzünüzden.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2007
Mesajlar
26
hocam er6f nereeee hornet 900 nere. Ayıp olmuş hornete. hemen özür dileyelim kendisinden. 2 silindirli çıroz kawa ile karşılaştırmayın horneti. bence tabiki hornet.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
33
er-6 vergi tutarı, yakıt tüketimi ve sanırım ağırlık merkezi ile şehir içersinde kullanımı çok iyi bir motosiklet:cat: yanlız honda güvenli sürüş eğitiminde , iki gün kullanma fırsatı bulduğum hornet 900 bambaşka, herşeyden önce sesi mükemmel:cat: yol tutuş harika yani alınıp aşık olunacak cinsten.. yanlız şu an yeni hornet piyasada bu bir dezavantaj olabilir..
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tüm motosiklet.net'çilere merhaba.
11.000 YTL'ye 2006 model ve 5400 Km'de ER 6F almayı düşünürken 11000 YTL'ye 2005 model ve 8000 Km'de Hornet 900 buldum.
ER 6F'i az çok biliyorum ama Hornet 900 hakkında pek malumatım yok.Bu iki motordan Hornet'i tercih etsem başımı yakar mıyım,yoksa memnun olur muyum bilgisi olanların yardımını istiyorum.
Özellikle Hornet 900'ün performansı,yakıtı,yedek parçası ve ikinci eli nasıldır,bu model ve Km'de ki bir Hornet 11.000 YTL eder mi, bilen varsa lütfen yazsın...

ooo hocam çıtayı yükseltmişsin...hadi hayırlı olsun...hornet 900 le cbf 500 arasında görüntü benzerliği o kadar fazla ki birbirinden ayırt etmek dikkat ve bilen işi...hornetin artık bu tr de olmamasıda dezavantaj...teknik detaylardan anlamam...er 6 f i tercih ederdim şahsen...


bu arada seni arıyodum...nerelerdesin...arkadaşa ulaştım...200 km de 2006 er 5 varmış...normalde 0 da dürüst biri olduğundan söylüyor...km yi sıfırlayıp ruhumuz bile duymayabilirdi ama esnaf bazen böyle sağlam çıkar...2 kere bursaya gitmiş gelmiş...km nedenide o...fiyat için

[email protected]

veya 0543 956 08 81arayıver...Resmi Kawasakı Bayisi...Bursa İznikte yerleri...yeni bayi...z moto belli bir satışdan sonra web sitesinde bayi diye yazıyormuş vs...hani nerede z motoda görünmüyo desen haklısın...ararsan söylerler z motodan...
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
piyasada şu anda olan motoru yani kawayı öneririm hornette guzelmiş ama soru işareti çok
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
2007 nin konusu şöyle bir hortlatalım.
Arkadaşlar sitemizde hornet 900 kullanıcısı mevcut mu ? Makine hakkında biraz bilgi edinmek istiyorum. Benim ER5'e bi teklif geldi hornet 900 ile takas yapmayı düşünüyorum. açıkçası hornet çok baba duruyor ama dışına bakıp ta motosiklet alamayız değil mi? Sonuç itibari ile honda dır 4 markaya herzaman güven tam ama böyle baba bi motor neden Türkiye de bu kadar az?
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Karşılaştırdığınız makineler tamamen alakasız.Hornet 900 de,cbr 900 rr ın biraz ehlileştirilmiş makinası bulunur,tork 2000 devirden itibaren başlar.2.vites gazı açarsanız7.000 devirlerde kendiliğinden tekere gelir şakaya gelecek bir makina değildir.100 km de 6.5-7 litre gibi bir benzin tüketimine sahiptir.


Teknik özellikler.

http://www.motorbikes.be/en/Honda_CB_900_Hornet_2005.aspx
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
hornet çok baba bir motor fakat arz talep meselesi er 6 f dha çok tutuluyor satarken er6 f daha çabuk elden gider. yakıt malum hornet daha çok yakacaktır.
yukarda gsr 600 olan bir arkadaş er 6 ya laf etmiş de 1 km düz yolda drag da gsr yi yerle bir eden yine er 6 dır.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Teknik özellikler için teşekkürler...
Amacım er6 ile kıyaslamak değil aslında, ama yeni bir konu açmaktansa buraya yazdım. Amacım cb900 hakkında kullanıcı yorumu toplamaktır. Yorumlarınız için de teşekkür ederim.
Ve sorumu yineleyecek olursam güzel bi makine (ön fikrim) olmasına rağmen piyasada neden bu kadar az var?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karşılaştırdığınız makineler tamamen alakasız.Hornet 900 de,cbr 900 rr ın biraz ehlileştirilmiş makinası bulunur,tork 2000 devirden itibaren başlar.2.vites gazı açarsanız7.000 devirlerde kendiliğinden tekere gelir şakaya gelecek bir makina değildir.100 km de 6.5-7 litre gibi bir benzin tüketimine sahiptir.


Teknik özellikler.

http://www.motorbikes.be/en/Honda_CB_900_Hornet_2005.aspx



Aynen katılıyorum..Bu makineyi 2 yıla yakın zamandır kullanıyorum..Çok iyi bir makina..fakat türkiyede az ve bilinen bir makina değil..İnanılmaz güzel bir sesi var..tam bir Bowwurtu makinası..güçte süper,,ivmelenme inanılmaz,,250 Km hızıda rahatlıkla çakıyor..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 ----------









 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Teknik özellikler için teşekkürler...
Amacım er6 ile kıyaslamak değil aslında, ama yeni bir konu açmaktansa buraya yazdım. Amacım cb900 hakkında kullanıcı yorumu toplamaktır. Yorumlarınız için de teşekkür ederim.
Ve sorumu yineleyecek olursam güzel bi makine (ön fikrim) olmasına rağmen piyasada neden bu kadar az var?

Her makinada olduğu gibi bakımlarını zamanında yapar,adam gibi kullanırsanız evladiyeliktir.Piyasada neden fazla olmadığına gelince,malum bizim insanımız gösterişe meraklıdır.Grenaj v.s olmadığı için gösterişi yoktur,sadece Naked tarz sevenler rağbet eder.Ama ilk 400m.de fenadır :).Kısacası 2 teker ruhuna sahip makinadır,gösteriş değil.Avrupa ve amerika kullanıcı forumlarına bakarsanız çok tutulan bir motosiklettir..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Makina çok baba bir duruşa sahiptir ama..Race ler gibi fiyakalı cafcaflı bi duruşu yoktur..Ama ses ,,özellikle çift yoşinin sesi mükemmel ötesidir..
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Her makinada olduğu gibi bakımlarını zamanında yapar,adam gibi kullanırsanız evladiyeliktir.Piyasada neden fazla olmadığına gelince,malum bizim insanımız gösterişe meraklıdır.Grenaj v.s olmadığı için gösterişi yoktur,sadece Naked tarz sevenler rağbet eder.Ama ilk 400m.de fenadır :).Kısacası 2 teker ruhuna sahip makinadır,gösteriş değil.Avrupa ve amerika kullanıcı forumlarına bakarsanız çok tutulan bir motosiklettir..

Hocam olacağını hiç zannetmiyorum ama bi CBF 250 veya Falcon gibi herhangi bir kronik sorunu yoktur değil mi?
Görünüş olayını zaten hiç konuşmaya gerek yok aynı fiyat aralığında bi sürü racing varken bir kişi horneti soruyorsa tip olayını konuşmanın bi manası yok demek ki adam sapıktır. :queen::queen: yani çıplak seviyordur.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hornet 900 hondanın saglam makinalarından biridir... isterse 85 model olsun .. farketmez.. oynanmamış temiz bulunursa kaçırma... fakat yakıt masraflarını göz önünde bulundurup almalısın.. benzinle ilgili bi problemin yoksa 900 al derimn.. ama ben günlük kullancam heryere gidicem ekonomik olsun yeri geldimide beni yetiştirsin gidecgim yere dersen .. er6 f yerine er6 n derim.. f de çok grenaj sesi var... bi türlü çözemediler.. ama n bi harika..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst