Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
11
arkadaşlar merhaba
elimde vfr 800 için givi arka çanta demiri bulunmaktadır
ilgilenen arkadaşlar 05534040000
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
arkadaşlar o.ç. biri motorumun sol vfr yazısını sökmüş...
kesin ufak bi velettir.
nerden bulurum uygun fiyata bilen varmı? yada daha önce alan varsa fiyat_?
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
14
selamlar
Bursa dan mustafa ben.
2006 vfr ile aranızdayım.daha önce 2006 fazer ım vardı. bariz şekilde en büyük fark frenler. güzel lastiklerle vfr nin frenleri gerçekten muhteşem. fazer da gerçekten fren yokmuş.
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
5
Merhaba Arkadaşlar 2008 model VFR mi satışa çıkardım ilgilenen arkadaşlar benimle irtibata geçebilir.23,000 KM de bakımlı yeni lastik ve Fren balatası siteden veya forumdan bir arkadaşa kısmet olsun istedim.05375491198
 
Katılım
19 Nis 2013
Mesajlar
20
Arkadaşlar VFR deki sargı yakma hastalığının çaresini bulamadım . Kızdım satılığa çıkardım :) Daha önce sargı (stator) yakan oldu mu ? oldu ise nasıl hallettiniz.? 3 tane sargı yaktım :( En son konjektörle değiştirdim. serviste çaresiz......
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
6
Arkadaşlar VFR deki sargı yakma hastalığının çaresini bulamadım . Kızdım satılığa çıkardım :) Daha önce sargı (stator) yakan oldu mu ? oldu ise nasıl hallettiniz.? 3 tane sargı yaktım :( En son konjektörle değiştirdim. serviste çaresiz......

aynı problemi yaşadım sargıyı sanayide sardırdım ve saran usta bana bunu yakan problemin kaynağının sargının konjektörle bağlantı jakların ve kabloların fazla ısınmasından olabileceğinden bahsetti bende ustama kabloları değiştirttim 3 aydır hiçbir sorun yaşamadım
 
Katılım
19 Nis 2013
Mesajlar
20
Ankara'da güvenle bu işi verebileceğim bobinajcı bulamadım. Bir defa sardırdım olmadı.Kablo ısınması bende de var ancak nedeni o mu bilemiyorum.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
6
Ankara'da güvenle bu işi verebileceğim bobinajcı bulamadım. Bir defa sardırdım olmadı.Kablo ısınması bende de var ancak nedeni o mu bilemiyorum.

sargıyı saran ustanın işçiliğinden mi yoksa sargıyı yakmasına neden olan başka bir sorunmu var onu araştırmak lazım ebay dan çıkmada alsan onuda yakabilir bu tür birsorun varsa
 
Katılım
19 Nis 2013
Mesajlar
20
Düşüncelerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim.Yanan sargımın biri de ebaydan alınan çin malı sargıydı. En son jel aküyü bırakıp, Varta akü aldım . Farların soketlerını çıkarıp bu durumda manavgat festivali dahil 1600 km yol yaptım. Sorun olmadı. Yolda kalma korkusu ile sıfıra yakın temızlıkte orjınal konjektör ve sargı buldum onları da aldım :) Şu an için sorun görünmüyor .Sorun olursa yenilerini takacagım. Bu arada motoru repsole çevirdiğimden çok sayıda grenaj parçası ve sargılar ile ev VFR servisine döndü :)
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
6
Motorun resimlerini yüklesende repsol ü görsek nerden kaca aldın

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

Motorun resimlerini yüklesende repsol ü görsek nerden kaca aldın

geçmiş formlarda yüklemişsin gördüm güzel olmuş makina Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Arkadaşlar istanbul' da şu motoru dünya yüzüyle gösterecek birileri var mı 2016 da alma niyetim var çok merak ediyorum :)
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
6
Öyle resmi bir şey değil kafa dengi arkadaşlar işte motor cc bağımsız takılıyoruz özelden numaranı paylaş bir yerlere giderken arayalım senide yarın riva yapasım var mesela
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst