HondaCBF150 ile İstanbul - Sakarya (İlk uzun yolum)

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
gerçekten güzel ve anlamlı bir gezi Allah mekanını cennet eylesin..bende havalar daha ısının ca iy bir bakımdan sonra bir bolu falan yapmayı düşünüyorum daha doğrusu arkadaşlarla..tek cesaret edemem..

Sağol, kardeş iyi dileklerin için. Aslında bu benim için tek yapılması gereken kutsal bir sürüştü, yoksa tek başına çekilmez de olabilirdi. Otobanda en azından iki motor olmak mantıklı, zira şeridi kapatma şansın olur ve belki bir anlamda tehlike biraz daha azalabilir. Bugünkü Motogp grup sürüşü esnasında birden çok motorla sürüşün ne kadar keyifli olduğunu da anladım.

ohh...Tekirdağa yoldaş yavaş yavaş çıkıyor.. :p o kadardır yazışıyoruz bi vesikalık resim çakmadın yav...ona diyom ben...

Bak bugün Luxor'la yüzyüze tanıştık mesela, seninle de görüşürüz elbet. Ama bu kadar ısrara al sana taze taze Motogp'de GhostRider'dan bir enstantane:p :queen:
Nasılım???:cherry:



Cok keyifli bi Gezi oldugu herhalinden belli.
Fotolar, Yazilar cok iyi. Orda olasim geldi.

Hele Islama Köfteyi görünce, hey Allahim ya... :salut:

Neyse, artik tekrar oralara gelince yeriz.

Gezilerinin devami dilegiyle, yolun acik olsun kardesim.


Boykot abi, sana da hasseten selam ederim abicim. Seni de zorla motorcu yapacağız o olacak, kalkıp da oralardan gelme sonra Harley'le falan!:queen:

Gelince sen araba kiralarsın dört tekerle gideriz. Ama bu sefer kabak lastikli olmasın araba haa ona göre:bounce: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
umarım daha güzel gezilerin basını çekersiniz.Çok güzel bir gezi olmuş.Fakat okadar yol gidip keşke bir yerde kalma imkanınız olsaymıs.Sakarya yeşilliyle tam gezilecek yermiş :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
umarım daha güzel gezilerin basını çekersiniz.Çok güzel bir gezi olmuş.Fakat okadar yol gidip keşke bir yerde kalma imkanınız olsaymıs.Sakarya yeşilliyle tam gezilecek yermiş :)

Sağol kardeş. Aslında orada kalmaya ev bile var, ama ertesi gün de iş vardı. Kalsam sabah erkenden yola çıkmam gerekecekti yine. Başka sefere kalmalı bir gezi yapabilirim bakalım artık.:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
selam clout,inanki yazılarını okumak,sankı benıde oralara goturdu,cektigin resimlerın ve anlatımınla mukemmel dıyebılırım,ılk gezın bu ve sonrakılerde gorusmek dılegıyle.cok guzeldı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
OOOooo karizma 1500 cloud efendi...motogp yide görün dünya gözüyle artık gam yemezsin...:mrgreen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
OOOooo karizma 1500 cloud efendi...motogp yide görün dünya gözüyle artık gam yemezsin...:mrgreen:

Eyvallah teşekkürler. Valla sırf İstanbulPark'ı göreyim beleşe diye gittim, yoksa motoGP ve F1 tarzı yarışlar beni pek çekmiyor (Ha bak beleşe F1 olur ona da damlarım:queen: ). Ben daha ziyade Motocross ve Ralliciyim:) . Yine de iyi oldu tabii, gezdik gördük dağarcığımıza bunu da koyduk:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sen..erdo...discordıan..çılgınmurat ve gelmeyi isteyen arkadaşlar yavaş yavaş Tekirdağa akıcaz...şeridi kapıyacaz...köfte piyazımı yiyecez...aheste aheste...oh mis...:)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
21
tekirdağın en iyi köftecisi özcanlardır.

orda köfte yiyen sırf köfte yemek için giderde gider.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
dostum harika bi gezi yapmışsın..tebrikler..bencede cbf la özellikle tek basına istediğimiz yere rahatlıkla zorlanmadan gideriz..

daha bugün özcanlarda köfte yedim :)

cbf çılar organize lazım bize...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
süper olmuş gezin tebrikler ama bidahaki sefere hep otobanı kullan. e5 çekilmez...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
sen..erdo...discordıan..çılgınmurat ve gelmeyi isteyen arkadaşlar yavaş yavaş Tekirdağa akıcaz...şeridi kapıyacaz...köfte piyazımı yiyecez...aheste aheste...oh mis...:)

Bunun için de ayrı bir topic açmak lazım ya da cbf150 topiğinde kararlaştıralım. Ben haftaya Pazar (6Mayıs) müsaitim, ya da hafta içi yaparsanız da uygun güne denk gelirse yine gelebilirim.

dostum harika bi gezi yapmışsın..tebrikler..bencede cbf la özellikle tek basına istediğimiz yere rahatlıkla zorlanmadan gideriz..

daha bugün özcanlarda köfte yedim :)

cbf çılar organize lazım bize...

Sağol teşekkürler. Evet bence de organize lazım:)

süper olmuş gezin tebrikler ama bidahaki sefere hep otobanı kullan. e5 çekilmez...

Sağol. Ve evet E-5 yoruyor ve yol kötü.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abiler ben kuyuya taşı attım artık...ama bu iş için ısrarcıyım...çok zevkli bir gezi olacak...adım gibi eminim...:)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok güzel bi gezi olmus :cat:

erol abi zaten kafamıza sokuya senden görmüş sakaryaya gidelim ıslama köfte yemeye diye
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
"" Hereke'den sonra İstanbul gişelere kadar durmadan yol aldım. Yolun sonunda 341 km yol yapmıştım ve full olan depom kırmızı çizginin sonuna kadar ulaşmasına rağmen yedek depoya halen geçmemiştim, üstelikde çoğunlukla 90 - 100 km arası ortalama süratle kullanmıştım. CBF150 uzun yolda da ekonomikliğini kanıtladı. ""

bizde bir depoyla 250 lm yi geçince mutlulukdan uçuyoz :) bende CBF alcam hıh size :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst