honda xl 200, kymco stryker 150, mondial ut 150 hangisi?

Katılım
16 May 2005
Mesajlar
2
arkadaşlar ilk motorum olacak, honda'nın 2.el'i 3 milyara buldum, kymco'nunda ikinci eli 3.5 civarı, mondialin sıfırı 2.1 milyar. Özellikle kymco ya yabancıyım, bilen arkadaşların yorumlarını bekliyorum bu konuda, çok teşekkürler.
 
Katılım
12 Ocak 2005
Mesajlar
6
kymco da amerikan yada ingiliz malı fena değil onu da düşünebilirsin uzun şasi alacağım diye baya bi araştırdım.Kymco alabileceklerim listesindeydi.Tabi ki yine de HONDA!!!!!!!
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Xl 200 almanı şiddetle öneririm.

hondaxl20029ni.jpg
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
xl 200 tavsiye edilir şiddetle ama temiz değilse kymco da olabilir. kymco abd ya da ingiliz markası değildir ancak gayet başarılı bir üreticidir.
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
arkadaşim bende 500 km de ve 1000 km de iki adet xl 200 var düsünürsen görüşelim 05372322623 :cat:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
58
bende honda xlr 125 var 2002 model 3000 ytl düşünürsen 05056918710 diğerleiyle zıplayamazsın ama ben bunun amortisörlerine güvendiğim için 13metre zıplıyorum honda süperdir
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
2
kymco tabiiki

o honda dokuluyor sanırım honda yazan arkadaslar ya kymco yu gormemmısler yada yayındakı honda fotografını...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
:wiinkk: valla benım ilk motorum 100 cc bir kymco scooter di şu an bi kanuni tigerim var inanın bu arada kullandıım tüm motorlarda kymco da ki performansı bulamadım ama tercih senin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst