- Katılım
- 4 Ocak 2010
- Mesajlar
- 145
- Konu Yazar
- #1
selamlar.
2008 model shadow vt 750 motorum var enjeksiyonlu yani egzoz cift boru tipinde. bu borularda üst kısımlarda egzozdan gelen ısının sürücüyü rahatsız etmemesi icin ısı kalkanları mevcut. problemim üst borudaki kalkan gevsemiş ama cıkarmanın veya sıkmanın hic bir yolunu bulamadım:/ bilgisi olan varsa cok memnun olurum.
2008 model shadow vt 750 motorum var enjeksiyonlu yani egzoz cift boru tipinde. bu borularda üst kısımlarda egzozdan gelen ısının sürücüyü rahatsız etmemesi icin ısı kalkanları mevcut. problemim üst borudaki kalkan gevsemiş ama cıkarmanın veya sıkmanın hic bir yolunu bulamadım:/ bilgisi olan varsa cok memnun olurum.