İki tane orjinal egzozum var, birisinin odacıklarını deldirdim ve bu delik olanı satıyorum. yaklaşık 15 bin kilometre kadar kullandım.
Daha gürültülü bir ses elde ettim. Hiç pişman olmadım, Amacım şuydu; yüksek hızda giderken kulak tıkacı kullandıgım için egzozu duymuyordum ve gürültülü bir egzoz istiyordum. Faydasını da gördüm, sesini de sevdim. Fakat paraya ihtiyacım oldugu için elden çıkartıyorum, oynanmamış egzuza da kıyamadım. Yoksa hiç pişman değilim sesinden... Sahibinden'e ilan koymadım, ilk olarak forumdaki arkadaşlara haber vermek istedim. Kısa süre içinde sesini de çekmek istiyorum.