Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Sanırım Tekirdağ-İstanbul arasında ki yollarda tam olarak keyifle kullanılır.

Son hız olarak demiyorum tabii, uzun ve geniş virajlar açısından tadından yenmez herhalde.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Huhhuuu Hayabusamız da oldu :)
Hayırlı uğurlu olsun Burakçığım, kazasız belasız keyifle kullanmanı dilerim...
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
Hayırlı uğurlu olsun Burak. Artık seni bu forumda görmek istemiyoruz :) moralimiz bozuluyor :D
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
:queen:
Hayırlı uğurlu olsun Burak. Artık seni bu forumda görmek istemiyoruz :) moralimiz bozuluyor :D

:):):):queen: Süperdi...

Bizimki de büyüktü ama nedense sanki bu biraz fazla büyük geldi gözüme nedense.:bounce:

Yani insanoğlunun renksel çeşitliliği ve buna bağlı bazı fiziksel özellikler ile örnek veresim geldi ama sanırım bu kadar hacim bana fazla.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Herkese çok teşekkürler hepimiz çok daha iyilerine kazasız binelim

Barış ben 600ss hiç kullanmadım(sanki ss harici bişey kullanmışım gibi yazıyom bide ha) kıvraklığını bilemiyorum ama dediklerinde haklısın,burgmanı alıp elime yerden bile kaldırırım gibi geliyodu ama bu ağır evet.

Motor hepimizin abi buluştuğumuzda isteyen alsın baksın sıkıntı olmaz :)

Abs yok,çelik fren hortumları var,orjinal gidon amortisörü,yoshi headers tek çıkış yoshi egzos var.220 mil ibre,22000 milde 2000 model

Dipnot, pelegrin falconun teoril ulaşabileceği hız 400-600 arası, kaydedilmiş en yüksek hız 389 km ile 2005te yaptığı dalış :)
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Yalnız konu dışı ama başlığımız da Muzaffer abimiz var ya...

Muzaffer abi zamanında Hayabusa'da kullanmış ve sonra satmış eğer Burağın Hayabusa da ileride kaza bela Muzaffer abinin çıkarsa var ya...

Benden çekeceği var....


Olabilir Emre Muzaffer abininki de aynı renkti...:queen:
Ben de 2,5 sene bindim Hayabusa'ya... Hayabusa başka bir dünya bendeki yeri her zaman farklıdır.
Hayırlı olsun Burak keyifli sürüşler diliyorum. :cat:
 
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
18
SELAM ARKADAŞLAR,
SİZDEN Bİ KONUDA YARDIM İSTİYORUM. VFR 800 VEYA 1200F ALMAK İSTİYORUM SİZCE BİRBİRLERİNE GÖRE ARTI VE EKSİLERİ NELERDİR. ŞUNU BİLİYORUMKİ ŞEHİR İÇİNDE 1200 İLE 800 KADAR RAHAT OLAMAM BU BENİ BİRAZ 800 LÜĞE SÜRÜKLÜYOR.
2. SORUMDA 2005 MODEL 38000 DE VFR 800 İLE PAZARLIK HALİNDEYİM. ANCAK ARKADAŞIN BANA DEDİĞİ BİR HUSUS KAFAMA TAKILDI. EKSANTİRİK GERGİSİNİ AYARLATMAK VEYA DEĞİŞTİRMEK İHTİYACI VAR DEDİ. BU NE ANLAMA GELİYOR. BU KİLOMETREDE NORMALMİDİR. EĞERKİ DEĞİŞTİRİRSEM BANA KAÇA MAL OLUR. ŞİMDİDEN YARDIMLARINZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Berbat bir günün ardından herkese merhabalar. Bugün park halindeki motoruma oç nin biri önden dokunup (sanırım geri geri gelirken) motoru sağ tarafına devirmiş. Sağ grenajımda ufak çizikler vardı ama şu anda içler acısı bir halde. Sağ aynam sapından kırıldı ve sanırım fren hidrolik hortumuda delinmiş eve kadar zor geldim yağ içinde kaldım. Yağda motorun sıcak kısımlarına deydik.e dumanlar içinde seyehat ettim diyebilirim. Çamurlukta da ufak bir hasar var. İşin kötü tarafı vuran hayvan inip bakmış sonrada basmış gitmiş. Görenler var ama plakayı doğru alamadıkları için bişey yapamıyorum. Polise gittim oda yaralanmasız kaza olduğu için trafik mahkemesine gitmen lazım bulunursa bulunur diyo. Yarın arkadaşım etrafta kamera arayacak bakalım. :(
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
281
Cok uzuldum emrah motorun iyi oldugunu gorunce iyice korkup kacmistir bence keske kasko olsaydi sirf bu korku icimde olmasin diye yaptiriyorum guzel para olmasina ragmen insallah bulunur kameralara takilmistir umarim

Bizde surekli 1200 ve 800arasinda gidip gelen kisileriz 1200 turkiyedekilerin deposu kucuk vergisi yuksek yakiti fazla sehir icinde 800 bile zor olurken o dahada zordur eksileri gorunce asik olursun sekli 10 numara korhan abi gibi bir kullaniciysan virajlarda hayran birakirsin kendine artilari 800 zaten herseyini yazdik forundaki istedigin sayfayi acsan illa birseyleri bulursun o gergi yanlis hatirlamiyorsam 30000 km omru olan sonrasinda bozulan bir gergiydi kimisi yayini degistiriyor kimiside konple gergiyi pahali birsey degildi ergin abi sanki degistirtecekti o yarin size ayrintili birseyler yazar o konuda sayfalari gezerseniz emrah diye bir arkadasimizde yaylarini degistirmisti sadece usta ismide yazmisti diye hatirliyorum son 40 sayfa icinde bulursunuz o yaziyi
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
@Burak

Henüz tanışamadık umarım toplandığımız birgün tanışırız. Motorun hayırlı olsun gerçekten çok güzel duruyor. Kazasız belasız binmeni dilerim.

@Kator

1200/800 lük farkını bilenler söyleyecektir ama egzantrik le alakalı motor bakımdayken esengüldeki bir ustaya sormuştum. Bunlarda ayar yok direk değişiyor demişti ama maliyeti ile alakalı bir şey bilmiyorum. Esengülü ararsan sana maliyeti hakkında bilgi verebilirler ama en aşağı 500+TL dir diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
@Burak

Henüz tanışamadık umarım toplandığımız birgün tanışırız. Motorun hayırlı olsun gerçekten çok güzel duruyor. Kazasız belasız binmeni dilerim.

@Kator

1200/800 lük farkını bilenler söyleyecektir ama egzantrik le alakalı motor bakımdayken esengüldeki bir ustaya sormuştum. Bunlarda ayar yok direk değişiyor demişti ama maliyeti ile alakalı bir şey bilmiyorum. Esengülü ararsan sana maliyeti hakkında bilgi verebilirler ama en aşağı 500+TL dir diye tahmin ediyorum.

çok sağol abi hepimiz kazasız belasız binelim.geçmiş olsun bu arada.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Günaydın herkese.
Emrah geçmiş olsun. Çok üzüldüm insan kendi yatırsa fazla üzülmüyor ama böyle pisi pisine kıt beyinliler yüzünden bu durumu yaşamak zor.:cyclopsan
Yaptırırsın eksiklerini onda da problem yok ama , yağ duman içinde eve dönmek ve yaptırma süreci geriyor insanı.
Benzer bir durum 2007 de Hayabusa ile gelmişti başıma iyi bilirim. Sabır arkadaşım!!! umarım kameralardan bir sonuç çıkar.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
hidrolikler plastik veya grenaja bulaşıp zarar vermediyse iyi.hemen leke yapıyor çünkü
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Berbat bir günün ardından herkese merhabalar. Bugün park halindeki motoruma oç nin biri önden dokunup (sanırım geri geri gelirken) motoru sağ tarafına devirmiş. Sağ grenajımda ufak çizikler vardı ama şu anda içler acısı bir halde. Sağ aynam sapından kırıldı ve sanırım fren hidrolik hortumuda delinmiş eve kadar zor geldim yağ içinde kaldım. Yağda motorun sıcak kısımlarına deydik.e dumanlar içinde seyehat ettim diyebilirim. Çamurlukta da ufak bir hasar var. İşin kötü tarafı vuran hayvan inip bakmış sonrada basmış gitmiş. Görenler var ama plakayı doğru alamadıkları için bişey yapamıyorum. Polise gittim oda yaralanmasız kaza olduğu için trafik mahkemesine gitmen lazım bulunursa bulunur diyo. Yarın arkadaşım etrafta kamera arayacak bakalım. :(
gecmis olsun emrah.oc dolu memleket.
Emre boya icin fiyat alacakti. Senin icin de sorduralim.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
SELAM ARKADAŞLAR,
SİZDEN Bİ KONUDA YARDIM İSTİYORUM. VFR 800 VEYA 1200F ALMAK İSTİYORUM SİZCE BİRBİRLERİNE GÖRE ARTI VE EKSİLERİ NELERDİR. ŞUNU BİLİYORUMKİ ŞEHİR İÇİNDE 1200 İLE 800 KADAR RAHAT OLAMAM BU BENİ BİRAZ 800 LÜĞE SÜRÜKLÜYOR.
2. SORUMDA 2005 MODEL 38000 DE VFR 800 İLE PAZARLIK HALİNDEYİM. ANCAK ARKADAŞIN BANA DEDİĞİ BİR HUSUS KAFAMA TAKILDI. EKSANTİRİK GERGİSİNİ AYARLATMAK VEYA DEĞİŞTİRMEK İHTİYACI VAR DEDİ. BU NE ANLAMA GELİYOR. BU KİLOMETREDE NORMALMİDİR. EĞERKİ DEĞİŞTİRİRSEM BANA KAÇA MAL OLUR. ŞİMDİDEN YARDIMLARINZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.


Sevgili kator, öncelikle forumda büyük harf kullanımı yasaktır, büyük harf kullanmak bağırmak anlamına gelir bunu hatırlatmak isterim. Daha önceki motosiklet tecrübelerini yazmamışsın, imza kısmında Suzuki Bandit kullandığın görünüyor. Tercihini öncelikle motosiklet tecrübene ve bütçene göre yapmalısın. Gerçi VFR dünyanın en karmaşık ve güvenli "bağlı" fren sistemlerinden biri kullanmaktadır, hangi modelini alırsan al güveni ayrıca hissedeceğine eminim.

Bahsettiğin eksantrik zincir gergisi değişimi 40-45-50.000 kmlerde ihtiyaç duyulan bir işlem. Mekanik bir arıza sayılmaz, eksantrik zincirini geren tombul bir tükenmez kalemin yarısı boyutlarında içi yaylı bir parça. Silindiri açmadan dışarıdan değiştirmek mümkün. Bu günün parası ile 80-100 lira civarında bir şey tutması gerek, lakin bunu Eskişehir'de bu fiyata değiştirmen zor olabilir. Akıllıca olanı parçayı alıp güvendiğin ve motosikletten sözde değil özde anlayan bir ustaya gitmen olacaktır. Öte yandan kimseyi eleştirmek için yazmamakla beraber başlık VFR başlığı olmaktan çıkmış biraz, VFR kullananların, ya da daha önce kullanmış olanların sosyal paylaşım yaptıkları bir alana dönmüş, bu yüzden arkadaşların sana yanıt yazmaları uzun sürebilir, ya da dilediğin kadar yanıt alamayabilirsin, yine de kafana takılan şeyler olursa buradan yazmaya devam et. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst