Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
Hayırlı olsun Amastris :)

Farklı bir şehirden mi aldın makineyi yoksa Istanbuldan mı?

Istanbul tayfası daha atak bi hale bürünüyor. Yazın bunu ateşleriz değil mi gençler? :)))
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
bende yurt dışı bir gezi planladım bu sene için ancak benim ufaklık doğduğundan ne yazıkki gidemiyorum. gidecek olan dostlarımız bol bol keyifli keyifli sürüşlerini kazasız belasız tamamlasınlar inşallah. hatta yapmak istediğim rotayı sizlerle paylaşayım... çeşmeden gemi ile Atina. Yunanistan - Makedonya - Sırbistan - Romanya - Bulgaristan - Türkiye
https://goo.gl/maps/4tfxr

Hocam güzel bir plan ama amacım çok ülke değil de o ülkenin altını üstüne getirmek istiyorum. Gazlamanın yanında tatil gibide biraz :)
Önceki gezilerimde genelde 7 günde 3 tane ülke, 10 günde 4 gibi saçma herşeyin yarım kaldığı adam gibi sızamadığım geziler yaşadım :) Tabi yanımdakiler genelde ilk çıkışları oluyordu heryeri görelim diyorlardı. İkinci ülkeden sonra heryer aynı gelmeye başlıyor :) AB diye birşey varmış diyor insan.


Geçen yaz eşimle birlikte Yunanistan'ı gezdik.
İpsala dan sonra, bambaşka bir dünyaya geldiğimizi anladık.
Trafik ile ilgili hiç bir sıkıntımız olmadı, ne sıkıştıran , ne rahatsız eden.
Bilakis kahve ısmarlayanlar , çay vs.. ikram edenler vs.
İpsala dan sonra ilk gün Kavala ve akşamında da Selanik'e vardık. Bir gece Selanik te kaldık. Selanik bizim İzmir gibi aynı.
2.gün Selanik ten sonra, Iyonya,Arta, Antirio ve sonrasında demir köprüden geçerek Patras ve sonrasında kylini ye vardık.
Kylini den sonra Hande Yener'in klibinde o batık geminin olduğu Zakintos adasına geçtik feribotla.
10 gün Zakintos ta kaldık, akabinde gene aynı rotadan geri döndük. Halkadiki ye uğrayacaktık, fakat yağmura yakalandığımızdan giremedik.
Bu sene de birşeyler düşünüyoruz, daha karar vermedik.
Hiç korkmayın, endişelenmeyin, inanın şu ülkeden çıkınca herşey daha bir başka oluyor..Medeniyet, insanlar, ortamlar vs..
Eu bölgesinde sadece Yunanistan uluslarası ehliyet istiyor, bunu da touring klubünden 20dk içinde çıkartıyorsunuz.
Araç sigortasını da oradan yaptırıyorsunuz, aracın sigorta bedeli kalacağınız gün sayısına göre artıyor,ben 15 günlük yaptırdım, 180tl mi ne tutmuştu.Giderken yanınıza 2 resim alın aracınızın ruhsatını alın birde ehliyetinizi.
Uluslar arası taşıt belgesinden kastınız nedir bilmiyorum,bir de triptikten...Öyle detaylı bir şey yok.
Vize aldıktan sonra birde kendi seyahat sigortanızı yaptırın yeter..
40 yaşındayım,motor hayatımda gittiğim en güzel yollardı oralar.
Bu sene bakalım,igoumenitsa,brindisi üzerinden stelvio pass a kadar gidip oradan Villach ve Slovenya düşünüyorum...Ama dediğim gibi net değil, bir de kefalonya adası programı var eşimle..

Hocam çok fena içimi rahatlattınız, canımı çektirdiniz. Araştırma yaptığımda epey gözüm korktu çünkü. Yurtdışında karayolu ile seyehatte hiç ülke sınır kapısı görmedim. Kimsede ne geziyorsun burada demedi. Bazen levhalar değişince anlıyor insan :) En kötüsü yurt dışı seyehatleri 4-5 günü geçtiği zaman yurda geldiğiniz de bizim insanımızı kimse kızmasın evrimleşmemiş olmasını aşırı yadırgıyorsunuz. Adamlar cidden aşmış.

yurt dışı dendiği zaman zaten farklı bir dünya olduğu kesin :D

+1 :)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
herkese günaydın hayırlı cumalar...

yeni motor hayırlı olsun amastris nerden hangi motoru aldın? merak ettim?
sormak istediğin bütün sorulara bilgimiz dahilinde cevap vermek bizim görevimiz forumunda amacı

benim tail her ülkede iki gece konaklamalı bir günü gezmek diğer günü diğer ülkeye ulaşmak üzere planlanmış bir geziydi. toplam süre olarak ta 15 günü hedeflemiştim hani olurda beğendiğim bir ülkede bir gece daha kalırım malum planda romanya ve sırbistan var :D bilmem anlatabildimmi :D
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
25
Saol Tuncbilek. Yalovadan aldım. Bugün satışı yapmaya gidiyorum. Pazartesiyi bekleyemedim. :)

Hayırlı olsun Amastris :)

Farklı bir şehirden mi aldın makineyi yoksa Istanbuldan mı?

Istanbul tayfası daha atak bi hale bürünüyor. Yazın bunu ateşleriz değil mi gençler? :)))


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

Teşekkür ederim marlox. Dediğim gibi yalovadan aldım. Kısmetse motoru yarın teslim alacağım. Fotoları sizlerle paylaşırım.
Yalnız burgmandan sonra sesinden heybetinden ürkmedim değil. İnşallah çabuk alışırım.

herkese günaydın hayırlı cumalar...

yeni motor hayırlı olsun amastris nerden hangi motoru aldın? merak ettim?
sormak istediğin bütün sorulara bilgimiz dahilinde cevap vermek bizim görevimiz forumunda amacı

benim tail her ülkede iki gece konaklamalı bir günü gezmek diğer günü diğer ülkeye ulaşmak üzere planlanmış bir geziydi. toplam süre olarak ta 15 günü hedeflemiştim hani olurda beğendiğim bir ülkede bir gece daha kalırım malum planda romanya ve sırbistan var :D bilmem anlatabildimmi :D


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

Bu arada istanbulda vfr ci kimler var arkadaşlar. Bu işte yeni olduğum için sizlerle en yakın zamanda tanışıp deneyimlerinizi tavsiyelerinizi dinlemek isterim. Ayrıca İstanbul da hangi ustayı önerirsiniz?
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Hayırlı olsun amastris. Umarım kazasız belasız uzun süre motorunu kullanırsın.

Motorumu 13.000km de aldım şimdi 30.000 km de. 3 kere bakıma soktum bu süre zarfında. İlki Esengüldü. Vfr de her 3. 6000km bakımı büyük bakım oluyormuş Esengül öyle söyledi ve biraz pahalı gelmişti bana 460TL gibi birşey ödemiştim 2013 de. 2. bakım mototalde yapıldı orası daha kazıkmış :) 3. bakım yine esengülde yapıldı bu sefer tecrübe edindiğim için yağımı yanıma alıp gittim 160tl esengüle +105tl de yağa bayıldım :D Sonuç olarak ben Esengül öneririm.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
İstanbul'da olanlar ben, Emrah, Ergin, Tunçbilek, nightshift seninle birlikte 6 kişi olduk :) istanbul çetesi hazır :bounce:

bu arada yeni gelen arkadaş isimlerini de söylerse mümkün mertebe tanışmış oluruz.. tanımayanlar için ben Sinan 27 yaşımdayım, bahçelievler'de oturuyorum. sert haşin gaddar fakat bilakis çok kibarım, iyi dans eder ısrar ederim :queen:
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
25
Hahaha 😄 supersin sinan. Bende cengiz 37 yasindayim sancaktepede oturuyorum evli mutlu 2 cocukluyum 😜

İstanbul'da olanlar ben, Emrah, Ergin, Tunçbilek, nightshift seninle birlikte 6 kişi olduk :) istanbul çetesi hazır :bounce:

bu arada yeni gelen arkadaş isimlerini de söylerse mümkün mertebe tanışmış oluruz.. tanımayanlar için ben Sinan 27 yaşımdayım, bahçelievler'de oturuyorum. sert haşin gaddar fakat bilakis çok kibarım, iyi dans eder ısrar ederim :queen:


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------

Tesekkurler emrah, ozaman rotamiz esengul.

Hayırlı olsun amastris. Umarım kazasız belasız uzun süre motorunu kullanırsın.

Motorumu 13.000km de aldım şimdi 30.000 km de. 3 kere bakıma soktum bu süre zarfında. İlki Esengüldü. Vfr de her 3. 6000km bakımı büyük bakım oluyormuş Esengül öyle söyledi ve biraz pahalı gelmişti bana 460TL gibi birşey ödemiştim 2013 de. 2. bakım mototalde yapıldı orası daha kazıkmış :) 3. bakım yine esengülde yapıldı bu sefer tecrübe edindiğim için yağımı yanıma alıp gittim 160tl esengüle +105tl de yağa bayıldım :D Sonuç olarak ben Esengül öneririm.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Oh oh çete olun bakalım :(
Bende mondialci gurubumla gezerim artık. En azından toplanınca 1000cc edebileceğiz artık :)
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
merhaba arkadaşlar.
Bahar yaklaşıyor ve lastik almam gerekiyor. Şu üç lastik de karar kılamadım. Eğer kullanan yada karşılaştırma fırsatı olan arkadaşlar varsa bana bir fikir verirse sevinirim. Şu anki lastikler metzeller M5.
1-Metzeller sportec m7 RR
2-Michellin pilot power 3
3-Pirelli diablo rosso corsa
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
merhaba arkadaşlar.
Bahar yaklaşıyor ve lastik almam gerekiyor. Şu üç lastik de karar kılamadım. Eğer kullanan yada karşılaştırma fırsatı olan arkadaşlar varsa bana bir fikir verirse sevinirim. Şu anki lastikler metzeller M5.
1-Metzeller sportec m7 RR
2-Michellin pilot power 3
3-Pirelli diablo rosso corsa

ben rosso II kullanıyorum cbr'da.. Pirelli Micheline göre daha yumuşak daha iyi yol tutan bir lastik.
Gerçekten harika ve çok memnunum rosso II den.
Para denkleştirince pirelli alcam kesin.
Corsanın 3 çeşidi var galiba. Ben en yumuşlağını tercih ederim. Zaten 2 yılda km'sini doldururum o da anca erir işte:)
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Ben 20 ocak da almıştım motoru plaka değişmesin demiştim hala ruhsat gelmedi. Gidip almak mı gerekiyor ki bu naneyi?
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
mernisde nereye kayıtlı isen oraya gitmişdir. Ayrıca trafik sigortanıda 15 gün içinde yaptırmış olman gerekiyor.
Bunlar tamam ise bir sıkıntı var demektir. emniyetle iletişime geç derim ben.
Bu arada hayırlı olsun.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
mernisde nereye kayıtlı isen oraya gitmişdir. Ayrıca trafik sigortanıda 15 gün içinde yaptırmış olman gerekiyor.
Bunlar tamam ise bir sıkıntı var demektir. emniyetle iletişime geç derim ben.
Bu arada hayırlı olsun.

Sigorta yapılmıştı ama pazartesi bir gideyim bakalım :( Paniklemedim değil valla birazcık.

Edit; Polis arkadaşı aradım sigortaya bak dedi sigortacı arkadaşımı aradım sigorta 15 gün içinde yapılmamış unutmuş bu hafta yaptırmış daha :( off eşle dostla iş yapmayacaksın dedikleri bu olsa gerek! Günü geçince aldığın yerden gidip alman gerekebilir, şuan tescildeki arkadaşlar uyumuştur yarın arar dönerim sana dedi... Şu karda kışta 400 km ya hava güzel olsa bahanesi ile gider yol yapardım ne güzel... Gelde uyu şimdi...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
Sigorta yapılmıştı ama pazartesi bir gideyim bakalım :( Paniklemedim değil valla birazcık.

Edit; Polis arkadaşı aradım sigortaya bak dedi sigortacı arkadaşımı aradım sigorta 15 gün içinde yapılmamış unutmuş bu hafta yaptırmış daha :( off eşle dostla iş yapmayacaksın dedikleri bu olsa gerek! Günü geçince aldığın yerden gidip alman gerekebilir, şuan tescildeki arkadaşlar uyumuştur yarın arar dönerim sana dedi... Şu karda kışta 400 km ya hava güzel olsa bahanesi ile gider yol yapardım ne güzel... Gelde uyu şimdi...

neyse sorun çözülmüş en azından. :)
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
ben michelin pilot road 4 gt aldım. yurtdışı sport touring forumlarda en çok bu lastiği söylüyolardı

hatta pilot road 2,3 şimdide 4 aldım şeklinde diyenler bile çoğunlukta ama fiyatı biraz fazla sanki montaj dahil 1080 tl'ye patladı
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
ben michelin pilot road 4 gt aldım. yurtdışı sport touring forumlarda en çok bu lastiği söylüyolardı

hatta pilot road 2,3 şimdide 4 aldım şeklinde diyenler bile çoğunlukta ama fiyatı biraz fazla sanki montaj dahil 1080 tl'ye patladı

Yurtdışı forumlarda lastik olayını pek sallamıyorum. Nedeni ise; adamların asfaltları bir harika bildiğin IRC lastikle bile sorun yaşamadan binebiliyorsun. Bizim ülkemizdeki asfaltlara bildiğin silikon gibi bir lastik lazım. Hatta bazı kavşaklar var ki ben ayakta duramıyorum. O yüzden buradaki arkadaşların fikri benim için daha önemli.
Bu arada teşekkür ederim.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
Aynen... yollar güzel yurtdışında. Asfalt düzgünlüğü bir yana içindeki malzemeler farklı, yol daha iyi tutuyor.

Burada yollar çok farklı, yazın eriyor, kışın donuyor filan :) Allah'a emanetiz.

Oyüzden ben mümkün olduğunca çok hamurlu en yumuşak lastiği tercih ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst