HondaCBF150 ile İstanbul - Sakarya (İlk uzun yolum)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor güzel, yol güzel, sürücü güzel, tarz güzel, ifade yeteneği güzel.

Tebrikler ve teşekkürler
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Paylaşım ve resimer ve keyifli anlatım için teşekkürler.

Benimde ana tarafından toptağım olur Sakarya inşAllah nasip olur bir gün böyle bir gezi. Otobanda tabii:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
güzel gezi olmuş gerçekten bende yeni cbf mi alınca karabük yapıp gelecegim, tekerin yola düz bassın .
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
En çok gereken şey DİKKAT! Derince'de bir midibüsçü şeridin en sağından yolu enlemesine keserek karşıya (diğer şeride geçmeye kalktı) 60 - 70 km hızla gidiyordum, fark ettiğim anda birden gereksizce arka fren yaptım motorun arkası kaydı, ayağımı frenden çekip kıvırmaca tekniğine başvurmak aklıma gelmese düşecektim. !


ben arka frena asla güvenmem...hep ön fren destekli sıkarım freni...durmaya yakın ön frene verdiğim güc azalır...doğrusu bu galiba...tek ön tek arka sakıncalı diye biliyorum....
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
26
paylaşım için tşk bende bazen yalnız geziler yaparım kendimle başbaşa onları anımsadım allah kazasız belasız geziler nasip etsin kardeşim kendine iyi bak:)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
akrabam cbf aldı adama kullanma fırsatı vermedim sende baya yol yapmışsın cbf'ye maşaallah paylaşımın için saol
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
2
Nice Yollara!

Cok keyifli bi Gezi oldugu herhalinden belli.
Fotolar, Yazilar cok iyi. Orda olasim geldi.

Hele Islama Köfteyi görünce, hey Allahim ya... :salut:

Neyse, artik tekrar oralara gelince yeriz.

Gezilerinin devami dilegiyle, yolun acik olsun kardesim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hadee beee...tüh...reis bidahaki pazara plan var...işyerinde olacağım...şimdiden patron söyledi...valla süper olacaktı ya...Çorluya gelemedim diye dert oldu bana zaten...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
Tebrik ederim arkadasim , bir dahaki yolculugunda Sakarya Motosiklet kulubünede ugrarsin insallah , bu hafta motogp icin yollardaydik pek cogumuz . Motorculuga adim atan herkesin ilk uzun yolu gercekten farkli bir anlam tasiyor , Bayramoglu-Gebze civari bugunde ciddi ruzgali idi , nice kazasiz belasiz yolculuklar dilerim.

Bu arada Metahan' a katılıyorum hani :)

ghostrıder gibisin ha...bi tane açık yüzünle foto yüklesen sanki deşifre olacan...:queen:

syg
günan
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben innova ile ilk zaman 135 yaptığımı hiçbir zaman unutamam, ayrıca istediğim zaman rahatlıkla, inişlerde 110 da çıkıyor? yani şimdi ben açıkçası cbf almaktan vazgeçiyorum, en iyisi innova benim için, bende bursaya gitmiştim iki kişi, iznikten yenişehire giden yol dağlık ve dimdik eğimli rampalar, müthiş bir motor, 80 le giderken önümdeki clio öyle bir durduki sağa gitsem kaldırım sola kaçsam tır geliyo karşıdan, iki frene birden bastım, arka fren balatası 14 000 km dir bitmiş olması lazım -ki öyle- ama ben o arabanın tam arkasında ve zamanında nasıl etkili bir frenlemeyle durdum, doğrusu hala anlamış değilim.
Honda kaliteside var tabi.
Yüce Allah motorculara yardım ediyor. Allahu teala hazretleri hepimizi bu motosiklet düşmanı magandalardan korusun.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bence değil kanka...benim bir amacımda Recep abimizi ziyaret...site eski modu shadow...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Çok güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler...Nede olsa HONDA,değil mi!..

Aynen öyle Honda hayat onda hesabı:p , Sağol!

Allahtan yoldan çok mola vermişsin.Aksi halde öldürürdü o yol seni.Ben ayda bir kere sakaryadan eminönüne gidip geliyorum valla artık otobüle gidecem galiba.Motor zar zor 110 basıyor,önden hafif rüzgar aldı mı 90 91 yapmaz kerata.Yokuş aşağı tam gaz 113,114 120 hiç yapmadı ömründe.Böyle olunca da hem kamyonları sollamak hem de otobanı kullanmak hayal oluyor tabi.
cbf 250 almadığıma bin pişmanım.

Valla otoban olmasa sorun değil. Ama otobanda kastırması kaçınılmaz bu motorla:)

Bineksiliköfte;642993' Alıntı:
Arkadasim , o kadar icten ve samimi yazmissin ki, seni tebrik ediyorum...Ve saglikli, kazasiz sürüsler diliyorum...


Sağol, ne güzel beğenmenize sevindim, eyvallah!:)

motor güzel, yol güzel, sürücü güzel, tarz güzel, ifade yeteneği güzel.

Tebrikler ve teşekkürler

Sizde de kafiye güzel, benden de size teşekkürler!:cherry:

Paylaşım ve resimer ve keyifli anlatım için teşekkürler.

Benimde ana tarafından toptağım olur Sakarya inşAllah nasip olur bir gün böyle bir gezi. Otobanda tabii:)


O zaman sana da iyi yolculuklar dileyelim. Sağlık ve sıhhatle git gel!:)

ghostrıder gibisin ha...bi tane açık yüzünle foto yüklesen sanki deşifre olacan...:queen:

Vallaha çok haklısın Metehancım! Sen bunların olduğuna dua et! Son anda aklıma gelmese bu fotolarda olmayacaktı iyi mi? harbiden tam Hayalet Sürücü olmuşuz. Motorda tırların arasında hayalet gibi gidiyordu valla savrula savrula!:mrgreen:

CİHAN;643049' Alıntı:
güzel gezi olmuş gerçekten bende yeni cbf mi alınca karabük yapıp gelecegim, tekerin yola düz bassın .


Bi koşu gidip gelecem gibi olmuş seninkisi. Temennin için de sağol amin diyeyim ben de!:)

ben arka frena asla güvenmem...hep ön fren destekli sıkarım freni...durmaya yakın ön frene verdiğim güc azalır...doğrusu bu galiba...tek ön tek arka sakıncalı diye biliyorum....

Çok doğru biliyorsun, Honda Eğitiminde bunu ısrarla söylediler, ki zaten çok da dikkat ettiğim bir konu daima her ikisini de progresiv bir şekilde sıkarım, ama o an gayri ihtiyari ayağıma davrandım, neyse ki çabuk ayıldım da toparladım. Yalnız arka frene asılmak kazaya davetiye çıkarmakla eşdeğerdir haklısın!:cat:

abiler 1 ay içinde Tekirdağa köfte yemeye gitmeyi planlıyorum...bilginiz olsun...şimdiden haber vereyimde...gelmek isteyen olursa netleştirelim...gıngerda gelecek...

Boş günüme denk gelirse eğer ben de gelirim seve seve! Köfte bahane, maksat yol!:p

Tebrik ederim arkadasim , bir dahaki yolculugunda Sakarya Motosiklet kulubünede ugrarsin insallah , bu hafta motogp icin yollardaydik pek cogumuz . Motorculuga adim atan herkesin ilk uzun yolu gercekten farkli bir anlam tasiyor , Bayramoglu-Gebze civari bugunde ciddi ruzgali idi , nice kazasiz belasiz yolculuklar dilerim.

Bu arada Metahan' a katılıyorum hani :)



syg
günan


Ne diyim haklısın! Aslında sizin kulübe gelmeyi çok istiyorum, üyeyim de ama bu ilk seferde fazla geçe kalmak istemedim, umarım Mayıs'ta Festivalde görüşürüz. Sevgi ve Saygılar tüm hemşehrilerime!:) Ghost Rider konusunu yukarıda açıkladım, ama haklısın sen de! Dedim ya ilk uzun yol acemiliğime say!:cherry:



Ayrıca tüm yorum yazan diğer arkadaşlar, sağolun, ilginize teşekkür ederim! Ne güzel yorumlar yazmışsınız sağolun! Hepinizin rüzgarı da sağlığı da bol olsun!:) :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
gerçekten güzel ve anlamlı bir gezi Allah mekanını cennet eylesin..bende havalar daha ısının ca iy bir bakımdan sonra bir bolu falan yapmayı düşünüyorum daha doğrusu arkadaşlarla..tek cesaret edemem..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst