Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Öyle resmi bir şey değil kafa dengi arkadaşlar işte motor cc bağımsız takılıyoruz özelden numaranı paylaş bir yerlere giderken arayalım senide yarın riva yapasım var mesela

Mesajı yeni gördüm kusura bakmayın yolluyorum numarayı öm ile :cat:
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Arkadaşlar VFR deki sargı yakma hastalığının çaresini bulamadım . Kızdım satılığa çıkardım :) Daha önce sargı (stator) yakan oldu mu ? oldu ise nasıl hallettiniz.? 3 tane sargı yaktım :( En son konjektörle değiştirdim. serviste çaresiz......

Benim kide 1000 km kadar önce yandı. 60000 bin km de idi. Usta üzerinde ki orjinal sargısı ilk defa biz açmışız dedi. Yine orjinal taktırdım. Aldığımda xenon farlar vardı onları söktürdüm. Normal farlarını taktırdım şimdilik birşey yok gibi. Elcik ısıtma falan var acaba onlarda yük bindirir mi? Kışın hep korku olacak gibi içimde :/ Hayırlısı bakalım... Yaz gelince bu sorunlar arttı acaba çok ısınmayla alakalı mı cidden? Yani motor 104 dereceleri görüyor şehir içi. Sargının olduğu yer allah bilir kaç derecedir...
 

esd

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
5
Herkese günaydınlar, düşünin ki elinizde Vfr için devil marka karbon egzoz var ve satmak istiyorsunuz,kaç para isterdiniz? Yani kısacası bu bahsettigim egzoz un ikinci el piyasası nedir :)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
devil egsoz lu bordo motorlu senmiydin? çeşme otobanında narlıdere gişelere yakın doblo ile motora baktım bir de uzaktan urla da görmüştüm. devil egsoz dan da fazla ses gelmiyormuş
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Selam arkadaşlar, motosikletimde ses elde etmek istiyordum, orjinal egzozun görüntüsünü beğendiğim için bir tane daha orjinal egzoz satın alıp onun içini boşalttırdım. Şu anda bu egzozu satıyorum, satın almak isteyenler mesaj atabilirler...
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
orjinal egsoz mu satılık? sahibinden ilanı varsa bir arkadaşıma gösterebilirim.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
İki tane orjinal egzozum var, birisinin odacıklarını deldirdim ve bu delik olanı satıyorum. yaklaşık 15 bin kilometre kadar kullandım.
Daha gürültülü bir ses elde ettim. Hiç pişman olmadım, Amacım şuydu; yüksek hızda giderken kulak tıkacı kullandıgım için egzozu duymuyordum ve gürültülü bir egzoz istiyordum. Faydasını da gördüm, sesini de sevdim. Fakat paraya ihtiyacım oldugu için elden çıkartıyorum, oynanmamış egzuza da kıyamadım. Yoksa hiç pişman değilim sesinden... Sahibinden'e ilan koymadım, ilk olarak forumdaki arkadaşlara haber vermek istedim. Kısa süre içinde sesini de çekmek istiyorum.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Arkadaşlar selamlar. Ben de VFR ailesine katılmaya karar verdim. 2007 - 2010 arası km fark etmez borda VFR arıyorum. Bütçem 19,000 - 22,000 TL arası. Satmak isteyen, satanı tanıyan, satanı tanıyanı tanıyan varsa bilgi verirseniz sevinirim.
NOT: Sahibinden'i inceledim, tüm motosikletlere bakıyorum.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Selamın aleyküm dostlar...
Bir arkadaşım için 2008 2010 model arası vfr arıyoruz. Önümüzdeki hafta satın almayi düşünüyoruz. Vfr sini satmak isteyen varsa özelden bana yazabilir.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Perşembe günü nihayet hayal ettigim motor olan Vfr'ye kavuştum. Aldım ve yaklaşık bin km. yol yaptık kendisiyle. Yolun yarısı yağmur altında ve tamamı ıslak zeminde yapıldı. Bu şartlarda dengesi, virajı, freniyle ilk günden iyi ki almışım diyorum. Önceki motorum Cbf 600 idi ve onunla en uzun 600 km yolum oldu ve bu yolculukta çok yorulmuştum. Vfr ile daha fazla yol yapmama rağmen çok daha rahat indim motordan. (Yaklaşık 11 saat sürdü ve 3 kez benzin 2 kez de ihtiyaç molası için durdum). Tek sıkıntım 1.70 boyum var ve ayak uçlarında duruyorum motorda. Biraz buna alışmam gerek. Onun dışında her şeyiyle memnunum diyebilirim. Naçizane almak isteyen, karar veremeyen herkese tavsiye ederim. Herkese iyi sürüşler.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
289
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Müdür mahsuru yok ise kaça anlaştınız son dönem fiyatlar uzaya doğru seyir halinde girmeye başladı.
Çanta varmı, lastik zincir akü durumu ne idi Şimdiden teşekkürler,
Tekerine hep düz bassın 👍👍👍

Öncelikle teşekkür ederim. 2009 model 33 binde, 21.000 lira.
Akü iyi durumda, zincir idare eder, lastikleri 2013 21. hafta üretimi Metzeler M5. (Fuardan lastik almayı düşünüyorum.)
Üçlü çanta seti var. Hepco Becker.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
289
Bilgi için teşekkürler düşündüğüm gibi imiş :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Bu arada çok yüksek fark olmaması ve geri dönüşümden gelen bir motor olmaması durumunda ( patlamış baştan toplanmış )

Transalp ile takası olur ise 2007 ve üzeri için makul fark ödeyebilirim .

İlanda budur . Trafiğe çıkış tarihinden bugüne kadar kayıtlı ve sorunsuzdur.
Benden motor alanlar az çok bilirler :) http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yetkili-servis-bakimli-transalp-garaj-motoru-241405842/detay/
 
Katılım
2 Şub 2016
Mesajlar
39
2gundur istanbul yolu üzarinde saray köyde istikametinde kırmızı vrf kullanıcısı Her sabah Gözümü gönlümü açıyosn :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst