Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Ben şöyle bi söküp buileri kontrol edip, temizlik vs yaparak motora daha yakın olayım diye niyetlendim. Böyle bir şeyi başka yapan var mı diye merak ettim de. Malum Ankara'da havalar kötü olduğu için binemiyorum. Motor kapalı garajda ve artık çıldırdım. Bağımı koparmamak için birşeyler yapasım var :)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
281
Valla soyle soyliyim ilk once vidalari soktun sonrasinda kopcalar var alt taraflara dogru bir kac Adet ve bu kopcalar toz ve camurdan ister istemez kemiklesiyor birde acilmasi diye bir seferlikler yada kopuyorlar yenileri ile yerine takiliyor benim iki krenajda sokuldu takilirken 5 adet kopca kullanildi sen bilirsi yani bence ilk bakimda izle sonra kendin dene
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
A hmet ellerine sağlık... Süpersin.:cat:

Ben şöyle bi söküp buileri kontrol edip, temizlik vs yaparak motora daha yakın olayım diye niyetlendim. Böyle bir şeyi başka yapan var mı diye merak ettim de. Malum Ankara'da havalar kötü olduğu için binemiyorum. Motor kapalı garajda ve artık çıldırdım. Bağımı koparmamak için birşeyler yapasım var :)

Biraz el becerin varsa rahatlıkla söküp takabilirsin... Buji kontrol temizlik sonrası kablo aksamlarının olduğu yerlere wd40 sıkarsın süper olur...:thumleft:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Günaydın VFR sevenler. İyi haftalar...:rendeer:

q3Yu2.jpg


Ergin al sana Candy Glory Red içinsıra bekleyen orjinal yan çanta
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Günaydın dostlalar. Güzel bir gün geçirmenizi diliyorum
VFRDCTstatic301.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

bi foto daha atim :p
Motogalerija-Honda-VFR-800-vs-VFR-1200-F_22.jpg
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
17
Merhaba arkadaşlar, VFR800 için direksiyon yükseltme aparatı kullanan var mı?. Nerden temin edilebilir?
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Ahmet var ya ben sana ne diyeyim.

Zaten 1200f hayranlığım var bi de sen üstüne böylr abi kardeş resimleri koyunca ben burada bitiyorum.

Hele hele demiryolunda çekilmiş 1200F'in resimleri süperdi.

Emeğine sağlık arkadaşım. Darısı başına temiz ve güzel bir VFR babacım.

Kisama,hatırladığım kadarı ile sanki Troe'de vardı ama emin değilim. Temin edeceksen ben ebay derim am son tercih yine de senin.

Novablue,2003 model 17.250'mi? Ucuz mu? Bana biraz fazla yüksek gibi geldi.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Ben üretim yılından ziyade kilometreyi önemsiyorum aslında. Bir de üzerindeki aksesuarlar,çantalar, egzoz ve yeni değişmiş lastikler cabası. Bir de ben o notu yazdığımda 15 bin TL civarıydı, bedavaya gidecekti.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Günaydın dostlar. :rendeer:
la-vfr-800-en-blanc-et-la-vfr-1200-ne-partagent-finalement-pas-tant-de-choses-que-ca-bruno-sellier-52906-11-v4zoom.jpg


VFR1200F-Ruthlessly-Composed_-Spiritually-Efficient_-Broadly-Cap_01_gallery_large.jpg


Bu abim peg i harbi sürtmüş kıvılcım attırmış :queen:
VFR1200F-Ruthlessly-Composed_-Spiritually-Efficient_-Broadly-Cap_02_gallery_large.jpg


Akira teşekkürler. İnşallah bende bir vfr alırım. Aslında sendeki gibi bende de bir 1200 hayranlığı var. Gönlümün ağır abisi o :joker:
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
26
yakın zamanda riva,ağva yada herhangi biryere organizasyon yapılması planlanıyormu? finallerdi bütlerdi derken foruma çok uğrayamadım martın 7 ne kadar tatildeyim en son ergin abiyle final haftamda marmarayda karşılaştık :D bi gözleme falan olsada yesek mesela :(
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar, iyi haftalar...

Ufuk tekrar aramızda olman güzel, umarım iyi geçmiştir finaller...
Dün Riva'daydık, güzel bir gündü, gelen arkadaşlara da teşekkür edeyim buradan, keşke buraya da yazsaydık diye hayıflandım şimdi, sen de aramızda olurdun...
WhatsApp kullanıyor artık arkadaşlar haberleşmek ve ağırlıklı olarak geyik için :) İstersen telefonunu bana ya da saygıdeğer whatsapp yöneticimiz Barış'a (wolrath) ilet seni de gruba ekleyelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst