Güzel bir pazar oldu,ben arkadaşım Serkan ile gitmiştim riva ya.Kuzenin motoru vardı bende.Orada Ergin abi ve Ufuklarla karşılaştık.Riva dan çıkarken mekanın sahibi Özcan abi ile vedalaşırken bana ''dikkatli git yavaş gidin diyince,abi zaten 125 lik var'' dedim.Dememe kalmadan orada hayranlıkla izlediğim hayabusacı abi de ''şükredin,halinize millet ne motorlara biniyor,inşallah ileride de senin de olur herşey hemen olmaz zamanla'' falan dedi.''eh dedim şimdi neyse...'' Oradan aslında biz ayrılacaktık,baktımki Barışlar geldi,iyi oldu görüşememiştik epeydirisaolsun arkadaşım o kadar arkamda yağ dumanı yedi,yokuşta şişti 125 lik ama geçmedi beni..
Valla CT / GS konusuna gelince,
Ben dünde dedim,Japon dan şaşmam,büyük konuşmayim ama zaten halk olarakta çok saygı duyuyorum o millete,e makinelerinde de sorun olmayınca neden gidipte GS alınır?Alınır belkide renk&zevk meselesi bu.CT ye durduğu yerde oturdum,hatta gpr eksoz vardı çalıştırdımda.İnanın st ci olmama rağmen bir ara düşünmedim de değil,ama ben sevmiyorum o tarzı.Rahat mı rahat,konforlu,şaftlı güzel,güçlü de GS den.
Bu şeye benziyor,kimisi kot gömlek sever,kimisi takım sever,kimisi eşorfman gibi bişey olsa gerek..
Bmw tabi ki de iyidir,tarzdır,hoştur beştir,tekniktir,falandır ama istinye ye gidip,gitmeden evvel de doktordan randevu alır gibi randevu almak,ondan sonra da tosun gibi sağılmayı beklemek,gacırt diye masrafı ödemek bana ters geliyor,birde bu arada çok bilmiş istanbul tosunlarını görüpte limon gibi palavracıları dinlemek benim tarzım değil..Gerçi çinli ye binen de yapıyor bunu japona da....
Mesela dünde konusu oldu,kawaski z1000sx diye bir model yapmış ki bittim şekline şemaline..
Belki inanmazsınız,eşime de CT yi bir kaç gösterdim,bu konulardan anlamamasına rağmen ''o ne ya,demir yığını gibi'' birşeyler söyledi.Eğer beğenseydi,bir dikey geçişte ben yapacaktım,zaten içimde bir merak vardır CT'ye,yoksa tekrar söylüyorum çok şık bir motor o sınıfta,tc var,abs var,şaftlı,o sınıfı düşünen birisi bence direk CT almalıdır..Hatta vfr uzun yolda 300km den sonra yormuyor değil..CT de sıkıysa yorul bakalım..
Ben asfaltı seviyorum,güzel tatlı düzlüklerin sonunda bekleyen virajları bekliyorum,bmw cilere gıcığım, otur babam otur,benzinlikte dururlar,görsen sanarsın ki büyük iskender geldi dünyayı fethetti..Hey Allah'ım ya

İlle alacaksam gider CT alırım,doldururum ne kadar aksesuarı varsa,babalar gibi de V motorla giderim diyorum aslında..
Bu arada Troe hayırlı olsun yeni motorların,kazasız belasız kullanmak nasip olsun inşallah.X city de çok şık duruyor...