- Katılım
- 17 May 2012
- Mesajlar
- 584
bence böyle organızasyonlar için whatsapp dan gurup kurulması taraftarıyım.![]()
Olayın bittiği an bu andır işte!
Bir whatsapp grubumuz var çok mütena, nezih, seviyeli, terbiyeli bir grubumuz var. Arada bir grubun ahengini bozacak arkadaşlarımız oluyor, Ergin, Emrah, Barış diyoruz bu kadar espiri yapma ortamı sulandırma diye yalvarsak da yapacak pek bir şey yok. :bounce:
Zaten ben bu gruba üye olduktan sonra tabiatım değişti yahu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------
Zeus'la nasıl irtibat kuruyorsun canım sen?
Patron, Titanların Öfkesi ve Titanların Savaşını çok seyrettim de o yüzden etkisinde kaldım.
O bakımdan biraz şey oldum...

