Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Ancak Bu sefer bana Başka yakışıklı geldi bu motor Üzerinde sen oldugun içinmi acaba :)[/QUOTE]

Teşekkür ederim. Darısı senin CBF1000 e olsun. :wiinkk:

Nabıııcan başka türlü çekilmiyor hayat:Motora binceeen,alem yapceeen...:queen:
Yok yok öyle değil, altında CT olduğu içindir...:mrgreen:

Geçen Cumartesi Naciye'den çıkarken senin arkandan bakarak Doktor Ümit'in yorumu;"Yaw bu adam da hangi motora binse dehşet yakışıyor":queen:
maşallah gayet heybetli güzel makine,bordosundan daha hoş duruyor beyzı

Teşekkür ederim. Beyaz ve heybetli oluşundan çok memnunum diğer favori rengim koyu gri.:cat:
Doktorum hep bana "Kişneme" formatında korna lazım derdi... Hak veriyorum şimdi bildiğin İngiliz Atıyla panoramik şehir turu yapıyorsun CT ile...:flower:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Geçen Cumartesi Naciye'den çıkarken senin arkandan bakarak Doktor Ümit'in yorumu;"Yaw bu adam da hangi motora binse dehşet yakışıyor":queen:

İnsanlar yanlış anlayacak, "Naciye cafe" de baride...:mrgreen: Sağolsun doktorum bunu hep der, ama bu doktorun güzelliğinden kaynaklanıyor :cat:
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
28
Herkese Selamlar Hepimiz için Faydalı olacagını düşündügüm KOntra ve Korunma Reflekslerinden bahseden bir video ..
Korunma refleksi ilkez duydugum bir terim..
Ancak ben de dahil hepimizin viraj içinde dışında ve genel sürüş sırasında Yaşadıgımız istem dışı korkular bu bunların dizginlenmesinden bahsediyor

Şiddetle Tavsiye ediyorumii İyi seyirler..


 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
baştan sona 3oldu seyrediyorum. yabancısını indirip altyazı bulmuştum

ilk motoru aldığımda,eğitimden sonra,birde uçmakdere yoluna ilk çıkışımda "lan ben resmen viraj yapamıyorum" dememle bir kez daha seyrettim.

bugün yarın birdaha seyretmeyi düşünüyordum ara ara seyredip kafaya kazımak lazım bazı şeyleri.kaskın içinde konuşa konuşa kullanıyorum ama bir süre sonra konuşmalar basitleşiyo teknik konular azalıyor, o zamanlarda bu gibi şeylerin bir üstünden geçmek lazım :)
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Bende bir kere baştan sonra izledim bu twist of the wrist i. Korkmak iyidir bence hayatta tutar adamı. Bunu izleyip çokta gaza gelmemek lazım.

Birde filmde/video da viraja girdiğinizde gazı sürekli açın diye bahsediyo halbuki benim bildiğim virajda gaz sabit tutulur çıkışına doğru açılır? Belkide ana fikri kaçırdığımdan ben demek istediğini anlamamış olabilir.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Bende bir kere baştan sonra izledim bu twist of the wrist i. Korkmak iyidir bence hayatta tutar adamı. Bunu izleyip çokta gaza gelmemek lazım.

Birde filmde/video da viraja girdiğinizde gazı sürekli açın diye bahsediyo halbuki benim bildiğim virajda gaz sabit tutulur çıkışına doğru açılır? Belkide ana fikri kaçırdığımdan ben demek istediğini anlamamış olabilir.
başta anlatıyor, gazı belli bi oranda giderek açmak arka lastiğe binen yük ve dönüşü tamamlamak artı çıkışa doğru motoru kaldırmak için gereklidir diye

gaz sabit kalırsa arka lastiğe binen yük sabit kalır sabit hızda dönersin.ama hızlı çıkmak istiyorsan gazı açmalısın gibi şeyler.. :)

iyi asfaltta anlatılanları denedim ben hep elimden geldiğince,uygularken bile ters gelen şeyler aslında düşünmediğin sonuçlar veriyor,iyi oluyor
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Pazar günü için yoklama alıyorum yarın akşama kadar tamamlansın lütfen...
Gelenler:
1. Ben
2. Ufuk
3. Ümitcan
4. ?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Gelenler:

1. Ergin
2. Ufuk
3. Ümitcan
4. Burak
5. Barış


mgm temiz gosterıyor.foreca yagmurlu.umarım bu guzel gun miç olmaz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
pazar yağmur yok poseidondan baktım bende.gece belki yağar evde uyurken :D

gidip bi süspansiyon ayarı yapayım yarın :)
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
28
Gelen bütün arkadaşlara teşekkürler kısa ama öz oldu. Kaza bela olmamasıda ayrıyeyen sevindirici tabi benim bir ara yoldan çıkıp tekrar yola girmem dışında nasıl becerdim bende anlamadım hala düşünüyorum stop ettiğine eminim ancak o panikte benmi hayal gördüm yoksa motorumu kapadım nasıl olduda yaptım aklım almıyor.

Şu an itibariyle aklıma gelen tek şey sürekli olarak farklı motorlar kullanmamdan kaynaklanıyor düşüncesindeyim biri enduro biri vfr neyse uzun aradan sonra bu korku bana iyi geldi kullandığımız makinalar hata affetmiyor bunu böyle anlamak daha temkinli olmamızı pekiştiriyor ama size tavsiye etmiyorum böyle yaşamayın fenaaaaaaa.

Herkese selamlar
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Gelen bütün arkadaşlara teşekkürler kısa ama öz oldu. Kaza bela olmamasıda ayrıyeyen sevindirici tabi benim bir ara yoldan çıkıp tekrar yola girmem dışında nasıl becerdim bende anlamadım hala düşünüyorum stop ettiğine eminim ancak o panikte benmi hayal gördüm yoksa motorumu kapadım nasıl olduda yaptım aklım almıyor.

Şu an itibariyle aklıma gelen tek şey sürekli olarak farklı motorlar kullanmamdan kaynaklanıyor düşüncesindeyim biri enduro biri vfr neyse uzun aradan sonra bu korku bana iyi geldi kullandığımız makinalar hata affetmiyor bunu böyle anlamak daha temkinli olmamızı pekiştiriyor ama size tavsiye etmiyorum böyle yaşamayın fenaaaaaaa.

Herkese selamlar

geçmiş olsun kimseye birşey olmamasına çok sevindim. Çok haklısın dikkati elden bırakmamak çok önemli..:cat:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
gunun benım ıcın ozeti... hayvannnn :D hha hayabusa fena arkadaslar. kullanan bılır dıyorum sadece. kı ben yarısını bıle hıssetmedım ama hayvan yani :D kılo korkumu yendım dıyebılırım. zira cbr 250 kadar rahat geldı kullanımı RR dan sonra. altdevirdeki tok muazzam. kotu yanı sürati hıc bellı etmıyor. 140ta rr da kendımden gecıyorken hayabusa da 30la gıdıo gıbıydım :) dehset buyuk geldı yalnız kokpıtı felan.otobus kıvamında tıs tıs.koltuk cok rahattı.tepkıler elbette pek olcemedım ama dedıgım gıbı cok daha guvenlı geldı.dıyecegım su kı bana lıtrelık lazım ama daha hafif compact biseyler. tork guzel şeymiş :)

burakıma tesekkurler.bızı kırmadı geldı.test turu ıcın hayvanı teslım ettı :) kazasız belasız kardesım...

ozan da sonradan katıldı 5kısı guzel bı sohpet ettık :) ufak nazarlık atlattık.vıdeosunu sonra koyarım olay anının ;)


1461301_10151880918168422_1905130226_n.jpg
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
28
geçmiş olsun kimseye birşey olmamasına çok sevindim. Çok haklısın dikkati elden bırakmamak çok önemli..:cat:
Abi teşekkürler tedbiri elden bırakmıyoruz ancak bazen kaçınılmaz oluyor demekki artık tutuluyormuyuz yada kal mı geliyor bilemiyorum benim en yakın zamanda sürekli olarak bir motora binmem lazım sanırım :)
ortaya bi karışık beni bugün baya korkuttu :)
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
28
gunun benım ıcın ozeti... hayvannnn :D hha hayabusa fena arkadaslar. kullanan bılır dıyorum sadece. kı ben yarısını bıle hıssetmedım ama hayvan yani :D kılo korkumu yendım dıyebılırım. zira cbr 250 kadar rahat geldı kullanımı RR dan sonra. altdevirdeki tok muazzam. kotu yanı sürati hıc bellı etmıyor. 140ta rr da kendımden gecıyorken hayabusa da 30la gıdıo gıbıydım :) dehset buyuk geldı yalnız kokpıtı felan.otobus kıvamında tıs tıs.koltuk cok rahattı.tepkıler elbette pek olcemedım ama dedıgım gıbı cok daha guvenlı geldı.dıyecegım su kı bana lıtrelık lazım ama daha hafif compact biseyler. tork guzel şeymiş :)

burakıma tesekkurler.bızı kırmadı geldı.test turu ıcın hayvanı teslım ettı :) kazasız belasız kardesım...

ozan da sonradan katıldı 5kısı guzel bı sohpet ettık :) ufak nazarlık atlattık.vıdeosunu sonra koyarım olay anının ;)




https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd....20/1461301_10151880918168422_1905130226_n.jpg

:) barış olay anı baya heyecanlıydı bir daha izlemeyi kalbim kaldırmaz :) sanıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst