Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
herkese merhaba

cuma günü itibari ile bende tekrardan motorlandım :) çok özlemişim valla gazlamayı. Bu sefer VFR 800 2004 model bir makineyle sizlere katılıyorum.
Sevgilerimi saygılarımı iletiyorum. Güzel forumlar hep beraber.

hayırlı olsun nightshift kazasız belasız kullanırsın inşallah fotograflarını bekliyoruz :) bende bahçelievlerdeyim bi gün görüşüp tanışır gazlarız
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
herkese merhaba

cuma günü itibari ile bende tekrardan motorlandım :) çok özlemişim valla gazlamayı. Bu sefer VFR 800 2004 model bir makineyle sizlere katılıyorum.
Sevgilerimi saygılarımı iletiyorum. Güzel forumlar hep beraber.

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kazasız belasız kullanmanızı dilerim, aramıza hoş geldiniz...
Foto görmek isteriz, bir de VFR'niz hakkında bilgi... Kaç km.'de, ne kadara aldınız gibi...
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
çok teşekkür ederim:) en kısa zamanda buluşmak dileği ile ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kazasız belasız kullanmanızı dilerim, aramıza hoş geldiniz...
Foto görmek isteriz, bir de VFR'niz hakkında bilgi... Kaç km.'de, ne kadara aldınız gibi...

makinam 39bini devirmek üzere :) maşallah gayet canlı :) izmirden getirdim ve çok uyguna aldım 2004 modeldir ve 15000 aldım.
fotoğraf ekleme işini unuttum nasıl oluyordu forumda ama en kısa zamanda yayınlayacağım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

Hayırlı Olsun aramıza hoşgeldin .Kazasız belasız

hoşbulduk hep beraber bol gazlamalarla inşallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

http://imageshack.com/a/img538/2503/sPSVTP.jpg
http://imageshack.com/a/img673/3176/jXFfFs.jpg
http://imageshack.com/a/img537/3589/8gK4bP.jpg
http://imageshack.com/a/img540/9782/IHAMUE.jpg
http://imageshack.com/a/img912/6817/3xvYoc.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------





 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
tekrar maşallah diyelim temiz duruyor uzun yıllar ve kilometreler kullanmanız dileğiyle :) bende dün motoru yıkadım zinciri temizleyip tekrar yağladım aylardır yıkamıyodum rengi kendine geldi :)

zincirde oluşan pas lekelerini nası çıkarabiliriz? pas sökücü vs
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
tekrar maşallah diyelim temiz duruyor uzun yıllar ve kilometreler kullanmanız dileğiyle :) bende dün motoru yıkadım zinciri temizleyip tekrar yağladım aylardır yıkamıyodum rengi kendine geldi :)

zincirde oluşan pas lekelerini nası çıkarabiliriz? pas sökücü vs

Bir yerde okumuştum gaz yağı temizlemek için çok iyi demişler di ama lekeleri çıkarır mı tam bilemiyorum ?
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
İyi pazarlar,
Uzun süredir binemiyordum, havanın güzelliğini kaçırmamak adına 12:00 gibi çıkacağım, katılmak isteyenleri beklerim... Telim:0542 412 05 27
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
iyi pazarlar, maalesef bugün gelemiyorum ama size iyi eğlenceler bikaç fotograf yada varsa gopro video eklerseniz tadından yenmez :)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
merhaba dostlar benimn vfr den boşa çıkan arrow egsozlarımı satmak zorundayım
ilgilenirseniz eğer yada isteyen olursa ihtiyaçtan satıyorum...
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cift-arrow-performance-sok-fiyat-194650839/detay/
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşlar, bende aranıza yeni katıldım.
Öncelikle yeni yılda sağlık, mutluluk ve bol kazançlar diliyorum.
elimden geldiği kadar foruma katılmaya çalışacağım.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
hayırlı olsun kazasız belâsız kullanman dileğiyle dostum ;) motorun hakkında biraz bilgi verebilirmisin? kaç model, kaç binde ne kadara aldın vs mümkünse foto :)
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
6
merhabalar. bendede hornet var 2007 siyah. namıdiyar eşekarısı :) biraz daha kullandıktan sonra değiştirmeyi düşünüyorum ve aklımdan geçen tek makine Vfr 800.. kullanan arkadaşlar yakıt, bakım, kullanım konusunda bilgi verirseniz çok sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
Teşekkür ederim. sizde kazasız belasız kullanmanız dileklerimle. 2008 model gri 30000 km de 23.000 tl ye aldım.
Resim konusunda ise pek resim çekmeyi seven bir tip değilim ama bir resim çekmiştim yüklemeye çalışırım.
k1bnpJ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Vfr 800 sahibi olarak cok şanslisiniz. Kac kez almaya niyetlendim ama bir türlü sahibi olamadım. Hornet 600 ile yol yapmaya devam :)
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
289
ÇALINTI KIRMIZI HONDA VFR BULUNMUŞTUR. PLAKASI KESİLDİĞİ İÇİN SADECE ''34 U 216'' KISMI OKUNMAKTADIR LÜTFEN DUYURALIM!..
TEL:532 263 75 87 İSTENİLEN SAATTE WHATSAPP DAN ULAŞABİLİRSİNİZ
WPLJk4.jpg

VrZlNR.jpg
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Facebook'da sahibine ulaşıldığı yazıyordu en son. Kim akıl ettiyse helal olsun.
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşlar.
bizim makinanın akü cortladı.
Acaba aküyü hangi marka ve nereden almalıyım.
kullanma klavuzunda 12 V 10 ah yada 11 ah
olabilir diyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst