Kişisel görüşüm orjinal halınde kalması. Zaten üretici firma amortisorun sonuna kadar gerilmesini hesap ederek esne payınıda fazla pot birakmiyacak uygunlukta ayarlamıştır. Bende yükseltmeyi düşünden. Gerçekten daha gösterişli ve rahat kullanım sunacak görşteyım. Fakat diğer olumsuzlukları hasaba katınca yapılmamasının daha uygun olacağını düşündüm. Gidon uzatmaları bir ara HUDSON da görmüştüm. veya Sirkeci Özen motorda bulabilirsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
speedy2 Anlaşıldı. Çok fazla açıklama yok. Kaçmakdere işi böyledir zaten. Mesaj alındı.
Abi yeni gidon yapalım
icad yapalım
gidonun ilk büküm yerine kadar yükseklik aynı olsun
ama bükümü daha açık derecede yapalım ve orjinale göre elcik kısımları yukarıda kalsın
10-15 cm daha yukarıda bırakırsak büküm derecesine göre hortumlarda yada tellerde değişiklik yapılmadan işimizi halledebiliriz
çok gelirse ya biraz daha büker yada uç kısımlardan 2-3 cm kısaltırız
dert ettiğiniz şeye bak )))
Ha buna daha evvel hiç kafa yormadım ilk aklıma gelen şuanda bu oldu
isterseniz biraz yorayım kafayı?