Valla yemede yanlarında yat misali.
İkiside çok beğendiğim ve halen de zevk alarak bindiğim makineler.
GünaydınlarMurat :thumleft:
Haftaya yokum aynen devam edersin umarım![]()
Bana da nasip kısmet olur inşallah. 1200 de 800 de ayrı ayrı güzel duruyor insan hangisini alsam diye ikilimde kalır :joker:
Hoş bulduk. İnşallah benimde şu sıralar aklımda olan bir motosiklet. Daha doğrusu ağır basan taraf vfr tabi bi yoklayacaz kendimizi bakalım nolacak:mrgreen:Günaydınlar...
Ahmet aramıza hoş geldin, umarım istediğin motosikletlerle sürüş keyfin artarak sürer...
haftaya annemin diz ameliyatı var Niğde de olucam ama mümkün oldukça devam ederim Ergin benim devam edemediğim günlerde Ahmedim devam eder fotolu günaydına...:cat:
Ahmet yine süper fotoğraf bulmuşsun tebrikler vallaYalnız elini böyle bol alıştırırsan günlük atacak fotoğrafın kalmaz haberin olsun
![]()
Photoshop ne güne duruyor ergin hocam çareler tükenmez. Gerekirse 2 tane vfr ci var salarız yollara poz verdirrizl:
İyiymişbiz burada ikisini bir araya getiremiyoruz
![]()
Bitane daha atalım o zaman abi nabak bunun eklendiğini görmemişim :queen:Günaydın herkese...:rendeer:
Ahmedim bu fotoyu daha önce paylaşmışlardı ama en sevdiğimiz fotolardan biridir.
Ellerine sağlık teşekkürler.
Bu arada adam alır...:cat: Hem ayaklığı açık değil hem de çok kararlı görünüyor. Bi de VFR çalışmıyor çalışıyorsa bile vites boşta...:queen: