Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Teşekkür ederim Mutlu,
kusura bakma sabah okuyabildim. Malum evde internet felan herşey kalktı artık. Kısacası ev kalmadı :)
İstanbuldan yeni lojman alana kadar evsizim... Önümüzdeki cuma burdan ayrılıyorum. Kısmetse 15 güne kadar İstanbulda yeni göreve başlayacağım. Ayarlamalar tamam. Lojman alana kadar Fenerbahçede kalacağım. İnşallah bu yaz arkadaşlarla tanışma fırsatı buluruz.
Telefonlar profilde var,ihtiyaç halinde arayınız:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Osman abim benim Batum işi imkansız. Ancak bir ziyaretine geleceğim siz gitmeden önce. Bu Cuma uygunsanız sizin otaraflara gelebilirim.

mutu Kusura bakma. sana cevap verememdeki neden iş yerinde yerime bakabilecek arkadaşın bir hastane işi vardı. Onun işe dönmesi durumunda ben sana buluşalım diyebilecektim. Olumsuz cevap vermek istemedim. Arkadaşın işi de benim gibi ameliyatla sonuçlanacağı için hastaneyeden çıkamadı.
Belki bu pazar bir fırsat bulabilirim. Ama o da kızımın üniversite sınavı var. Eğer benim yerime götürürüm diyen olursa ben kaytarırım. Götürme ve gitme teklifi aileden gelsin ki sonra hep başıma kakarlar diye ben sessiz kalıyorum. Durum netleşirse haberleşiriz. Çünkü Özer de buluşalım istiyor. Gürol ve Ünal'a da haber edelim diyecem ama benim ki henüz askıda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mutu Kusura bakma. sana cevap verememdeki neden iş yerinde yerime bakabilecek arkadaşın bir hastane işi vardı. Onun işe dönmesi durumunda ben sana buluşalım diyebilecektim. Olumsuz cevap vermek istemedim. Arkadaşın işi de benim gibi ameliyatla sonuçlanacağı için hastaneyeden çıkamadı.
Belki bu pazar bir fırsat bulabilirim. Ama o da kızımın üniversite sınavı var. Eğer benim yerime götürürüm diyen olursa ben kaytarırım. Götürme ve gitme teklifi aileden gelsin ki sonra hep başıma kakarlar diye ben sessiz kalıyorum. Durum netleşirse haberleşiriz. Çünkü Özer de buluşalım istiyor. Gürol ve Ünal'a da haber edelim diyecem ama benim ki henüz askıda.

bang bang bangggg
buradayım.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Daha önce konusu geçmişti ama foto koyamamıştım, bunlar HH egzoslara taktığımız susturucular;

fotoraf0856.jpg


Bu da beyaz yanaklar takıldıktan sonraki şekil;

fotoraf0858.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birazda burayı kromlayayım gece gece

bV8OD.jpg


ewCQ2.jpg


7d3uT.jpg


eyyy3.jpg
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Uzmanlık Sorusu :
Chopper için en uygun kask hangisi ?
Hem kısa mesafede pratik olacakcak, hemde uzun mesafe yolculuk için uygun olacak...
Hangisi ???
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Uzmanlık Sorusu :
Chopper için en uygun kask hangisi ?
Hem kısa mesafede pratik olacakcak, hemde uzun mesafe yolculuk için uygun olacak...
Hangisi ???
Tarz'a bağlı bir soru ancak benim 2 kaskım var,biri çeneden açılır gdr marka diğeri LS 2 Açık kask.
Sıcak havada açığı,soğukta diğerini kullanıyorum,sıkıntı yok
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Tarz'a bağlı bir soru ancak benim 2 kaskım var,biri çeneden açılır gdr marka diğeri LS 2 Açık kask.
Sıcak havada açığı,soğukta diğerini kullanıyorum,sıkıntı yok

Benimki LS 2 Tomcat, kısa mesafede sorun yok. Buff ile beraber kullanıyorum. Uzun yolda da sorun yok gibi ama hızlanınca rüzgardan fazla etkileniyor. 120 den sonra sürüşü etkileyecek kadar olumsuz.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Benimki LS 2 Tomcat, kısa mesafede sorun yok. Buff ile beraber kullanıyorum. Uzun yolda da sorun yok gibi ama hızlanınca rüzgardan fazla etkileniyor. 120 den sonra sürüşü etkileyecek kadar olumsuz.
Valla komutan aynı sıkıntı bendede var,ya gülü seven diyeceğiz yada benim gibi max.100 km ooohh gelsin rahatlık :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Arkadaşlar dün gidip bu ceketi aldım. Son derece kullanışlı düşünenlere tavsiye ederim
Önceki robocop tekstil ceket di ve kolları oldukça terletiyordu

http://www.hudsonderi.com/?urun-296-12-MC-HL-BAY-DERi-CEKET-motosiklet-motorsiklet.html
Hayırlı olsun güle güle kullan.
Bende deri pantolonu kot pantolon tarzı dikimli takım olarak var. Tarzı hoşuma gittiği için aldım. Fakat hiç kullamadım desem yeri. Sadece bir gün 2 saar kadar giydiğim için yorum yapamıyorum.
Peki yazın giyilebiliyormu. Mesela bu havar içn nasıl. Bizim Temmuz ayı başında GÜRCİSTAN seyahatımız olacak inşallah. Uzun yolculukta nasıl denedin mi. Yorumların varsa menun olurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

Speedy ve mutu[/B adlı üyelerimizden dün yapılan spontane bir gezi fotoları çok yakında bu sitede.!!!

Yedikleriniz (Tekirdağ köfte, İçtikleriniz (Tekirdağ rakı) size kalsın anlatmayın ama fotolaro koyma zahmetine girin lütfen artık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun güle güle kullan.
Bende deri pantolonu kot pantolon tarzı dikimli takım olarak var. Tarzı hoşuma gittiği için aldım. Fakat hiç kullamadım desem yeri. Sadece bir gün 2 saar kadar giydiğim için yorum yapamıyorum.
Peki yazın giyilebiliyormu. Mesela bu havar içn nasıl. Bizim Temmuz ayı başında GÜRCİSTAN seyahatımız olacak inşallah. Uzun yolculukta nasıl denedin mi. Yorumların varsa menun olurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

Speedy ve mutu[/B adlı üyelerimizden dün yapılan spontane bir gezi fotoları çok yakında bu sitede.!!!

Yedikleriniz (Tekirdağ köfte, İçtikleriniz (Tekirdağ rakı) size kalsın anlatmayın ama fotolaro koyma zahmetine girin lütfen artık.


İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

Fazla yol yapmamakla beraber bu süre içerisinde 120 km hızda rüzgar işlemiyor. Bu hızın üzerine çıkmadım Firma sahibi özellikle yüksek hızlarda ve serin havalarda oldukça kullanışlı olduğunu belirtti
Benim için en kullanışlı yanı dırsekle bilek arasının diğer montuma göre geniş olması ve sıkmaması kolum için rahat hareket imkanı sağlaması
Trafiğin yoğun olduğu yerde fermuarı açık kullandım haliyle trafiğin durma noktasında sıcak oluyor.
Sanırım Gürcistan seyehatinizde rahatça kullanabilirsiniz.
Umarım yorumlarım fayda sağlar.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Genel istek (çaktırmayın Osman abime) üzerine kısa bir video çalışması bizden,
Çok isterdim fazla yükleyeyim ancak yutkunmak nasıl birşeydir bilirim biraz :)

---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:48 ----------

Hayırlı olsun güle güle kullan.
Bende deri pantolonu kot pantolon tarzı dikimli takım olarak var. Tarzı hoşuma gittiği için aldım. Fakat hiç kullamadım desem yeri. Sadece bir gün 2 saar kadar giydiğim için yorum yapamıyorum.
Peki yazın giyilebiliyormu. Mesela bu havar içn nasıl. Bizim Temmuz ayı başında GÜRCİSTAN seyahatımız olacak inşallah. Uzun yolculukta nasıl denedin mi. Yorumların varsa menun olurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

Speedy ve mutu[/B adlı üyelerimizden dün yapılan spontane bir gezi fotoları çok yakında bu sitede.!!!

Yedikleriniz (Tekirdağ köfte, İçtikleriniz (Tekirdağ rakı) size kalsın anlatmayın ama fotolaro koyma zahmetine girin lütfen artık.



Fotoğraf çektiğimizi nerden biliyorsun :)



FontSize



Genel istek (çaktırmayın Osman abime) üzerine kısa bir video çalışması bizden,
[YT]qlY-YqF5y1c[/YT]
Çok isterdim fazla yükleyeyim ancak yutkunmak nasıl birşeydir bilirim biraz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam,
Gidonu 10 cm kadar yükselmeyi düşünüyorum. Kullanım rahatlığı olacağını umuyorum. Uygun olursa nereden ve nasıl yapabilirim
Bilgi birikiminize dayanarak yardımınızı rica ediyorum.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Kişisel görüşüm orjinal halınde kalması. Zaten üretici firma amortisorun sonuna kadar gerilmesini hesap ederek esne payınıda fazla pot birakmiyacak uygunlukta ayarlamıştır. Bende yükseltmeyi düşünden. Gerçekten daha gösterişli ve rahat kullanım sunacak görşteyım. Fakat diğer olumsuzlukları hasaba katınca yapılmamasının daha uygun olacağını düşündüm. Gidon uzatmaları bir ara HUDSON da görmüştüm. veya Sirkeci Özen motorda bulabilirsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------

speedy2 Anlaşıldı. Çok fazla açıklama yok. Kaçmakdere işi böyledir zaten. Mesaj alındı.
mutu'yu kötü yola düşüreceksin diye endişeleniyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kişisel görüşüm orjinal halınde kalması. Zaten üretici firma amortisorun sonuna kadar gerilmesini hesap ederek esne payınıda fazla pot birakmiyacak uygunlukta ayarlamıştır. Bende yükseltmeyi düşünden. Gerçekten daha gösterişli ve rahat kullanım sunacak görşteyım. Fakat diğer olumsuzlukları hasaba katınca yapılmamasının daha uygun olacağını düşündüm. Gidon uzatmaları bir ara HUDSON da görmüştüm. veya Sirkeci Özen motorda bulabilirsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------




speedy2 Anlaşıldı. Çok fazla açıklama yok. Kaçmakdere işi böyledir zaten. Mesaj alındı.

Abi yeni gidon yapalım
icad yapalım
gidonun ilk büküm yerine kadar yükseklik aynı olsun
ama bükümü daha açık derecede yapalım ve orjinale göre elcik kısımları yukarıda kalsın
10-15 cm daha yukarıda bırakırsak büküm derecesine göre hortumlarda yada tellerde değişiklik yapılmadan işimizi halledebiliriz
çok gelirse ya biraz daha büker yada uç kısımlardan 2-3 cm kısaltırız
dert ettiğiniz şeye bak )))
Ha buna daha evvel hiç kafa yormadım ilk aklıma gelen şuanda bu oldu
isterseniz biraz yorayım kafayı?
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
speedy2 Gürol abim sotada beklemede. "Madein Gürol" marka altılı anahtarı nezaman motosikletine monte edecen. Sen elektrikte uzman olduğunu iddia etmiştin gibi hatırlıyorum.
Haa.. Bu arada Gürol'un sol kroşesi dayanılmaz güçte. Allah muhafaza ya sağdan yersek.:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
speedy2 Gürol abim sotada beklemede. "Madein Gürol" marka altılı anahtarı nezaman motosikletine monte edecen. Sen elektrikte uzman olduğunu iddia etmiştin gibi hatırlıyorum.
Haa.. Bu arada Gürol'un sol kroşesi dayanılmaz güçte. Allah muhafaza ya sağdan yersek.:pale:
Valahi solağım)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst