Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Görünüş konusunda seninle aynı fikirdeyim Emre...::plus1::

ancak kullanınca görünüşle ilgili önyargılarda değişikliğe uğruyor sen anlamadan...:sunny:

Ergin; VFR800 ile Crosstourer'ı değiştim bi de yanına 250 X City aldım.:queen:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Hadi bakalım CT de hayırlı uğurlu olsun o zaman kazasız belasız keyifle kullan... Eh artık bir kaç resim atarsın, tatlıyı da gelince yeriz :)
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Daha foto çekmedim CT yi garaja attım X City ye biniyorum fırsat olmadı çeker çekmez atarım.:cat:
Tatlı itiniz olur. Manavgat öncesi Adana'ya gelirseniz kebap-rakı-şalgam üçlemesi ve üzerine tatlı sizi bekliyor olacak...:queen::queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

İki tane foto var ama yağmurda akşam pek belli değil idare edin şimdilik...:wiinkk:

MsL0r.jpg

r52pm.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

fotoda arkadaki de X-City 250 CT'nin adı "ZEYNA" XCity'nin adı "JUNIOR"

7BUlm.jpg



şu makine yani...
tfbOr.jpg
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
28
Abi yazın planımızda Ben Erdal Ve Emre gelmeyi düşünüyoruz. Ama bu işlerimizin durumuyla alakalı .
Biraz önce Emre ye bende onu sordum Adana Üzerindenmi Gideriz Diye O bu Grubun delisi Oldugu için Van Üzerinden Bile Gideriz Sıkıntı deil diyor :)
Yaz Gelsin Herşey Netleşir Hayırlısı Diyelim artık.. Sırf Oranın Kebabı Rakısı Ve Şalgamı için bile gelinir :)



Daha foto çekmedim CT yi garaja attım X City ye biniyorum fırsat olmadı çeker çekmez atarım.:cat:
Tatlı itiniz olur. Manavgat öncesi Adana'ya gelirseniz kebap-rakı-şalgam üçlemesi ve üzerine tatlı sizi bekliyor olacak...:queen::queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

İki tane foto var ama yağmurda akşam pek belli değil idare edin şimdilik...:wiinkk:

http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/25/MsL0r.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/25/r52pm.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

fotoda arkadaki de X-City 250 CT'nin adı "ZEYNA" XCity'nin adı "JUNIOR"

http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/25/7BUlm.jpg


şu makine yani...
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/11/25/tfbOr.jpg

Hep beraber keyifli geziler yapmak umuduyla teşekkürler...:cat:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Abi yazın planımızda Ben Erdal Ve Emre gelmeyi düşünüyoruz. Ama bu işlerimizin durumuyla alakalı .
Biraz önce Emre ye bende onu sordum Adana Üzerindenmi Gideriz Diye O bu Grubun delisi Oldugu için Van Üzerinden Bile Gideriz Sıkıntı deil diyor :)
Yaz Gelsin Herşey Netleşir Hayırlısı Diyelim artık.. Sırf Oranın Kebabı Rakısı Ve Şalgamı için bile gelinir :)

Çok sevinirim gerçekten çok isterim. Hatta burdan giderken yolumuzun üstü giderken karboğazında çam ağaçlarının altında (Ergin'in daha gelmeme şansı kalmadı bence) kamp yapar öyle gideriz..
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
28
Çok sevinirim gerçekten çok isterim. Hatta burdan giderken yolumuzun üstü giderken karboğazında çam ağaçlarının altında (Ergin'in daha gelmeme şansı kalmadı bence) kamp yapar öyle gideriz..

Cümleden sonra gelir heralde Ergin Abi de :)
Karbogazına google amca dan Baktım güzel Görünüyor Şimdiden İştahım Kabardı... :flower:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Of ya offf illa canımı çektireceksiniz :) inşallah diyelim arkadaşlar inşallah kısmet olur da gideriz...
Muratçığım bu arada atladım ben kusuruma bakma, öğretmenler günün kutlu olsun arkadaşım...
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Güzel bir pazar oldu,ben arkadaşım Serkan ile gitmiştim riva ya.Kuzenin motoru vardı bende.Orada Ergin abi ve Ufuklarla karşılaştık.Riva dan çıkarken mekanın sahibi Özcan abi ile vedalaşırken bana ''dikkatli git yavaş gidin diyince,abi zaten 125 lik var'' dedim.Dememe kalmadan orada hayranlıkla izlediğim hayabusacı abi de ''şükredin,halinize millet ne motorlara biniyor,inşallah ileride de senin de olur herşey hemen olmaz zamanla'' falan dedi.''eh dedim şimdi neyse...'' Oradan aslında biz ayrılacaktık,baktımki Barışlar geldi,iyi oldu görüşememiştik epeydirisaolsun arkadaşım o kadar arkamda yağ dumanı yedi,yokuşta şişti 125 lik ama geçmedi beni..

Valla CT / GS konusuna gelince,
Ben dünde dedim,Japon dan şaşmam,büyük konuşmayim ama zaten halk olarakta çok saygı duyuyorum o millete,e makinelerinde de sorun olmayınca neden gidipte GS alınır?Alınır belkide renk&zevk meselesi bu.CT ye durduğu yerde oturdum,hatta gpr eksoz vardı çalıştırdımda.İnanın st ci olmama rağmen bir ara düşünmedim de değil,ama ben sevmiyorum o tarzı.Rahat mı rahat,konforlu,şaftlı güzel,güçlü de GS den.
Bu şeye benziyor,kimisi kot gömlek sever,kimisi takım sever,kimisi eşorfman gibi bişey olsa gerek..
Bmw tabi ki de iyidir,tarzdır,hoştur beştir,tekniktir,falandır ama istinye ye gidip,gitmeden evvel de doktordan randevu alır gibi randevu almak,ondan sonra da tosun gibi sağılmayı beklemek,gacırt diye masrafı ödemek bana ters geliyor,birde bu arada çok bilmiş istanbul tosunlarını görüpte limon gibi palavracıları dinlemek benim tarzım değil..Gerçi çinli ye binen de yapıyor bunu japona da....
Mesela dünde konusu oldu,kawaski z1000sx diye bir model yapmış ki bittim şekline şemaline..
Belki inanmazsınız,eşime de CT yi bir kaç gösterdim,bu konulardan anlamamasına rağmen ''o ne ya,demir yığını gibi'' birşeyler söyledi.Eğer beğenseydi,bir dikey geçişte ben yapacaktım,zaten içimde bir merak vardır CT'ye,yoksa tekrar söylüyorum çok şık bir motor o sınıfta,tc var,abs var,şaftlı,o sınıfı düşünen birisi bence direk CT almalıdır..Hatta vfr uzun yolda 300km den sonra yormuyor değil..CT de sıkıysa yorul bakalım..
Ben asfaltı seviyorum,güzel tatlı düzlüklerin sonunda bekleyen virajları bekliyorum,bmw cilere gıcığım, otur babam otur,benzinlikte dururlar,görsen sanarsın ki büyük iskender geldi dünyayı fethetti..Hey Allah'ım ya :) İlle alacaksam gider CT alırım,doldururum ne kadar aksesuarı varsa,babalar gibi de V motorla giderim diyorum aslında..
Bu arada Troe hayırlı olsun yeni motorların,kazasız belasız kullanmak nasip olsun inşallah.X city de çok şık duruyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Korhanim.seni izlemek keyif bnm icin :) hele o u donusunde resmen ff serisindeki sahneler gibi 1 suzuldun ki solumdan.of yani :)) o sahneden sonra keske kaska taksaymisim d2dim kamerayi.
Lakin bi ara kopup gttiniz. Benim lensleri dusunen yok tabi, ozellikle 40lik abiler :p :p
Video koymadim hic farkndaysanz aksam cekiminden.korku filmi gibi cunku ,bildigin kör gttim 15dk :))
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Modifiye manyağı, modifiye yapacağım diye önünü göremiyor :) önce güvenlik (lafı yersin işte böyle) :)
Yükle bakayım bir de kurt adamları görelim...
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Of ya offf illa canımı çektireceksiniz :) inşallah diyelim arkadaşlar inşallah kısmet olur da gideriz...
Muratçığım bu arada atladım ben kusuruma bakma, öğretmenler günün kutlu olsun arkadaşım...

Çeksin tabi canın daha ayrıntılara girmedim ki; Çam ağaçlarının altında yazın ortasında güzel bir serinlik ateşimizi yakmışız sofrayı hiç anlatmıyorum zaten biraz güzelleşince gelsin şarkılar gitsin horonlar en son odun ateşinde final yapıp yatıyoruz eeeeee ertesi gün erken kalkacaaaaazz. Manavgat'a kadar bol virajlı güzel bir grup sürüşü harika molalar Konya'da kuzu tandır bizi bekler...:queen::queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

Teşekkür ederim arkadaşlar.:rendeer: Umarım hepimiz gönlümüzdeki makinelerle keyifli doya doya geziler yaparız.:flower:

Toplayın işte grubu Manavgat'a ne muhteşem olur haaaa...:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

öğretmenler günün kutlu olsun arkadaşım...

Sağol Ergin teşekkür ederim...:cat:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Yok oyle karanlik foto koymak.acil ayrinti beklioruz ct den :))
Hyrli olsn.kaza bela cezasz olsun.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Günaydın dostlar... Barış haklısın ne öyle karanlık karanlık.:farao:
Ancak bu hafta full yoğunum ancak hafta sonu çıkarırım aygırı her açıdan fotoları yollarım o zaman...:thumleft:

Korhan CT daki GPR egzozun sesi nasıldı beğendin mi.?
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Murat ben çok beğendim. Tok bir sesi vardı. Gerçi zevk meselesi,ben tok sesleri daha çok seviyorum.Ama yakisir güzel bir eksoz Ct ye bana sorarsan.Youtube da da olacak videosu bir başka kullanıcının.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst