Hayirli olsun, pisman olmayacagin bir secim yapmissin :cat:
ya pişman degilimde motor 2005 10 binde fakat sanki vibrasyon olayı varmış gibi geldi bide çalışma şekli garip geldi nebilin en 500 de (ercan) egzos yaptırmıştım acaba egzosdanmı kaynaklanıyo bilmem sanki buz dolabı gibi çalışıyo gır gır gır:mrgreen:acaba benim kulagımmı alıştı yüksek sese yaw bi ara makinanın motoru bitmiş sandım :mrgreen:neyse alışacam artık heralde