Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
19 Mayıs Katılımcı Listesi

1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA
6 Redmoon - ANKARA
7 Pinkkuvars - ANKARA
8 Ramuthra - ANKARA
9 Cowboy - ANKARA


Arkadaşlar novablue, nexagun ve pinkkuvarsın telefonu ben de yok diğer arkadaşlarla irtibatta sorun yok
yarın organizasyon tamam. rezervasyonu yaptırdım
anıtkabir ziyaretinden sonra kortej halinde alacaatlı piknik alanına gideceğiz mesa migrosta durup yiyecek içecek alacağız
yarın sabah buluşma saatini teyit etmek için hepimizin telefonu birbirimizde olursa iyi olur.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
19 Mayıs Katılımcı Listesi

1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA
6 Redmoon - ANKARA
7 Pinkkuvars - ANKARA
8 Ramuthra - ANKARA
9 Cowboy - ANKARA


Arkadaşlar novablue, nexagun ve pinkkuvarsın telefonu ben de yok diğer arkadaşlarla irtibatta sorun yok
yarın organizasyon tamam. rezervasyonu yaptırdım
anıtkabir ziyaretinden sonra kortej halinde alacaatlı piknik alanına gideceğiz mesa migrosta durup yiyecek içecek alacağız
yarın sabah buluşma saatini teyit etmek için hepimizin telefonu birbirimizde olursa iyi olur.

Abi geçen sordum ama cevap vermedin herhalde siz çapırcılar olarak kendiniz toplaşmayı düşünüyorsunuz bizde ona göre farklı bir toplaşma yapacağız ama yok beraber olsun derseniz ankara MT olarak katılacak arkadaşlarda var bilginiz olsun.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Abi geçen sordum ama cevap vermedin herhalde siz çapırcılar olarak kendiniz toplaşmayı düşünüyorsunuz bizde ona göre farklı bir toplaşma yapacağız ama yok beraber olsun derseniz ankara MT olarak katılacak arkadaşlarda var bilginiz olsun.

Yunuscum geçen konuşamadık malum benim tospağa sırtımdaydı :))
valla bu buluşma önce sadece shadow sürücüleri sonra da genel olarak cruiser sürücüleri olarak düşünüldü, diğer segmentlerden oluşan daha kalabalık bi grup olsun mu sorusu açıkçası tartışılmadı. şu anki gidişat sadece cruiser'lara yönelik gibi duruyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Liste buysa
alınacaksa hepsi
SEFERSİZİM BEN GELMEM ))
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
19 Mayıs Katılımcı Listesi

1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA
6 Redmoon - ANKARA
7 Pinkkuvars - ANKARA
8 Ramuthra - ANKARA
9 Cowboy - ANKARA


Arkadaşlar novablue, nexagun ve pinkkuvarsın telefonu ben de yok diğer arkadaşlarla irtibatta sorun yok
yarın organizasyon tamam. rezervasyonu yaptırdım
anıtkabir ziyaretinden sonra kortej halinde alacaatlı piknik alanına gideceğiz mesa migrosta durup yiyecek içecek alacağız
yarın sabah buluşma saatini teyit etmek için hepimizin telefonu birbirimizde olursa iyi olur.

Ben Pinkuvars' a (Soner'e) ulaşırım, emirin numara zaten bende var, Redmoon (Koray'ın) numarası bende yok, yarın saat kaçta nerede buluşuyoruz onu bi netleştirelim isterseniz ? Bu arada benim numara 542 387 17 69.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Koray'ın numarası bende var o kolay. komutan ve onun vasıtasyla keyifci ile de irtibattayız problem yok.
sen soner'e ulaştığına göre novablue ve nexagon kaldı geriye.
onlara kim ulaşır ? ya da bakarlar mı acaba bugün foruma
Yarın öğleye doğru buluşsak sanırım iyi olur fazla gecikmeden anıtkabir turunu tamamlayıp erkenden pikniğe geçmek lazım çünkü konyaya dönecek arkadaşlarımız var.
keşke imkan olsaydı da istanbul grubu da gelebilseydi, tanışsaydık.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
ben komutan ile iletişim halindeyim, siz buluşma saatini bana bildirin cowboy ile birlikte iştirak ederiz.

ekleme: cowboy'un doktorluk işi varmış, 12.30'dan önce iştirakımız zor gibi. olmadı anıtkabir'e geliriz ordan buluşuruz.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Liste buysa
alınacaksa hepsi
SEFERSİZİM BEN GELMEM ))

Ohoooo..... daha nerde.. Dur bakalım. Dünyanın her yerinde bu tür motosikletçi seyahatlerinde aynı askerlik gibi kıdem en ön sırada yer alır. Seyahat gurubu arasında yaşı en küçük sen olduğuna göre.. Çevrende de GÜROL saygılı çocuktur denildiğine göre artık bu malzemeleri bize taşıtacak kadar küçülmezsindir diye düşünüyoruz.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ohoooo..... daha nerde.. Dur bakalım. Dünyanın her yerinde bu tür motosikletçi seyahatlerinde aynı askerlik gibi kıdem en ön sırada yer alır. Seyahat gurubu arasında yaşı en küçük sen olduğuna göre.. Çevrende de GÜROL saygılı çocuktur denildiğine göre artık bu malzemeleri bize taşıtacak kadar küçülmezsindir diye düşünüyoruz.:)
sen öyle san abim
Ünalı kandırdım bu yüzden
oda geliyor,çok saygılı çocuktur kendisi bildiğin gibi değil
taşısın işi ne bebenin.)))))
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Ankara 19 Mayıs buluşması için;

Arkadaşlar daha önce bahsettiğim sebepten dolayı, size Anıtkabir sonrasında katılabileceğim. Eskişehir yolunda Bilkent kavşağında ya da Mesa Koru Migros'ta sizinle buluşabileceğim. Cep telefonumu, Komutan, Chopperrider, Nexagon ve Redmoon arkadaşlara özel mesajla gönderdim. Siz de telefonlarınızı bana özel mesajla iletebilirsiniz. Ya da arayabilirsiniz. Anıtkabirden çıkarken biriniz beni ararsa, benim için iyi olur. Görüşmek üzere.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Bi sakin olun bakem,telaşa gerek yok sonuçta çöl geçmeyeceğiz.
Bu satırları okuyupta dahil olacakları kaçırmayın,ne o öyle yük falan,
nerde akşam orda sabahlara:) dayanamam osmanagga :)hehhe:)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Az önce Ankaraya geldim. Yarın Saat 12:00 de ANITKABİRİN BAHÇELİ TARAFINDAKİ ANITPARK DA olacağız. Saat 13:00 ekadar bekler sonra Anıtkabire gireriz. Motorum Bayrağım ve heyecanım yanımda.

Sertifikalar yazdırıldı ziyaret esnasnda vereceğiz.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Arkadaşlar benim mesajlarımı aldınız mı? Kimse bana telefonunu göndermedi hala...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Arkadaşlar 19 Mayıs 2012 Honda Shadow buluşması çok güzeldi, başta Konyadan gelen İlker abim olmak üzere herkese çok teşekkür, ayağınıza sağlık...

fotoraf0670.jpg

fotoraf0671.jpg

fotoraf0672.jpg

fotoraf0673.jpg

fotoraf0674x.jpg

fotoraf0675.jpg

fotoraf0676.jpg

fotoraf0677.jpg

fotoraf0678t.jpg

fotoraf0679.jpg

fotoraf0680.jpg

fotoraf0681c.jpg

fotoraf0682.jpg

fotoraf0683.jpg

fotoraf0684x.jpg

fotoraf0685.jpg

fotoraf0686.jpg

fotoraf0687.jpg

fotoraf0688.jpg

fotoraf0689j.jpg

fotoraf0690.jpg

fotoraf0691w.jpg

fotoraf0692.jpg

fotoraf0693.jpg

fotoraf0694.jpg

fotoraf0695.jpg

fotoraf0696.jpg

fotoraf0697.jpg

fotoraf0698h.jpg

fotoraf0699.jpg

fotoraf0700.jpg

fotoraf0701.jpg

fotoraf0702.jpg

fotoraf0703.jpg

To be continued...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst