ya en hızlısı olsun uçsun kaçsın değil derdim,kendime en uygun olanı arıyorum![]()
yok şimdilik içime sinen bir fazer 1000 bekleme taraftarıyımama vfr alacaksam hepinizi rahatsız etmekte çekinmem
![]()
fazer1000 çok yakıyor birde artçı için çok rahatsız bir makina, ben bir kere kullandım ata arabası sürüyorum sandım :wiinkk: en iyisi VFR ve CBF1000
Selam arkadaşlar.
Motosiklet sezonunu geçen hafta itibariyle kapatmış bulunuyorum. Sanırım 3.5 ay hiç binemeyeceğim.
Motosikleti kapatmak/kaldırmak ya da diğer bir deyişle kışlamak için tavsiyeleriniz var mı?
Aküyü sökeceğim, lastiklerin zeminle temasını kestim. Benzin deposu yarım şu anda, fullemem gerekir mi? motorun yağı için yapılacak bir şey var mı?
Bunların dışında bilmediğim bir öneriniz olur mu?
