Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
11
arkadaşlar merhaba
2006 model vfr 800 motorumu V motora alışamadığım için satıyorum
bugüne dek hep sıralı 4 silindir kullandığım için sesi beni maalesef yeteri kadar tatmin etmiyor tamamen zevk meselesi
motorun detaylarına gelince;

Renk:candy glory red (bordo)
Model:2006
KM:40000
şasede ve mekanikte en ufak bir hata söz konusu değildir
dilediğiniz ustayla gelip bakabilir dilediğiniz servise gösterebilirsiniz
lastikler sıfırdır michelin pilot power 2ct
titax katlanabilir manetler mevcuttur
givi topcase mevcuttur
bakımları asla aksatılmamıştır
mekanik kısmında en ufak bir yabancı ses duyamazsınız. saat gibidir grenajlarda tamir kaynak sözkonusu değildir. ufak tefek çizikler mevcuttur
motosikletin 3. sahibiyim ilk sahibi 9 yıl
2.sahibi 65 yaşında zevk sahibi bir amca ve 3. sahibide benim
25 yıllık motosiklet hayatımda her motosikletim benim için özel olmuştur.
VFR 800 de gerçekten özel bir motosiklet lakin zevk ve tercih özgürlüğümden dolayı sıralı silindirden aldığım hazzı maalesef alamadım satmamın tek nedeni budur.özellikle cbr 1100 xx e olan aşkımdan dolayı öncelikli olarak cbr 1100 xx ile takas düşünebilirim
fiyat olarak 19250 istiyorum
ciddi alıcılarla görüşmek isterim
telefon numaram 05534040000
saygılar
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Günaydın,

28.000TL bana çok yüksek geldi. Hali hazırda 2012 model cbf 1000 motorunuz varsa bence değiştirmeye gerek yok. Ben olsam girmezdim o topa. Seneye yeni kasa vfr gelirse ona bakardım.

Bu arada bende motorumu mototal den almıştım. Yazan fiyattan pazarlıkla 1.500tl ucuza almıştım. Eğer almaya karar verirseniz pazarlık yapın mutlaka. :)


Öncelikle 2 sene evvel 50.000 km deki VFR'yi 12.000 TL'ye satanların anlayamadığı husus; artık o fiyatlara VFR yok.


Öte yandan mesajınız bence çelişkili ve mantıksız. Şöyle ki;

Önce CBF 1000 varken VFR almanın pek gerekli olmadığınız yazmışsınız, ki, buna ben de katılabilirim. Lakin yine de motosiklet meselesi bir "tutku" işidir, yani bu kişiden kişiye farklılık gösterir.

Sonra seneye ithal edilecek olduğunu söylediğiniz yeni kasa VFR'ye bakarsınız demişsiniz, seneye satılacak olan yeni kasa VFR'nin 36-38.000TL gibi bir fiyattan satılacağını çok iyi bilmek gerekli. Yani ilandaki ikinci el maliyeti 28.000TL lira olan VFR mantıklı değil ama sıfır 38.000TL olan VFR mi mantıklı???

Motosiklette her şey en yeni, en güncel model demek değildir, düşük kilometreli bir VFR'ye uzun seneler güvenle binilir. VFR'yi bu başlık altında bilmeyen yok zaten, fazla da yazmaya gerek yok...

Neyse, bunları tartışma başlatmak için yazmıyorum. Herkes kendi tercihini kendi düşünce sistemine göre yapar.

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2014
Mesajlar
16
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-gurcan-motobike-2006-honda-vfr-800-abs-li-siyah-orjinal-sevene-206701745/detay/

Bu ilandaki motor uzerinde 3 adet hasar kaydi cikmakta, kucuk bir piyasa arastirmasi yaparken ilan sahibinden sasi no istedim ve sonuc. Almayi dusunen, bakinan arkadaslar varsa dikkatli olsunlar.
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Öncelikle 2 sene evvel 50.000 km deki VFR'yi 12.000 TL'ye satanların anlayamadığı husus; artık o fiyatlara VFR yok.


Öte yandan mesajınız bence çelişkili ve mantıksız. Şöyle ki;

Önce CBF 1000 varken VFR almanın pek gerekli olmadığınız yazmışsınız, ki, buna ben de katılabilirim. Lakin yine de motosiklet meselesi bir "tutku" işidir, yani bu kişiden kişiye farklılık gösterir.

Sonra seneye ithal edilecek olduğunu söylediğiniz yeni kasa VFR'ye bakarsınız demişsiniz, seneye satılacak olan yeni kasa VFR'nin 36-38.000TL gibi bir fiyattan satılacağını çok iyi bilmek gerekli. Yani ilandaki ikinci el maliyeti 28.000TL lira olan VFR mantıklı değil ama sıfır 38.000TL olan VFR mi mantıklı???

Motosiklette her şey en yeni, en güncel model demek değildir, düşük kilometreli bir VFR'ye uzun seneler güvenle binilir. VFR'yi bu başlık altında bilmeyen yok zaten, fazla da yazmaya gerek yok...

Neyse, bunları tartışma başlatmak için yazmıyorum. Herkes kendi tercihini kendi düşünce sistemine göre yapar.

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.


:) Kazasız sürüşler :)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-gurcan-motobike-2006-honda-vfr-800-abs-li-siyah-orjinal-sevene-206701745/detay/

Bu ilandaki motor uzerinde 3 adet hasar kaydi cikmakta, kucuk bir piyasa arastirmasi yaparken ilan sahibinden sasi no istedim ve sonuc. Almayi dusunen, bakinan arkadaslar varsa dikkatli olsunlar.

ilandaki motosiklet antalyadaydı antalyadan 15000 gibi bir fiyat la ankaraya satılmıştı ankaradaki arkadaş alır almaz fiyatı 18000 e çıkartıp ilana koydu şimdide fiyat 21000 diyorlar :D vfr harbiden güzel makinaymış yaa :D
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
ilandaki motosiklet antalyadaydı antalyadan 15000 gibi bir fiyat la ankaraya satılmıştı ankaradaki arkadaş alır almaz fiyatı 18000 e çıkartıp ilana koydu şimdide fiyat 21000 diyorlar :D vfr harbiden güzel makinaymış yaa :D

Altın alma vfr al :D Herkes bir fiyat koyuyo ama gerçekçi mi değil :) İleride yine vfr alırsam 5-8 yaş arasına geldiğinde günümüz parasıyla 35 den ilan vericem hehehe :D
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
valla ben bugüne kadar hep aldığım fiyattan koydum ilana
bunun sebebi
motoru aldığımda atıyorum 15000 tl ise

+ olarak motor bendeyken sürekli düzenli olarak en kaliteli şekilde bakıma giriyor ve motora sürekli extra bir aksesuar alıyorum.

- olarak ta motorun kullanılmışığı ve km sindeki artışını göz önüne alırsak

motoru aldığım fiyata vermem bence gayet makul oluyor...

,insanlar motor alıp üstüne extra masraf yapıp yaptığı masrafı 5 e katlayıp satmaya çalışıyor bu nedenlede piyasa sürekli artıyor... 2 sene önce eski mesajlarımda hatırlarsanız vfr alacakken bir fiyat analizi yapmıştım araan 2 sene geçti aynı fiyat analizi tekrar yapılabiliyorsa demekki bu VFR nin piyasası ya düşmüyor yada biz VFR kullanıcıları çok abartıyoruz :D
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Ben iki sene önce 17.000TL ye almıştım 2008 model 13.000km de. Satarken 30.000km de idi. + olarak lastik, ön arka dişli ve zincir masrafı vardı. 18.500 e verdim. Herkesin kendi tercihi tabi 30 binde isteyebilirdim ama hala motoruma biniyor olurdum :) Oda güzel olabilirdi :)
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Piyasasını yaklasik 6 aydır takip ediyorum. Satıldığı fiyat modeline gore 13-14-15-16-(09-10-11 modeller 17-18 civarı). Birkaç gün önce ilana 14.500e 36000de 2006 model koyuldu birkaç güne satıldı. Diğerleri de yeşillik olsun diye ilanda duruyor. Sezon geliyor diye iyice b.kunu çıkarmaya başladılar fiyatlarin. Taa 6 ay önce ilana daha ucuza konup satilmayanlar simdi daha pahalıya ilana konuluyor.

Tabi birde ekine köküne aldanıp 18-20 civarı para verip alanlar var tek tük.
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
4
Arkadaşlar aranıza katılalı 6 ay gibi kısa bir süre olmuştu.Fakat cbr 250 den sonra vfr hem büyük hemde ağır geldi şehir içi için. Ve belkide türkiyede tek olan 2006 model 2008 trafiğe çıkışlı daha öncede dediğim gibi eski sahibi tanış olandan almış olduğum motosikletim 3-4 yıl önce iş yerinde fenalaşmasından dolayı motosiklet eşine kalmış bu süreç içersinde honda bayisinin vitrininde durmuştur(mahkeme yüzünden)makine yatmamıştır çalıştırılıp arada turlanmıştır. Daha snra oda mahkeme kararıyla bana satmıştı .Motosikletim 13.600 km de tüm bakımları ve lastiği değişmiş halde aktif olarak kullanmaktayım.Uzun lafın kısası motosikletimi satılığa koydum.Fiyat konusunda diğer motosikletler için eleştirilerinizi anlıyorum fakat diğer modellere ve fiyatlara bakın hatta otomobil fiyatlarına bir göz atın bu yüzden bu kadar temizlikte olan ve 4 silindirli vfr gibi
evladiyelik bir motosiklet için istediğim fiyatı normal buluyorum.ilan budur arkadaşlar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kazasiz-degisensiz-2008-trafige-cikisli-13.600-km-orjinal-acil-209969376/detay
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
289
Paylaşım ve dönüşler için teşekkürler . Bende sizler ile aynı fikirdeyim . Bildiğim tüm aksesuarları tam olan ve 18500 km deki cbf1000 ile devam edeceğim .

Burada iki tane gerekçem var idi .

1. Tanıdık birilerinden istediğim türden bulamamış olmam .
2. 2013 den bu yana yeni kasa gelmedi diye anlamsız şekilde fiyat şişirilmiş olması

2013 derken Amerika ve dış pazarlarda yeni kasa satışa sunuldu fakat Honda Türkiye'nin stratejisi gereği bizlere satışa sunulmamış olmasıdır .

Herkese güvenli sürüşler dilerim .

Dip not : İstanbul toplaşmalarınızda aranızda cbf1000 görmek isterseniz haber vermeniz yeterlidir .:cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
93
Beyler selamlar,bir aralar sahibinden'de beyaz vfr ilanları vardı.Alanlar aramızda mı acaba? Tanıyan bilen var mı,niyeti bozdum ben yine :) (Tabi boyalı olanlar değil)
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Ben iki sene önce 17.000TL ye almıştım 2008 model 13.000km de. Satarken 30.000km de idi. + olarak lastik, ön arka dişli ve zincir masrafı vardı. 18.500 e verdim. Herkesin kendi tercihi tabi 30 binde isteyebilirdim ama hala motoruma biniyor olurdum :) Oda güzel olabilirdi :)

Binerken eskitmişsinizdir zaten o parçaları Emrah bey :)
Diskler felan? Seninkinin aynını arkadaş 23.500 den sattı. Orhan'ın motorunu :) Ben piyasayı anlamış değilim :)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
yokmu egsoz isteyen orjinal egsozlarımı koyacak yerim yok 900 tl ye vercem arrow ları sökmesi takması serviste tarafımca karşılanacak
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
1
merhabalar,
2005 model VFR 800 sahibi oldum mono kapak aramaktayım nedir fitayları nedir ve nereden temin edebilirim?
şimdiden teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst