Çok güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler...Nede olsa HONDA,değil mi!..
Aynen öyle Honda hayat onda hesabı

, Sağol!
Allahtan yoldan çok mola vermişsin.Aksi halde öldürürdü o yol seni.Ben ayda bir kere sakaryadan eminönüne gidip geliyorum valla artık otobüle gidecem galiba.Motor zar zor 110 basıyor,önden hafif rüzgar aldı mı 90 91 yapmaz kerata.Yokuş aşağı tam gaz 113,114 120 hiç yapmadı ömründe.Böyle olunca da hem kamyonları sollamak hem de otobanı kullanmak hayal oluyor tabi.
cbf 250 almadığıma bin pişmanım.
Valla otoban olmasa sorun değil. Ama otobanda kastırması kaçınılmaz bu motorla
Bineksiliköfte;642993' Alıntı:
Arkadasim , o kadar icten ve samimi yazmissin ki, seni tebrik ediyorum...Ve saglikli, kazasiz sürüsler diliyorum...
Sağol, ne güzel beğenmenize sevindim, eyvallah!
motor güzel, yol güzel, sürücü güzel, tarz güzel, ifade yeteneği güzel.
Tebrikler ve teşekkürler
Sizde de kafiye güzel, benden de size teşekkürler!:cherry:
Paylaşım ve resimer ve keyifli anlatım için teşekkürler.
Benimde ana tarafından toptağım olur Sakarya inşAllah nasip olur bir gün böyle bir gezi. Otobanda tabii
O zaman sana da iyi yolculuklar dileyelim. Sağlık ve sıhhatle git gel!
ghostrıder gibisin ha...bi tane açık yüzünle foto yüklesen sanki deşifre olacan...:queen:
Vallaha çok haklısın Metehancım! Sen bunların olduğuna dua et! Son anda aklıma gelmese bu fotolarda olmayacaktı iyi mi? harbiden tam Hayalet Sürücü olmuşuz. Motorda tırların arasında hayalet gibi gidiyordu valla savrula savrula!:mrgreen:
CİHAN;643049' Alıntı:
güzel gezi olmuş gerçekten bende yeni cbf mi alınca karabük yapıp gelecegim, tekerin yola düz bassın .
Bi koşu gidip gelecem gibi olmuş seninkisi. Temennin için de sağol amin diyeyim ben de!
ben arka frena asla güvenmem...hep ön fren destekli sıkarım freni...durmaya yakın ön frene verdiğim güc azalır...doğrusu bu galiba...tek ön tek arka sakıncalı diye biliyorum....
Çok doğru biliyorsun, Honda Eğitiminde bunu ısrarla söylediler, ki zaten çok da dikkat ettiğim bir konu daima her ikisini de progresiv bir şekilde sıkarım, ama o an gayri ihtiyari ayağıma davrandım, neyse ki çabuk ayıldım da toparladım. Yalnız arka frene asılmak kazaya davetiye çıkarmakla eşdeğerdir haklısın!:cat:
abiler 1 ay içinde Tekirdağa köfte yemeye gitmeyi planlıyorum...bilginiz olsun...şimdiden haber vereyimde...gelmek isteyen olursa netleştirelim...gıngerda gelecek...
Boş günüme denk gelirse eğer ben de gelirim seve seve! Köfte bahane, maksat yol!
Tebrik ederim arkadasim , bir dahaki yolculugunda Sakarya Motosiklet kulubünede ugrarsin insallah , bu hafta motogp icin yollardaydik pek cogumuz . Motorculuga adim atan herkesin ilk uzun yolu gercekten farkli bir anlam tasiyor , Bayramoglu-Gebze civari bugunde ciddi ruzgali idi , nice kazasiz belasiz yolculuklar dilerim.
Bu arada Metahan' a katılıyorum hani
syg
günan
Ne diyim haklısın! Aslında sizin kulübe gelmeyi çok istiyorum, üyeyim de ama bu ilk seferde fazla geçe kalmak istemedim, umarım Mayıs'ta Festivalde görüşürüz. Sevgi ve Saygılar tüm hemşehrilerime!

Ghost Rider konusunu yukarıda açıkladım, ama haklısın sen de! Dedim ya ilk uzun yol acemiliğime say!:cherry:
Ayrıca tüm yorum yazan diğer arkadaşlar, sağolun, ilginize teşekkür ederim! Ne güzel yorumlar yazmışsınız sağolun! Hepinizin rüzgarı da sağlığı da bol olsun!

:rendeer: