Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
bence böyle organızasyonlar için whatsapp dan gurup kurulması taraftarıyım.:)

Olayın bittiği an bu andır işte!

Bir whatsapp grubumuz var çok mütena, nezih, seviyeli, terbiyeli bir grubumuz var. Arada bir grubun ahengini bozacak arkadaşlarımız oluyor, Ergin, Emrah, Barış diyoruz bu kadar espiri yapma ortamı sulandırma diye yalvarsak da yapacak pek bir şey yok. :bounce:

Zaten ben bu gruba üye olduktan sonra tabiatım değişti yahu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

:) Zeus'la nasıl irtibat kuruyorsun canım sen?

Patron, Titanların Öfkesi ve Titanların Savaşını çok seyrettim de o yüzden etkisinde kaldım.

O bakımdan biraz şey oldum...:)
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Olayın bittiği an bu andır işte!

Bir whatsapp grubumuz var çok mütena, nezih, seviyeli, terbiyeli bir grubumuz var. Arada bir grubun ahengini bozacak arkadaşlarımız oluyor, Ergin, Emrah, Barış diyoruz bu kadar espiri yapma ortamı sulandırma diye yalvarsak da yapacak pek bir şey yok. :bounce:

Zaten ben bu gruba üye olduktan sonra tabiatım değişti yahu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------



Patron, Titanların Öfkesi ve Titanların Savaşını çok seyrettim de o yüzden etkisinde kaldım.

O bakımdan biraz şey oldum...:)



Vay be Emre Abi bi emekli muamelesi yapalım dedik terbiyesiz olduk :D. Tabiatın değişti tabi vtec hep açık hiç kapanmıyo paylaşımlardan dolayı :D heheh
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
hoytTemevfr, mtor soğukken ilk çalıştırmadaki isteksizliği benim motorum da yapıyor. 10 sn kadar çok az gaz vermezsem stop ediyor. Fakat bu kadar soğuklar olmadan yapmıyordu. Kasım ayında çalışır çalışmaz 2300 devirlerde sabitlenip kendini ısıtıyodu, gaz vermeme gerek kalmadan. (-) derecelere gelince pek bi nazlı oldu.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Bugün ilk günaydın benden...:rendeer:
2ycGl.jpg
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
281
Yakit tuketiminde en guzel hiz degil en guzel devir var bence vfr de cinku tork gayet yuksek guzel oldugundan eger kademeli hizlanma yapiyorsaniz ani gaz verme huyunuz yoksa 5100 ile 5500 devirde giderseniz en az yakit tuketimi ozaman ben bu sekilde seyehat ediyorum 298 km yazligimiz kesanda duz bir yol cok yokus yok 22 krs 5lt gibi bir tuketimim vardi kn hava filtresi normal egzozlar tabi
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
13:30 gibi bineceğim katılmak isteyen olursa buraya telini yazsın ben ararım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

Günaydınlar, iyi haftalar...



Dün Barış, Ufuk ve ben Riva'da idik, güzel bir gün geçirdik ancak sonu pek güzel değildi, başka bir motosikletçi arkadaş kaza yaptı, acil şifa diliyorum kendisine, lütfen hepimiz çok daha dikkatli kullanalım...

Dünden kısacık bir video; http://www.youtube.com/watch?v=4UzoA3eW9Js&feature=youtu.be
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Abi yanlis link verdin sanirim ya da ciddi ciddi bana hayranlik duymaya basladin huheahua
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
27
Merhaba,

Motorun oturuş ve trafikte kullanımında belinden şikayet eden var mı? Yoksa hayallerimdeki gibi duruş pozisyonu ve konforu iyi bir motor mu merak ettim. Artcı bazen öne yaslanarak tuttunduğunda omuzlara ve bele ekstra yük biniyor malum.

Ayrıca sahibinden.com da fiyatları kimler neden uçuruyor? 2014 te yeni kasası çıkmış bir motor için 23000 TL civarı isteyenler var. Tamam süper motor buldummu alacam ama bakıma girmemiş, 'anahtar değmemiş' (sanki iyi bişeymiş gibi) VFR lere büyük paralar isteyenler sanırım işin keyfinden çok ticaretine yönelmeye çalışmış. Motor gerçekten güzel ilk motorumdan beri hayallerimde ama gerçekten pazarı anlamak zor. Zaten benzin bilmem kaç TL olmuş. Ağız tadıyla şöyle bi ağva yaptın yemek yedin falan 200 tl ye günlük gezince adamın keyfi kaçar yahu. (Paran yoksa alma diyebilirsiniz tabi ancak değinmek istediğim nokta keyif harcaması külfete dönüşmekte.)

Umarım hepiniz bol bol güzel güzel gezersiniz. Allah kaza bela vermesin...

Sevgiler ve kazasız sürüşler...
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Merhaba,

Motorun oturuş ve trafikte kullanımında belinden şikayet eden var mı? Yoksa hayallerimdeki gibi duruş pozisyonu ve konforu iyi bir motor mu merak ettim. Artcı bazen öne yaslanarak tuttunduğunda omuzlara ve bele ekstra yük biniyor malum.

Ayrıca sahibinden.com da fiyatları kimler neden uçuruyor? 2014 te yeni kasası çıkmış bir motor için 23000 TL civarı isteyenler var. Tamam süper motor buldummu alacam ama bakıma girmemiş, 'anahtar değmemiş' (sanki iyi bişeymiş gibi) VFR lere büyük paralar isteyenler sanırım işin keyfinden çok ticaretine yönelmeye çalışmış. Motor gerçekten güzel ilk motorumdan beri hayallerimde ama gerçekten pazarı anlamak zor. Zaten benzin bilmem kaç TL olmuş. Ağız tadıyla şöyle bi ağva yaptın yemek yedin falan 200 tl ye günlük gezince adamın keyfi kaçar yahu. (Paran yoksa alma diyebilirsiniz tabi ancak değinmek istediğim nokta keyif harcaması külfete dönüşmekte.)

Umarım hepiniz bol bol güzel güzel gezersiniz. Allah kaza bela vermesin...

Sevgiler ve kazasız sürüşler...


Selamlar,

Oturuş pozisyonu hakkında ben kendimden örnek vereyim. 1.70 boyum, 70kg kilom. Motor bana şeklen biraz büyük gelsede sıkıntı yaşamıyorum. Eğer literatürde anlatılan şekilde motora oturursanız akan trafikte bir yorgunluk yaşamıyorsunuz. Yani depoyla arada biraz mesafe bırakmak, dizlerle depoyu tutmak, topuklarlada motora sarılarak oturunca ne bilek ağrısı ne bel ağrısı oluşuyor. İlk başlarda bileklerim çok ağrıyodu artık sıkıntısız biniyorum. Dur kalklı sıkışık trafikte her yerim ağrıyo ona yapabileceğim birşey yok. Motorda ağır olunca çok kıvrak hareketler yapılamıyor yada ben yapamıyorum.

Fiyatlar konusunda 2013 yazında 2008 modeller 18-20 bin aralığındaydı. Üzerindeki aksesuara göre değişiyordu. Şu anda artan kur ve ötv fiyatları etkilemiş olabilir. Takip etmediğimden yorum yapamayacağım ama günü birlik geziler gerçektende çok pahalılaştı. Artık her hafta sonu yemekli gezi değilde belki yanında bir sandwich ve daha kısa mesafelere gezi olarak planlamak gerekebilir :).

Umarım kısa süre içerisinde içinize sinen bir vfr ye sahip olabilirsiniz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

:) Yoo yanlış link değil önce bunu yükledim bunun linkini attım o yüzden...Kendim için değil başka hayran olanlar görsün seni diye attım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

Bu da hayranı olduğumuz Barış kişisini yolcu ederken çektiğimiz videonun linki; http://www.youtube.com/watch?v=_7kltwQKpC8&feature=youtu.be

Ergin abi kamera şahane. Fuarda banada alalım bitane :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar...

Hazır resim atılmışken arkadaşımızın attığı resmin görünürlüğünü sağlayalım...




Alalım Emrah ama fuarı beklemene gerek yok Sony her yerde aynı fiyat olacaktır, imkan varsa yurtdışından gelen birine getirt çünkü dışarıdaki fiyatı 300$... Bir de sürekli sürdüğün biriyle ortak almanı öneririm bir süre sonra sıkılacaksın hiç değilse arkadaşınla değişe değişe kullanırsınız.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Selamlar, günaydınlar.
Ergin çekmiş olduğunuz güzel videoyu izledim çok da beğendim, ama ince bir ayrıntı dikkatimi çekti. Senin sürüş karakteristiğin sıralı 4 silindire daha doğrusu vtec'siz bir motora daha uygun görünüyor gibi geldi. Çünkü videonun bir yeri hariç hepsinde vtec açılıyor, açıldıktan sonra faydasını görmeden vites arttırarak vtec'i kapatıyorsun, hep ucundan açılıp kapanıyo gibi. Ayrıca içindeki heyecan da videoda hissediliyor :)

Benim son 11 yıldır toplam 600 bin km civarında kullandığım tüm Honda'lar Vtec motorluydu (i-vtec'i kastetmiyorum, dohc vtec'den bahsediyorum) Onlarda edindiğim tecrübeye dayanarak iki farklı sürüş karakteristiğini birbirinden kesin olarak ayırmakta subaplar açısından büyük fayda var diye inanıyorum. Biraz açıklamak gerekirse; yüksek devir bandında kalacaksam vtec'i açıyorum ve 6800-redline aralığında kalarak spor sürüş modunda kullanıyorum,ya da daha sakin kullanacaksam vtec açılmadan önce vites değiştiriyorum. Gerçi honda'nın motoru kolay zarar görmez ama yine de ömrünü ya da subap ayarı periyodunu kısalttığı kesin.

Tabi benimki sadece bir görüş, doğru mu yanlış mı tartışılır. Zaten tartışalım diye yazdım bunları :) İyi günler
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Selamlar, günaydınlar.
Ergin çekmiş olduğunuz güzel videoyu izledim çok da beğendim, ama ince bir ayrıntı dikkatimi çekti. Senin sürüş karakteristiğin sıralı 4 silindire daha doğrusu vtec'siz bir motora daha uygun görünüyor gibi geldi. Çünkü videonun bir yeri hariç hepsinde vtec açılıyor, açıldıktan sonra faydasını görmeden vites arttırarak vtec'i kapatıyorsun, hep ucundan açılıp kapanıyo gibi. Ayrıca içindeki heyecan da videoda hissediliyor :)

Benim son 11 yıldır toplam 600 bin km civarında kullandığım tüm Honda'lar Vtec motorluydu (i-vtec'i kastetmiyorum, dohc vtec'den bahsediyorum) Onlarda edindiğim tecrübeye dayanarak iki farklı sürüş karakteristiğini birbirinden kesin olarak ayırmakta subaplar açısından büyük fayda var diye inanıyorum. Biraz açıklamak gerekirse; yüksek devir bandında kalacaksam vtec'i açıyorum ve 6800-redline aralığında kalarak spor sürüş modunda kullanıyorum,ya da daha sakin kullanacaksam vtec açılmadan önce vites değiştiriyorum. Gerçi honda'nın motoru kolay zarar görmez ama yine de ömrünü ya da subap ayarı periyodunu kısalttığı kesin.

Tabi benimki sadece bir görüş, doğru mu yanlış mı tartışılır. Zaten tartışalım diye yazdım bunları :) İyi günler

Yorum için teşekkürler, ben VFR'mi seviyorum :)
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Günaydınlar...

Hazır resim atılmışken arkadaşımızın attığı resmin görünürlüğünü sağlayalım...

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/853/eb6g.jpg[/URL]


Alalım Emrah ama fuarı beklemene gerek yok Sony her yerde aynı fiyat olacaktır, imkan varsa yurtdışından gelen birine getirt çünkü dışarıdaki fiyatı 300$... Bir de sürekli sürdüğün biriyle ortak almanı öneririm bir süre sonra sıkılacaksın hiç değilse arkadaşınla değişe değişe kullanırsınız.

Mantıklı,

Zaten Fatihte aldı go pro. Belki ona ortak olurum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst