Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
bende 30 yaşındayım Astsubayım bir motorum bir arabam bir evim bir arsam var bana uygun taliplermi bekliyorum :D Emre sen gelme !!! bu arada nasip olursa 25 Aralık gibi istanbuldayım organizasyon olursa hepinizle tanışmak isterim. Emrecim özellikle de seni yakından tanımak istiyorum :D zira festivalde çok iyi tanıyamadım (sadece direk olamadan çadır nasıl kurulur adlı eserini gördüm çok başarılı bir çalışma olmuş ressam bu çalışmada nasıl z.çılır onu anlatmış ) :))))
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Fazla istiyor fiyatı Burak.16 değilde 14 e alınır.Malum ihtiyacı olan bakımları yaptırmış ayrıca,onları lütüf gibi anlatmanın bir anlamı yok bence.Zaten zaruri olanlar.
Bi 10bin km de sen yapacaksın muhtemelen,o zaman kaça kime satacaksın ve kaç yaşında olacak.Aynı şeyler fazer içinde geçerli ama bilemiyorum,bu v motor.Bakımsızlık,ilgisizlik affetmez.
Hayabusa yı satıyor musun noldu?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
üstüne siz kar yagdırırsınız ama biz daha fazla kazırız hayatımıza !!!



1488146_10151901466513422_1115578210_n.jpg
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Fazla istiyor fiyatı Burak.16 değilde 14 e alınır.Malum ihtiyacı olan bakımları yaptırmış ayrıca,onları lütüf gibi anlatmanın bir anlamı yok bence.Zaten zaruri olanlar.
Bi 10bin km de sen yapacaksın muhtemelen,o zaman kaça kime satacaksın ve kaç yaşında olacak.Aynı şeyler fazer içinde geçerli ama bilemiyorum,bu v motor.Bakımsızlık,ilgisizlik affetmez.
Hayabusa yı satıyor musun noldu?
ilan koymadım satsammı binsemmi karar veremedim.ama artçılı hayabusa zor oluyor,yalnız başıma binmiyorum neredeyse motora.12ye falan bi fazer alsam üste alacağım parayla bişey yapabilirim.kışın zaten çok binmiyorken garajda hayabusa yatırmaktansa daha ucuz ama binerkende bezdirmeyecek bişey olsun diye düşündüm.yaza gene hacimli bişey bakarım
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
ilan koymadım satsammı binsemmi karar veremedim.ama artçılı hayabusa zor oluyor,yalnız başıma binmiyorum neredeyse motora.12ye falan bi fazer alsam üste alacağım parayla bişey yapabilirim.kışın zaten çok binmiyorken garajda hayabusa yatırmaktansa daha ucuz ama binerkende bezdirmeyecek bişey olsun diye düşündüm.yaza gene hacimli bişey bakarım

Aydın a gidip bakmak gerek ama,bence buralardan baksan Burak?Doğru diyorsun artçı ile pek olmaz hayabusa.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Aydın a gidip bakmak gerek ama,bence buralardan baksan Burak?Doğru diyorsun artçı ile pek olmaz hayabusa.

işte öyle bi yazdım sonra aydına gitmek nasıl olcak kış günü dedim,bide 16-17 diyicem kafa kafaya diyecek adam o kadar yol gidip hayabusa verip vfr almanın amacı olmayacak benim için diye düşündüm.

ama vfr yi bi an düşündüm yani :D
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Günaydın...:rendeer:
Gönlüne göre olmasını umarım Burak. Artçılı kullanımda Hayabusa zor bilirim. :cat:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar...



Kardeşim ben bir motosiklet alıp üzerine yatıyorum millet neredeyse her ay motosiklet değiştiriyor bu ne ya :)
Hayırlısı olsun Burak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst