- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 4,133
- Konu Yazar
- #1
Sayın honda, yamaha, suzuki türkiye ithalatçı firmaları
bizler sizin pazarlama stratejiniz yüzünden neolduğu belli olmayan ve hatta kalitesi hiç olmayan uyduruk motosikletlere binmek zorunda kalıyoruz nedeni ise düşük fiyatları
hondanın yamahanın suzukinin türkiye tüketicilerine hitab eden düşük cc li ve haliye uygun fiyatlı modellerini sanıyorum yüksek cc li modelleri satamama kaygısı ile türkiyeye getirmiyorsunuz türk tüketicilerine sunmuyorsunuz
oysaki her malın alıcısı muhakkak var ve pastadaki paylarınızın buyukluğu belki size yetiyor ama büyüyen türk motosiklet piyasası yeteneksizliğiniz sayesinde tıkanmış durumdadır.
Rekabet etmek yerine baskı yaparak motosiklet vergilerini artmasını sağladınız bu büyük bir rezalet oldu ki en az etkilenen endişe duyduğunuz düşük kaliteli motorlar oldu fiyatlar sizlerin modellerine daha fazla yansıdı ve her halikarda türk tüketicilerini zarara soktunuz.
şimdi sizlere soruyorum nezaman türkiyede motosiklet tüketiminin hızla arttığını farkedip daha fazla insna ulaşabilme faliyetlerinde bulunacaksınız.
bizler nezaman kaliteli motorlara butcemizin ölçüsünde binebileceğiz mecburmuyuz buyuk motorlarınızı almaya yok kardeşim gücümüz yetmiyor dandik motorlara binmek zorunda kalıyoruz bize hitab eden motorlarını neden getirmiyorsunuz.
SİZLERİ BEN VE BENİM GİBİ KISITLI BÜTCEYE SAHİP MOTSİKLET TUTKUNLARI ADINA KINIYOR VE PROTESTO EDİYORUM
AŞAĞIDAKİ MODELLER SADECE BİRKAÇ ÖRNEK DAHA BİRÇOK MODELLERİNİZ VAR VE BİZLER BUNLARDAN MAHRUMUZ
bu honda vt125

bu suzuki gz250

http://www.suzukicycles.com/Products/GZ250K7/Default.aspx
bu yamaha ybr125 custom evet yanlış okumadınız bizim 125lik ybr

bu honda varadero125

http://125andthecity.fr/
bu da kawasaki eliminator125
http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=218

bizler sizin pazarlama stratejiniz yüzünden neolduğu belli olmayan ve hatta kalitesi hiç olmayan uyduruk motosikletlere binmek zorunda kalıyoruz nedeni ise düşük fiyatları
hondanın yamahanın suzukinin türkiye tüketicilerine hitab eden düşük cc li ve haliye uygun fiyatlı modellerini sanıyorum yüksek cc li modelleri satamama kaygısı ile türkiyeye getirmiyorsunuz türk tüketicilerine sunmuyorsunuz
oysaki her malın alıcısı muhakkak var ve pastadaki paylarınızın buyukluğu belki size yetiyor ama büyüyen türk motosiklet piyasası yeteneksizliğiniz sayesinde tıkanmış durumdadır.
Rekabet etmek yerine baskı yaparak motosiklet vergilerini artmasını sağladınız bu büyük bir rezalet oldu ki en az etkilenen endişe duyduğunuz düşük kaliteli motorlar oldu fiyatlar sizlerin modellerine daha fazla yansıdı ve her halikarda türk tüketicilerini zarara soktunuz.
şimdi sizlere soruyorum nezaman türkiyede motosiklet tüketiminin hızla arttığını farkedip daha fazla insna ulaşabilme faliyetlerinde bulunacaksınız.
bizler nezaman kaliteli motorlara butcemizin ölçüsünde binebileceğiz mecburmuyuz buyuk motorlarınızı almaya yok kardeşim gücümüz yetmiyor dandik motorlara binmek zorunda kalıyoruz bize hitab eden motorlarını neden getirmiyorsunuz.
SİZLERİ BEN VE BENİM GİBİ KISITLI BÜTCEYE SAHİP MOTSİKLET TUTKUNLARI ADINA KINIYOR VE PROTESTO EDİYORUM
AŞAĞIDAKİ MODELLER SADECE BİRKAÇ ÖRNEK DAHA BİRÇOK MODELLERİNİZ VAR VE BİZLER BUNLARDAN MAHRUMUZ
bu honda vt125

bu suzuki gz250

http://www.suzukicycles.com/Products/GZ250K7/Default.aspx
bu yamaha ybr125 custom evet yanlış okumadınız bizim 125lik ybr

bu honda varadero125

http://125andthecity.fr/
bu da kawasaki eliminator125
http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=218

Son düzenleme: