honda

Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
2
ınnova nasıl bir motor bir bignz warmı yol da kac görür yakıt falan
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
innova alırken 1 dakika bile düşünme, ben 1 yıl kullandım, eşek gibi sattım çok pişman oldum, hiçbir 125 lik motor 135 km hıza ulaşamaz, ama innova ile 135 yaptım, 100 km de 2 litreden fazla benzin yakmıyor, bundan fazla yakması imkansız.
parçaları çok ucuzdur ve sağlamdır, yani parça değişmene gerek kalmaz zaten. her 4000 km bakım, her 2000 km de yağ değişiyor. 40 ytl den fazla masrafı olmazsı imkansız, motoru yerden yere vursan binadan aşağı atsan kaza yapsan tırın altına girsen bozamazsın kıramazsın, olduda böyle bişey yaşandı, bütün masrafı 250 lirayı geçerse gel ben veriyim üstünü, tamam mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
yanlış hatırlamıyorsam üstündeki motor dünyanın en sağlam motorlarından. Tam bir cimri. Çoğu 125 e göre seri bir motor, tek dezavantajı frenlemesi bana göre.
Buarada 135+ hıza cıbır :p en basidi :D aprillia,derbi vsvs örnekler çoğalabilir
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pekala düzeltiyoruz, 3000 liraya hatta 4000 liraya kadar alınabilecek hiçbir 125 lik bu hıza ulaşamaz, tamam mı ? oldu değil mi? ben şahsen gidipte derbi gilera gibi motorlara 7000 lira veremem, ama verenler var, kaza yaptığı zaman da 1 ay ispanyadan italyadan parça bekleyenlerde var. ehehe
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Cbr ın ikinci el fiyatları da o kadar + 135 cc ama yamaha rx ler 180 yapıyor :) Nerden mi biliyorum sevgilimin ilk motorudur :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
19
innova alırken 1 dakika bile düşünme, ben 1 yıl kullandım, eşek gibi sattım çok pişman oldum, hiçbir 125 lik motor 135 km hıza ulaşamaz, ama innova ile 135 yaptım, 100 km de 2 litreden fazla benzin yakmıyor, bundan fazla yakması imkansız.
parçaları çok ucuzdur ve sağlamdır, yani parça değişmene gerek kalmaz zaten. her 4000 km bakım, her 2000 km de yağ değişiyor. 40 ytl den fazla masrafı olmazsı imkansız, motoru yerden yere vursan binadan aşağı atsan kaza yapsan tırın altına girsen bozamazsın kıramazsın, olduda böyle bişey yaşandı, bütün masrafı 250 lirayı geçerse gel ben veriyim üstünü, tamam mı?


sen adamı gülmekten öldürürsün--* nerden bulcam bu motoru yardımcı olsan [email protected] beni ekle warsa** şu innova konusunda yardımcı ol
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cbr ın ikinci el fiyatları da o kadar + 135 cc ama yamaha rx ler 180 yapıyor :) Nerden mi biliyorum sevgilimin ilk motorudur :)


180 yapmaz...Yapamaz.... Zaten yapmamalı.... Ortadan ikiye ayrılır kız....:queen::queen:

Yaptım diyen yalan sööler... :Nerden mi biliyorum bende bindim.......:cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst