- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 370
- Motosikleti
- Pancar Motoru
klübümüz için çekilen
şarkısının sözleri ve bestesi bana ait olan kulüp müzik klibimiz
sizlerle paylaşmak istedim
https://www.youtube.com/watch?v=kACtLhpiIWY
Bu tür video kliplerin hep yurt dışında yapılmış olanlarını görüyoruz, bence çok başarılı, güzel olmuş. Bu arada diğer videoları da izledim, paylaşım için teşekkürler ve İzmir'e sevgiler... :cat: