innova alırken 1 dakika bile düşünme, ben 1 yıl kullandım, eşek gibi sattım çok pişman oldum, hiçbir 125 lik motor 135 km hıza ulaşamaz, ama innova ile 135 yaptım, 100 km de 2 litreden fazla benzin yakmıyor, bundan fazla yakması imkansız.
parçaları çok ucuzdur ve sağlamdır, yani parça değişmene gerek kalmaz zaten. her 4000 km bakım, her 2000 km de yağ değişiyor. 40 ytl den fazla masrafı olmazsı imkansız, motoru yerden yere vursan binadan aşağı atsan kaza yapsan tırın altına girsen bozamazsın kıramazsın, olduda böyle bişey yaşandı, bütün masrafı 250 lirayı geçerse gel ben veriyim üstünü, tamam mı?