Honda Yamaha Suzuki Türkiye Sizi Kiniyorum

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
nedemek alabilecekmisin

tabiki alacağım 250 cc ler 8 -9 bin ytl sınırında olduuna göre 125 lerde 5-6 bin cıvarında olacaktır ki bu normal

çinliyi 3-4 bin ytl ye alıp servislerde 1-2 bin harcayıp yollarda rezil olacağıma 125 lik markaya 5 bini verir rahat rahat gezerim

ayrıca 7-8 bin ytl de çok ucuk bir rakam ama suzki 250 cc olabilir


tamam abicim doğru söylüyosun ama vara 125 tr ye gelince işte öyle 5 6 bin ytl olmayacak ondan bahsediyorum size..

ayrıca öyle japona ayıracak 5 6bin ytl niz varsa er5 ler,gs500 leri düşünün derim..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gerçekten güzel bi konu.ama burası türkiye ben fazla bi duyarlılık beklemiyorum(firmalardan)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
valla ilk evvela hukumet aklını başına alsında yerli malı çinmotoru imalatını bir şekle soksun ornek olarak makinaları burada yapılsın ama boyle bir yaptırım olmadığı için bisan gibi kanuni gibi aç gozlu doyumsuzlar çin mallarını hala kakalamaya ugraşıyorlar hukumette halal 80 oncesi doğan şahin mantığıyla hareket ederse nasıl senelerce doğana şahine bindiyse bu memleketin insanları şimdide aynı kafanın eseri olarak çin malı motorlara binmeye mahkumuz keşke zx250 nin fiyatı 6000 7000 ytl olsa veya daha başka japon motorlarının ama nerede o kafa şimdide akaryakıttaki vergiyi attıracaklarmış kaçakçılara gun doğdu bir ulus boyle kaçakçılığa ozendirilir ve teşvik edilir sanki milli gelirimiz 20000 dolar asabım bozuldu yine doymadılar doymazlarda bizde boooyle bekleriz ucuz japon motoruna bineceğiz diye yada kendi oz motorumuza bineceğiz diye
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
4 silindirli 250cc istiyom CBR 250RR yada CB 250 Hornet gibi....... vs. vs. vs.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
onu bunu bırakında 250 cc ve muadil enduro kalmadı piyasada... Bu Firmalardan Hiç bitanesi bunları Tr ye getirmez mi ya???
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Kusura bakmayın ama ...Bu ülke için gereksiz başlık... Dönüp dolaşıp aynı konu :farao:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
45
o kadar motor var tr de gözün doysun kanka onlara bineceğine babalar gibi CBF 250 var:) biraz cıt kırıldım baba ama idare etcen:) bence yeterince makine var bi eksik olan CBR 250 oda olsa ne olmasa ne getirecek adam 15 bin fiyat koycak binmemki bisikletebinerim bemix RR yaparım yine o parayı o makineye vermem:)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
39
Evet aynen katılıyorum.

İnsanları kandırıyorlar kardeşim.

keşke bu mesajını distribütörlerede mail geçseydin.


Varadero yu bırak yeni kasa CBR125 gelmedi

yeni renkleri diye kakalıyorlar eskileri.

Söylenecek o kadar şey varki aslında neyse mübarek gün günaha girmiyim.

Herşeyi o kadar güzel özetlemişsin ki.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
49
KAWASAKİ yi neden eklemedin ? bu marka her modeli getirmiyor türkiyeye aynı sebeplerden dolayı.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
90
helal olsun bilader. İşte gerçek tüketici. haklısın dandik motorlara sürüyorlar bizi. Sonra da bazılarımız hayatından oluyor bu çin malları yüzünden. Fakat dostum şu da var o HONDA YAMAHA dediğiniz firma yetkilileri de artık çin malı yapıyor. 4000YTL verip YAMAHA YBR-125 aldım ama made in China yazıyor. Şimdi bu motor 3 gün sonra arıza yaparsa çin malları gibi ben yamaha'nın kökünü kurutma çalışmalarına başlıcam.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Döviz fiyatları arttığında anında fiyatlarına yansıtan firmalar acaba neden döviz ucuzladığı zaman fiyatları indirmiyorlar?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Döviz fiyatları arttığında anında fiyatlarına yansıtan firmalar acaba neden döviz ucuzladığı zaman fiyatları indirmiyorlar?

fiyatları neden indirsinki adam zaten euro üzerinden alıyo motosikletleri , sonuçta euro düştüğü zaman motorun fiyatı da düşer , adamlar sabit kur uygulayabilirler...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
fiyatları neden indirsinki adam zaten euro üzerinden alıyo motosikletleri , sonuçta euro düştüğü zaman motorun fiyatı da düşer , adamlar sabit kur uygulayabilirler...

Madem euroyla alıyorlar, geçen sene dolar tavan yaptığında niye geçirdiler fiyatlara?Dolar şimdi taban yaptı ...En ufak bir oynama yok motor fiyatlarında...Kerizlenen yine biziz.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Madem euroyla alıyorlar, geçen sene dolar tavan yaptığında niye geçirdiler fiyatlara?Dolar şimdi taban yaptı ...En ufak bir oynama yok motor fiyatlarında...Kerizlenen yine biziz.

hocam geçen seneki zam ötv ye yapılan zam yüzündendi. mantık olarak dolar artarsa fiyatları arttırmaları zaten abes olur. motosiklet alırken euro veya dolar üzerinden pazarlık yapmakda fayda var ve eğer motor alınacaksa euro götürüp verilmeli yoksa satıcı aldığı kur üzerinden zarar eder...
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
173
istense bu ülkede kral gibi yaşarız. sevgili ülkem bir kerecikte olsa kendi insanının refahını düşünebilse...
* Peki bu pazar bu kadar çeşitliliği kaldırabilecek kadar geniş mi?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
hocam geçen seneki zam ötv ye yapılan zam yüzündendi. mantık olarak dolar artarsa fiyatları arttırmaları zaten abes olur. motosiklet alırken euro veya dolar üzerinden pazarlık yapmakda fayda var ve eğer motor alınacaksa euro götürüp verilmeli yoksa satıcı aldığı kur üzerinden zarar eder...

Kısmen doğru yazdıkların, ama kısmen de yanlış.2006 mart ayı sonunda önce ötv zammı oldu, aslında firmalar bu yükün bir kısmını üstlendiler ve uzunca bir süre de üstleneceklerdi, fakat dolar bir anda fırlayınca zam yapmak zorunda kaldılar.Tamam ekonomimiz dışa bağımlı dolar fırlayınca adamların batmamak için fiyat ayarlaması yapmaları anlaşılır birşey, ama şimdi dolar 1.17'lere düştü.İndirim var mı? Yok...Dolar artınca zam yap, inince indirim yapma.Oh ne ala.Bakın şimdi dolar birden 1.5'lara çıkarsa yine zam yaparlar:) Madem dolara endekslisin dolar olarak yaz fiyatlarını ...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
Arkadaşlar kimse kusura bakmasın ama açtığınız ve desteklediğiniz başlık tamamen serbest piyasa ve ticaret ruhuna aykırı.

- öncelikle vergi konusu bambaşka orada yüzde yüz haklısınız. Bilmiyorum haberiniz var mı şu an Tr hemen hemen her üretim dalında dış piyasayla rekabet edemeyecek düzeyde yüksek maliyetlere sahip. Ve devlet daha az vergiyi daha çok kişiden ve de en önemlisi daha çok sürümden almalı. Yani piyasa çok çok hareketli olursa toplam vergi geliri azalmaz artar.

- Distribütor ün tüm modelleri satmak gibi bir görevi yok. Sadece sattığı mala iyi hizmet vermek zorunda. Karlılığı yüksek gördüğü işe girer hepimiz gibi. Hangimiz daha çok kazanacağımız iş varken az kazanacağımız yada satılmayacak mala gireriz.

- 125 cc motosiklet yapmakla 600 cc yapmak arasında fazla maliyet farkı yok. sabit giderler işçilik -enerji -mekanik gibi aynı. onun için küçük cc her zaman verimine göre büyük cc den pahalı olur. Anca çin de yaparsan kurtarır onlarda bunu yapıyor.

- Birine kızacaksanız fabrikalara yani japonyaya kızın onlar belirli modelleri de marka imajı açısından zorunlu tutabilirler. ( Bu da mantıklı olmaz)

- Otomobiller de de aynı politika geçerli harika bir araç olan mitsubishi galant yıllarca tr ye gelmedi. ya da bir çok araç çok sınırlı motor seçenekleriyle geliyor.

- Önemli olan piyasanın ne dediği yani satışların emin olun ilk çıktığı zaman birikmiş talep ortaya çıkacak ama daha sonra 3000 km de tertemiz yeni teknoloji büyük motorlar almak varken sürekli 125 cc pahalı motor satmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
- Bir firmanın yalnızca tek dist. olacak diye bir kural asla yoktur. Eğer çok karlı bir yatırımsa başkası da yamaha, honda dist. alıp gelmeyen modelleri getirebilir

Kanunen mümkün değil; ancak ana distribitör + üretici + satıcı arasında bir centilmenlik anlaşması imzalanarak bu aşılabilir.

Bir de şu var arkadaşlar; Avrupa'da ehliyet uygulaması farkı bu modellerin satışını kolaylaştırıyor.

Gerçi Avrupa'da olsak ben CBF150'ye binemeyecektim :) Çünkü sınırlama bildiğim kadarıyla 125cc'ye kadar + 125 cc ve üzeri 250cc'ye kadar+250 cc ve üzeri diye gidiyor.

Bilen bir arkadaşım bu vesileyle bunu da bir topik olarak açıklarsa sevinirim.
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
8
haklısın kardeşim süerrr bir konuya parmak bastığın için seni tebrik ediyorum ne kadar konuşsan azdır bu konu üzerine sana fazlası ile katılıyoırum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst