- Katılım
- 17 May 2012
- Mesajlar
- 584
Efendim sayın başlık üyelerimize ve sevgili rontgencilerimize "Günaydınlarrrr"
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
ale:
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
Benim hiç Hayabusam olmadı ki...orada hayranlıkla izlediğim hayabusacı abi de ''şükredin,halinize millet ne motorlara biniyor,inşallah ileride de senin de olur herşey hemen olmaz zamanla'' falan dedi."...''
Son düzenleme:

