Honda Yamaha Suzuki Türkiye Sizi Kiniyorum

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Sayın honda, yamaha, suzuki türkiye ithalatçı firmaları

bizler sizin pazarlama stratejiniz yüzünden neolduğu belli olmayan ve hatta kalitesi hiç olmayan uyduruk motosikletlere binmek zorunda kalıyoruz nedeni ise düşük fiyatları

hondanın yamahanın suzukinin türkiye tüketicilerine hitab eden düşük cc li ve haliye uygun fiyatlı modellerini sanıyorum yüksek cc li modelleri satamama kaygısı ile türkiyeye getirmiyorsunuz türk tüketicilerine sunmuyorsunuz

oysaki her malın alıcısı muhakkak var ve pastadaki paylarınızın buyukluğu belki size yetiyor ama büyüyen türk motosiklet piyasası yeteneksizliğiniz sayesinde tıkanmış durumdadır.

Rekabet etmek yerine baskı yaparak motosiklet vergilerini artmasını sağladınız bu büyük bir rezalet oldu ki en az etkilenen endişe duyduğunuz düşük kaliteli motorlar oldu fiyatlar sizlerin modellerine daha fazla yansıdı ve her halikarda türk tüketicilerini zarara soktunuz.

şimdi sizlere soruyorum nezaman türkiyede motosiklet tüketiminin hızla arttığını farkedip daha fazla insna ulaşabilme faliyetlerinde bulunacaksınız.

bizler nezaman kaliteli motorlara butcemizin ölçüsünde binebileceğiz mecburmuyuz buyuk motorlarınızı almaya yok kardeşim gücümüz yetmiyor dandik motorlara binmek zorunda kalıyoruz bize hitab eden motorlarını neden getirmiyorsunuz.

SİZLERİ BEN VE BENİM GİBİ KISITLI BÜTCEYE SAHİP MOTSİKLET TUTKUNLARI ADINA KINIYOR VE PROTESTO EDİYORUM

AŞAĞIDAKİ MODELLER SADECE BİRKAÇ ÖRNEK DAHA BİRÇOK MODELLERİNİZ VAR VE BİZLER BUNLARDAN MAHRUMUZ
vt125c_shadow_original1.jpg

bu honda vt125




bu suzuki gz250



http://www.suzukicycles.com/Products/GZ250K7/Default.aspx

bu yamaha ybr125 custom
evet yanlış okumadınız bizim 125lik ybr




bu honda varadero125



http://125andthecity.fr/


bu da kawasaki eliminator125
http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=218
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
+1905 sana katılıyorum arkadaşım çok güzel bi topic açmışın.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Varadero 125 ile ilgili bayii ile geçen diyaloglarımızı paylaşmak isterdim...de..
Asabım sinirleniyoo:p:p
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
bende sana katılıyorum.
her ne kadar düşük cc motora binmek istemesemde,(ki fiyatı bütçeme uygun 250 cc çinli motora biniyorum)3 büyüklerin bahsi geçen düşük cc li fiyat olarak daha uygun modelleri türkiyeye getirmeleri lazım.
çin işi 250cc yerine üstüne biraz daha ekleyip japon 250 cc ye binebilirdim şimdi.:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
kardeşim iyi güzel söylüyorsunuz ama bu vara 125cc olsun vt125 olsun çift silindirli motorlar sonra bunun algısı vergisi karı zararı derken bu modellerin tr ye girişi minimum 7 8 bin ytl yi bulacak.alabilecek misin o zaman??
7 8 bin ytl verene kadar piyasada fıstık gibi motorlar var..sen zannediyormusun ki bu 125likler tr ye gelince cbf150 gibi 3500 ytl gibi bi fiyatla satışa sunulsun..
dylanda 150lik ama 5550ytl..
cbr125 125cc fakat 5510ytl..
vara125 125cc fakat boşluğu sen doldur artık..
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
olay aynen muratd'nin dediği gibi.
istediğiniz kadar topic açın, değişen bişey olmayacak :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
kardeşim iyi güzel söylüyorsunuz ama bu vara 125cc olsun vt125 olsun çift silindirli motorlar sonra bunun algısı vergisi karı zararı derken bu modellerin tr ye girişi minimum 7 8 bin ytl yi bulacak.alabilecek misin o zaman??
7 8 bin ytl verene kadar piyasada fıstık gibi motorlar var..sen zannediyormusun ki bu 125likler tr ye gelince cbf150 gibi 3500 ytl gibi bi fiyatla satışa sunulsun..
dylanda 150lik ama 5550ytl..
cbr125 125cc fakat 5510ytl..
vara125 125cc fakat boşluğu sen doldur artık..

Tamam o zaman xl200 nooldu peki falcon sıfırı olmayan kalkan modeller nasıl olsun???
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
açmasına açılmışta ses getirirmi ki?
sana katılmamak elde deil
250 cc sınıfında gösterdiklerin yok belki ama en azından bikaç alternatif var
gn ,virago 250 suzuki yamaha dragstar 250 istanbul ve marmaris civarında görmüşlügüm var bu motorlardan zorlarsan bulabilirsin bence ama yenilerini getirselerde 125 cc cokkaliteli olsada türkiyede piyasası düsük satılmaz 7-8 bin ytl vermez cogu kişi ben vemezdimki ki muratd yede katılıyorumm yani bu paralar cok daha ii motorlar var
saygılar
marmaristen herkese selamlar.......
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
kardeşim iyi güzel söylüyorsunuz ama bu vara 125cc olsun vt125 olsun çift silindirli motorlar sonra bunun algısı vergisi karı zararı derken bu modellerin tr ye girişi minimum 7 8 bin ytl yi bulacak.alabilecek misin o zaman??
7 8 bin ytl verene kadar piyasada fıstık gibi motorlar var..sen zannediyormusun ki bu 125likler tr ye gelince cbf150 gibi 3500 ytl gibi bi fiyatla satışa sunulsun..
dylanda 150lik ama 5550ytl..
cbr125 125cc fakat 5510ytl..
vara125 125cc fakat boşluğu sen doldur artık..

nedemek alabilecekmisin

tabiki alacağım 250 cc ler 8 -9 bin ytl sınırında olduuna göre 125 lerde 5-6 bin cıvarında olacaktır ki bu normal

çinliyi 3-4 bin ytl ye alıp servislerde 1-2 bin harcayıp yollarda rezil olacağıma 125 lik markaya 5 bini verir rahat rahat gezerim

ayrıca 7-8 bin ytl de çok ucuk bir rakam ama suzki 250 cc olabilir
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
suzukinin vl250 modeli var korlasta.fiyatı 12000 ytl falandı yanlış hatırlamıyorsam.pahalı bence.:farao:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
evet geçen yıl fiyatlar vergi yüzünden fırlamıştı.bu ne biçim iş yaw.o motorların maliyetlerini merak ediyorum doğrusu.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
cbf 250 de 5500 ytl idi

vergiler fahiş artınca olan oldu

vergiler artmadan önce CBF250 6.500 YTL idi hiçbir zaman dediğiniz rakamı görmedi...ama devletimiz büyük balığı kaçırmak istemedi ve vergileri bindirdi sağolsun...:pale:

bende bu denilen modellerin çok pahalı olacağı düşüncesindeyim...mesela Aprilia RS125 en iyi 125cc ama çok pahalı diye kimse almıyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bayilerde satılan motorların %55 inin vergi olduğunu biliyormusunuz,canım ülkem benim.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
142
çok doğru we yerinde bir topic açmıssın ama acaba bu ses getirecek mi kimse bu topici iplemeyecek hepimiz sana katılacapız ama bu hiçbir işe yaramayacak örneğin ben 2000 ytlye bir mondial aldım fakat bu paraya amerikada 2.el bi 125rr alabilirdim türkiyedeki wergiler zaten motorun yarısı kadar ediyor nese ins ilerde piyasa gelistikçe bu modelleride göreceğiz
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gelse daha kötü ya, bu sefer de alamıyoruz diye üzülürüz. :mrgreen: Böyle hiç değilse Türkiye de olmayan bir model olduğu için avunuyoruz. :p
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
benim kullandığım bisan roadstar 250 modelinin türkiyedeki liste fiyatı 5375ytl.
amerikdada bu motor lifan markasıyla satılmakta ve fiyatı 1450$.
aradaki çok uçuk fiyat farkı bize ne kadar büyük kazık atıldığını göstermekte.
çin mallarında böyle yaparlarsa japon motosikletlerindeki yüksek fiaytlar normal gibi görünüyor ama kazıklanan hep tüketici oluyor.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
10
harbitürk arkadaşımıa katılıyorum fakat bilindiği üzere ülkemizdeki gümrük vergisi anlayışı yüzünden motosikleti değerli hükümetimiz lüks olarak vergilendirdiği için 4.000 ytl'ye gelişi mal olan bir motor gümrük vergisi ve %35 Ötv farkıyla belirtildiği gibi en az ithalatçı firmalara 7- 8 bin YTL'ye mal oluyor. Bu rakamlarada kimse Türkiye gibi ikinci el piyasası düşük olan bir pazarda 600 ve 850 cc motor almak yerine 125 cc alete binmez. Bence olay hükümetin geçen sene Türkiye pazarındaki %200'e varan satışlarını değerlendirerek gümrük vergisi ve ötv fiyatlarını ithalatçı için uygun hale getirme politikası yanlısı olup motorsiklet pazarını bu yükselişine darbe vurmaması ile gerçekleşebilirdi. Ama her zamanki gibi artık çok geç kısacası parası olmayan kaliteli motora binemez bizim ülkede...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst