Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün anlaştığım motosiklette hasar kaydı çıkınca buna yöneldim

yorumlarınız nedir arkadaşlar

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...asar-kayitsiz-vfr800-vtec-abs-579501252/detay

Açıklamada da belirttiği gibi kısa süre önce galerideydi. Onun dışında bilgim yok. Plakalığı değiştirmiş. Eğer çanta alıp takmak istersen, plakalığa ihtiyaç var. (sahibinden.com'deki plakalığı eklemiştim, ilana tekrar baktım, bizimkiler için değilmiş, bir yerden bulmak lazım eğer yoksa) Bir de Two bros'lardan biri dummy diye tabir edilen, görüntüyü tamamlamak için koyulmuş tüptür. Onun çevirme kitleri vardı o zamanlarda. Teki çalışmıyor olabilir. Sorun olan birşey değil de görürsen şaşırma diye yazdım sadece.

Bordo renk yan çantaları takip ediyordum, satıldı sanırım geçenlerde. Hemen öncesinde İzmir'deki 25.000km'deki koyu gri Vfr kayboldu. Herhalde o almıştır:)

Yine de yolladığın linkteki Vfr'a da bak istersen. Bu arada Honda yetkili serviste ekspertiz liste fiyatı 400 TL. Bana yanlış bilgi bile vermişlerdi. Esengül'de bakımdayken düzelttiler yanlışları. Eğer düşünürsen böyle bir maliyet çıkacaktır ya da ustan varsa maliyet değişecektir. Eğer Honda Esengül'den Ali Usta veya Ahmet Usta bakacaksa o ayrı. Sabrın varsa biraz daha bekle diyeceğim ama...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açıklamada da belirttiği gibi kısa süre önce galerideydi. Onun dışında bilgim yok. Plakalığı değiştirmiş. Eğer çanta alıp takmak istersen, plakalığa ihtiyaç var. (sahibinden.com'deki plakalığı eklemiştim, ilana tekrar baktım, bizimkiler için değilmiş, bir yerden bulmak lazım eğer yoksa) Bir de Two bros'lardan biri dummy diye tabir edilen, görüntüyü tamamlamak için koyulmuş tüptür. Onun çevirme kitleri vardı o zamanlarda. Teki çalışmıyor olabilir. Sorun olan birşey değil de görürsen şaşırma diye yazdım sadece.

Bordo renk yan çantaları takip ediyordum, satıldı sanırım geçenlerde. Hemen öncesinde İzmir'deki 25.000km'deki koyu gri Vfr kayboldu. Herhalde o almıştır:)

Yine de yolladığın linkteki Vfr'a da bak istersen. Bu arada Honda yetkili serviste ekspertiz liste fiyatı 400 TL. Bana yanlış bilgi bile vermişlerdi. Esengül'de bakımdayken düzelttiler yanlışları. Eğer düşünürsen böyle bir maliyet çıkacaktır ya da ustan varsa maliyet değişecektir. Eğer Honda Esengül'den Ali Usta veya Ahmet Usta bakacaksa o ayrı. Sabrın varsa biraz daha bekle diyeceğim ama...

Hocam orjinal plakalık ve egzozu mevcutmuş. Yarın egzozu takıp dönücem ordan, egzozdan aynı sizin gibi bahsetti arkadaş. Galerideyken fiyatı neydi acaba bilginiz var mı?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
dün anlaştığım motosiklette hasar kaydı çıkınca buna yöneldim

yorumlarınız nedir arkadaşlar

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...asar-kayitsiz-vfr800-vtec-abs-579501252/detay

Hocam hasar kaydı ağır mı ? Nedir bilemem ama benim motorum da da hasar kaydı vardı. Grenaj boyanma işi. Plastik aksamda bulunan boyayı takan biri değilim. Yeter ki ağır bir hasar olmasın ve bloğu sağlam olsun.

Motor da hasar kaydı yok demiş ama kayda geçmemiş kazası varsa?

Bu arada 33 bin e vfr1200 satılmıştı geçenlerde. Fiyat bana fazla gibi geldi
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam orjinal plakalık ve egzozu mevcutmuş. Yarın egzozu takıp dönücem ordan, egzozdan aynı sizin gibi bahsetti arkadaş. Galerideyken fiyatı neydi acaba bilginiz var mı?

Maalesef aklımda değil... Kapora verip etik açıdan resmileştirdiyseniz, aklını bulandırma derim. Tabi motor içine tam olarak sindiyse...

Bu arada yan çanta deyince; Sailor33, ilana koymadım ama satıyorum yazmıştı. O ihtiyacını oradan karşılayabilirsin belki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Hocam hasar kaydı ağır mı ? Nedir bilemem ama benim motorum da da hasar kaydı vardı. Grenaj boyanma işi. Plastik aksamda bulunan boyayı takan biri değilim. Yeter ki ağır bir hasar olmasın ve bloğu sağlam olsun.

Motor da hasar kaydı yok demiş ama kayda geçmemiş kazası varsa?

Bu arada 33 bin e vfr1200 satılmıştı geçenlerde. Fiyat bana fazla gibi geldi

Aynen öyle, hasar kaydından kasıt nedir mesela? Hangi tarihte, kaç para olduğu da önemli tabi.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Maalesef aklımda değil... Kapora verip etik açıdan resmileştirdiyseniz, aklını bulandırma derim. Tabi motor içine tam olarak sindiyse...

Bu arada yan çanta deyince; Sailor33, ilana koymadım ama satıyorum yazmıştı. O ihtiyacını oradan karşılayabilirsin belki.

Aslında ilanda şuanda gri renkte ama boyatılabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maalesef aklımda değil... Kapora verip etik açıdan resmileştirdiyseniz, aklını bulandırma derim. Tabi motor içine tam olarak sindiyse...

Bu arada yan çanta deyince; Sailor33, ilana koymadım ama satıyorum yazmıştı. O ihtiyacını oradan karşılayabilirsin belki.

Kapora vermedim ama sözleştik sabah yola çıkıyorum motosikleti aldıktan sonra çanta işine girişicem, arkaya takmayı düşünmüyorum zaten sadece yanlar yeter bana. Sizce sorunu yoksa 28 bin lirayı hak eder mi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

Hocam hasar kaydı ağır mı ? Nedir bilemem ama benim motorum da da hasar kaydı vardı. Grenaj boyanma işi. Plastik aksamda bulunan boyayı takan biri değilim. Yeter ki ağır bir hasar olmasın ve bloğu sağlam olsun.

Motor da hasar kaydı yok demiş ama kayda geçmemiş kazası varsa?

Bu arada 33 bin e vfr1200 satılmıştı geçenlerde. Fiyat bana fazla gibi geldi

hocam 2010 yılında 2000tl ama adam hasarsız dedi bana ayrıca motor bloğu açılmadı dedi sargı değişmiş sağ kapak açılmadan değişmez sanırım sargıda.
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kapora vermedim ama sözleştik sabah yola çıkıyorum motosikleti aldıktan sonra çanta işine girişicem, arkaya takmayı düşünmüyorum zaten sadece yanlar yeter bana. Sizce sorunu yoksa 28 bin lirayı hak eder mi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------



hocam 2010 yılında 2000tl ama adam hasarsız dedi bana ayrıca motor bloğu açılmadı dedi sargı değişmiş sağ kapak açılmadan değişmez sanırım sargıda.

Sargı, sol taraftaki kapağın altında, sol grenaj sökülerek ulaşılıyor. O durum motor açılması değil ama. O konuda kafan rahat olsun. Sadece ne zaman değişmiş? Orjinal sıfır parça ile mi değişmiş? Yoksa revize edilmiş bir parçayla mı? Orjinal sıfır parçanın üzerinde polyester kaplama olur. Bu kayıtlara ulaşabilme şansın yoksa tamamen sözel olarak gireceksin olaya tabi.

Servis geçmişi ile ilgili bir miktar yapabileceğin şey var. Plaka ile bir yetkili servisten sorgulatma rica et. En azından yetkili servise gittiği zamanlarda olanlara hakim olursun. Sonrasında ise muayene kayıtlarından km ile ilgili bir miktar güvenilir bilgi edinebilirsin. Daha sonrası Vfr den anlayan bir ustanın ekspertiz yapması.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sargı sol taraftaki kapağın altında, sol grenaj sökülerek ulaşılıyor. O durum motor açılması değil ama. O konuda kafa rahat olsun. Sadece ne zaman değişmiş? Orjinal sıfır parça ile mi değişmiş? Yoksa revize edilmiş bir parçayla mı? Orjinal sıfır parçanın üzerinde polyester kaplama olur. Bu kayıtlara ulaşabilme şansın yoksa tamamen sözel olarak gireceksin olaya tabi.

Bu bahsettiğim hasar kaydı ve sargı işi dünki baktığım motordaydı, onda egzoz yoktu ama çanta vardı kappa. Yedek anahtarları yoktu, puig ön cam vs yoktu. Ayrıca arkadaş zaten güven vermedi dediğim gibi. Bu attığım ilandaki vfrda hasar kaydı vs yok. Sargıyla ilgili problemde yokmuş zinciri lastiği vs yeni değişmiş. Ayrıca bunun sahibi Ankara'ya hayabusa satmış alan elemanla görüştüm ben sorun yaşamadım diyor.
Bedelli askerlik için ilana çıkarmış.
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu bahsettiğim hasar kaydı ve sargı işi dünki baktığım motordaydı, onda egzoz yoktu ama çanta vardı kappa. Yedek anahtarları yoktu, puig ön cam vs yoktu. Ayrıca arkadaş zaten güven vermedi dediğim gibi. Bu attığım ilandaki vfrda hasar kaydı vs yok. Sargıyla ilgili problemde yokmuş zinciri lastiği vs yeni değişmiş. Ayrıca bunun sahibi Ankara'ya hayabusa satmış alan elemanla görüştüm ben sorun yaşamadım diyor.
Bedelli askerlik için ilana çıkarmış.

Tabi tüm bunların dışında satan kişi ve/veya motosikleti içine sinmediyse tüm bu konuştuklarımız biraz havada kalır:)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Bu arada sağ ayak peginin oradan geçen egzoz borusunun üzerindeki demiri de mutlaka varsa al. O varken bile benim sağ ayak bileğim botun içinde bile bir süre sonra pişiyor :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada sağ ayak peginin oradan geçen egzoz borusunun üzerindeki demiri de mutlaka varsa al. O varken bile benim sağ ayak bileğim botun içinde bile bir süre sonra pişiyor :mrgreen:

Valla sıkıntı yaşarsam vebali boynunuza 😁 Burada ballandıra ballandıra anlattınız vfrı aklıma soktunuz. Esenyurttan satın almış eleman zaten öyle patlak çatlak motosiklet satıcak adamlarmıdır acaba.

Dediğim gibi arkadaş bana güven verdi sosyal medya hesabına kadar baktım düzgün bi elemana benziyor.
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraz beklesen mi acaba :mrgreen:

Çok el değiştirme olayı varsa ben pek hoşlaşmam. Bunlar benim önem verdiğim bazı noktalar. Bu bilgiler de kolay ulaşılabilir şeyler. Bazı motosikletlerde ruhsat bile değişmeden söze binaen el değiştirebiliyor. Bunlar daha ziyade maalesef, maalesef diyorum çünkü ben supersport kullanmayı severim, yaşını almış ss motosikletler olabiliyor. Vfr bu konuda iyi tarafta da olsa olmaz diye birşey yok tabi.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Valla sıkıntı yaşarsam vebali boynunuza Burada ballandıra ballandıra anlattınız vfrı aklıma soktunuz. Esenyurttan satın almış eleman zaten öyle patlak çatlak motosiklet satıcak adamlarmıdır acaba.

Dediğim gibi arkadaş bana güven verdi sosyal medya hesabına kadar baktım düzgün bi elemana benziyor.

Dediğim gibi keyifli motosiklettir vfr. Üzmez seni. Tabi ben sıralı 4 silindir sesi aşığıyam aney dersen o ayrı :p

O borunun yalıtımı için aklımda bir fikir var. Bakalım bu hafta içi elim değerse uğraşıcam bir. Yalıtımı başarabilirsek burada da paylaşırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraz beklesen mi acaba :mrgreen:
Hocam bekledim mt07 nin sıfırı 34 bin tl ye düştü 😁

Daha iyileri çıkar karşına diyorsanız bilemem tabi ama aklımızda duracağına altımızda dursun.
Sıralı 4 silindir sesinin aksine böyle kendine has sesi olan motosikletler favorim.
Birde şu açıdan bakıyorum racing performansı veren bi sport touring. Bu paralara racing alsak Kombine abs olmayacak bundan daha düşük model olacak hırpalanmış olacak vs
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dediğim gibi keyifli motosiklettir vfr. Üzmez seni. Tabi ben sıralı 4 silindir sesi aşığıyam aney dersen o ayrı :p

O borunun yalıtımı için aklımda bir fikir var. Bakalım bu hafta içi elim değerse uğraşıcam bir. Yalıtımı başarabilirsek burada da paylaşırım.

Yalıtım sargısı yapılabilir bölgesel olarak. Acaba o yolu mu deneyeceksin? Suyla arası pek iyi değilmiş diye okumuştum:sunny:
Beni rahatsz etmedi egzoz, genel olarak dur kalkta 1000rr'dan az daha sıcak oluyor:cherry:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaptığım sorgulamalarda plaka değişimi olmadığına, hasar kaydı olmadığına ulaştım kaç el değiştiğini nereden öğreniriz acaba
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yalıtım sargısı yapılabilir bölgesel olarak. Acaba o yolu mu deneyeceksin? Suyla arası pek iyi değilmiş diye okumuştum:sunny:
Beni rahatsz etmedi egzoz, genel olarak dur kalkta 1000rr'dan az daha sıcak oluyor:cherry:

Yok aslında sargı kullanmayacağım. Ama yalıtımda kullanılan bir parçayı bilekler ile tuttuğumuz bölgenin oraya yerleştirmeyi deneyeceğim.
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aklımızda duracağına altımızda dursun.

Bu önemli bir söylem, içine sindiyse herşey güzeldir. Piyasaya göre o rakamlar yüksek değil bence, sorun; motosikletlerin "tam bakımlı" olmaması. Cirosu düşüşe geçen işletmeyi; "Çok iyi ciro yapıyor" diye satılığa koyup, fiyatını ise yüksek cirolu işletme olarak istiyor olmaları... Fiyatla ilgili çok sıkıştırırsan, o kadarını da sen yapacaksın artık diyebilirler. Çünkü bu sistemsiz olmamamızın içimize işlemiş olmasından başka birşey değil:farao: ya da aklına dahi gelmiyordur bu tür şeyler, dümdüz yaşıyordur, sebebi sadece budur:santa:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

Yaptığım sorgulamalarda plaka değişimi olmadığına, hasar kaydı olmadığına ulaştım kaç el değiştiğini nereden öğreniriz acaba

DETAY 34VFR800(Plaka) yazıp 5664 e kısa mesaj atarsan gelecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------

Yok aslında sargı kullanmayacağım. Ama yalıtımda kullanılan bir parçayı bilekler ile tuttuğumuz bölgenin oraya yerleştirmeyi deneyeceğim.

Rahatsızlık hissetmesem de deneyimin sonucunu paylaşırsan sevinirim, ben de orjinalliği bozmadan iyileştirmeler yapmayı severim:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



2008den 2014e kadar 10bin km yapmış olması normalmi acaba 😃
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[url]https://i.hizliresim.com/Q2aZZv.png[/url]


2008den 2014e kadar 10bin km yapmış olması normalmi acaba ��

Nadiren karşılaşabileceğimiz durumlar ama oluyor. Yani bu veriyi okuyup da hemen "öyle şey olmaz, yalandır o" diyenler oluyor. Burada satan kişiyle konuşulanlar ve yukarda konuştuğumuz, sağdan soldan, alttan üstten yapılan soruşturmalar tutarlı olursa ve motosikletin durumunu gösterir bazı ayrıntılar konusunda bilgili olunup doğru okunabilirse bunun gerçekliği kesinleşebilir.

Benim aldığım Vfr, 2010, mart ayı trafik çıkışlı, 2018'de 14.500 km'de aldım. İlk sahibinden aldım. İlk sahibi olması işimi çok kolaylaştırdı elbette. Son dört sene kapalı garajda marş basmış ve bu dört senede 100-150 km yol yapmış. Böyle durumlar çok nadir olur. Bu da bir benzeri sayılabilir. Yani olmaz diye birşey yok. Burada önemli olan bunun sağlamasını yapabiliyor olmak.

Yetkili servis zamanlarındaki sorguyu da yapabilirsin yarın:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst