- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 687
Çok saçma olmuş bence.. Asıl sorun hükümette - dünyada tahvile en büyük dolar faizini ödeyebilmek için motosiklet ve yakıt dahil herşeye rekor vergiler koyduktan sonra, motosiklet satıcılarının ne yapmasını bekliyorsunuz?