Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
19 Mayıs, Ankara - Honda Shadow Buluşması

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

Yahu bi türlü beceremedim abi videoyu şu şekilde koymayı. Ayrıca önceki videoda titreşim vardı, yeniden yükledim.

Hocam youtube adresinde eşittir (=) den sonraki kısmı kopyalayacaksın, ardından mesaj bölümündeki "insert video" butonuna basıp URL kısmına kopyalayacaksın, ardından da
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
19 Mayıs, Ankara - Honda Shadow Buluşması

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

Yahu bi türlü beceremedim abi videoyu şu şekilde koymayı. Ayrıca önceki videoda titreşim vardı, yeniden yükledim.

Video harika görünüyor.. Eline sağlık. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

İlker abi ben bir Konya gezisi düşünüyordum zaten ama sen yakın zamanda gideceğim deyince kalmıştı, bence süper olur, tadından yenmez hatta :thumleft: Konya bizim ekip için hem yakın, hem de siz Konyayı bildiğinizden avantajlıyız bu konuda, çok ekstrem birşey çıkmadıkça ben gelirim :king:

O zaman ne yapıyoruz Koray?
arkadaşlarla irtibata geçip aynı ekibi Konya'da buluşturmak için hazırlık yapıyoruz. :)
Ben ilk iş olarak konaklama için görüşmeler yapacağım. Makul fiyata uygun nitelikli kalacak yer bakıyorum. Sonucundan haber vereceğim
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
O zaman ne yapıyoruz Koray?
arkadaşlarla irtibata geçip aynı ekibi Konya'da buluşturmak için hazırlık yapıyoruz. :)
Ben ilk iş olarak konaklama için görüşmeler yapacağım. Makul fiyata uygun nitelikli kalacak yer bakıyorum. Sonucundan haber vereceğim

Tamam abi ayarlarız tabiki, zaten Emirle görüşüyoruz, Faruk abiylede bu hafta sonu görüşeceğiz muhtemel, diğer arkadaşlarada ulaşır haber veririz, konyaya hiç gelmek kısmet olmamıştı bu kadar yakın olduğu halde :)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Tamam abi ayarlarız tabiki, zaten Emirle görüşüyoruz, Faruk abiylede bu hafta sonu görüşeceğiz muhtemel, diğer arkadaşlarada ulaşır haber veririz, konyaya hiç gelmek kısmet olmamıştı bu kadar yakın olduğu halde :)

2 Haziran Cumartesi sabah saat 9:00 gibi toplanıp çıkış yapsanız en geç yarımda burda olursunuz. Odalarınızı aldıktan sonra doğru Etli Ekmek yemeye :) :)

Yolda iki mola vermek uygun olur. Birinci mola Şöförler Odasının dinlenme tesislerinde. İkinci Mola Cihanbeyli girişinde Shell petrol dinlenme tesislerinde.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
2 Haziran Cumartesi sabah saat 9:00 gibi toplanıp çıkış yapsanız en geç yarımda burda olursunuz. Odalarınızı aldıktan sonra doğru Etli Ekmek yemeye :) :)

Yolda iki mola vermek uygun olur. Birinci mola Şöförler Odasının dinlenme tesislerinde. İkinci Mola Cihanbeyli girişinde Shell petrol dinlenme tesislerinde.

Çok güzelmiş :mrgreen: peki büyük ve herkese açık bir organizasyon mu yoksa geçen seferki gibi shadow cular tarzı bir organizasyon mu düşünüyorsun abi?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Çok güzelmiş :mrgreen: peki büyük ve herkese açık bir organizasyon mu yoksa geçen seferki gibi shadow cular tarzı bir organizasyon mu düşünüyorsun abi?

Aklımdan geçen aslında Ankara'da piknikte beraber olduğumuz Shadow ekibi. Konya'dan Keyifçi'nin de bize katılacağını sanıyorum.
Ankara'dan gelecek sayı fazla olursa kalacak yer konusunda istediğimiz gibi olmaz sanki. Ama yine de artı eksi olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekrar Merhaba,
Bir öncekli sayfada kendimi tanıttım. Shadow sürücüsü olarak aranıza yeni katıldım ve aküyle ilgili yardım rica etmiştim fakat ne hoş geldin diyen oldu ne de bilgilerini paylaşan sanırım Ankara geci fotolarının arasında kaynadım :)))
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Tekrar Merhaba,
Bir öncekli sayfada kendimi tanıttım. Shadow sürücüsü olarak aranıza yeni katıldım ve aküyle ilgili yardım rica etmiştim fakat ne hoş geldin diyen oldu ne de bilgilerini paylaşan sanırım Ankara geci fotolarının arasında kaynadım :)))

Haklısın kusura bakma. Heyecanın ortasına daldın ondan oldu.
Öncelikle hoşgeldin. Yeni motorunu güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin.
Akü sorununa gelince. Motoru ilk aldığımda bende yaşadım aynı sorunu. Yenisini alınca iş bitti.
Benim aldığım akü hakkında geride kalan sayfalarda detaylı bilgi var. Fiyat olarak da uygun sayılırdı. Şimdi yazarken hatırlayamıyorum ama önceki sayfaları incelersek orda marka modeli mevcut. Aküden memnunun şu ana kadar sorun yaşamadım.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Tekrar Merhaba,
Bir öncekli sayfada kendimi tanıttım. Shadow sürücüsü olarak aranıza yeni katıldım ve aküyle ilgili yardım rica etmiştim fakat ne hoş geldin diyen oldu ne de bilgilerini paylaşan sanırım Ankara geci fotolarının arasında kaynadım :)))

Hoşgeldin dostum, ben Shadow da akü sorunu yaşamadım ama bir önceki motorumda vardı böyle bir sorun, zor çalışıyordu, akü 5 yıllıkmış ve ömrünü tamamlayalı çok olmuş, değiştirdim sorun çözüldü, sende akünün üzerinden tarihini kontrol etmelisin, eğer sorun çözülmezse bu sefer başka parçaları da elden geçirmen gerekebilir, bir dene bakalım...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Haklısın kusura bakma. Heyecanın ortasına daldın ondan oldu.
Öncelikle hoşgeldin. Yeni motorunu güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin.
Akü sorununa gelince. Motoru ilk aldığımda bende yaşadım aynı sorunu. Yenisini alınca iş bitti.
Benim aldığım akü hakkında geride kalan sayfalarda detaylı bilgi var. Fiyat olarak da uygun sayılırdı. Şimdi yazarken hatırlayamıyorum ama önceki sayfaları incelersek orda marka modeli mevcut. Aküden memnunun şu ana kadar sorun yaşamadım.

Buldum : Sayfa 84 de aldığım aküyü yazmışım:
işte o gün yazdıklarım:

Akşam üzeri elimde cep tel hem siteye yazdım hem dolaştım sanayide ve buldum aldım. HAZE marka 12*12 ve ebatları eskisi ile aynı. Söktüm eskisini yerinden aldım elime tek tek baktım. Boch buldum ama hazırda yoktu malum anadolu şehrindeyim. Bosh için 145 Tl. dediler. Çin malı 80 Tl. buldum ama yine elde hazırda yoktu. En son Konya Mototarz'da buldum. Hazırda mevcuttu ve Yuasa distiribütörü marifetiyle çinden ithal 2 yıl garantili 100 Tl. Yenisini yerine taktım anında çalıştı. Tek basmaya aldı. Sabah sinirlerimi hoplatan motor çalıştı.

Modeli: HAZE HTZ 12S (12V, 12Ah)

Tam emin değilim ama aldığım yerde JEL modeli dediler. Yani aküdeki sıvı jel kıvamında dolayısı ile fazla akışkan değilmiş.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Tekrar Merhaba,
Bir öncekli sayfada kendimi tanıttım. Shadow sürücüsü olarak aranıza yeni katıldım ve aküyle ilgili yardım rica etmiştim fakat ne hoş geldin diyen oldu ne de bilgilerini paylaşan sanırım Ankara geci fotolarının arasında kaynadım :)))
Hoşgeldin,hayırlı olsun motorun.akü için geçmiş sayfalarda kaldera nın yazılarını takip edersen,sorunlarının çoğundan kurtulursun.
Saygılar.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaslar haftasonu cok keyifliydi yuzyuze tanışmadigim arkadaşlarla da bir araya geldik yedik ictik motor bası muhabbeti yaptık yedik ictik gayet keyifliydi en kısa zamanda tekrarlayalım. Konya fikri de gayet guzel tarih çakışması olmazsa ben de mutlaka katılmak isterim. İlker bey istanbula gittikten sonra da Ankara grubu olarak bir istanbula uzanırsak cok keyifli olur
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Arkadaslar haftasonu cok keyifliydi yuzyuze tanışmadigim arkadaşlarla da bir araya geldik yedik ictik motor bası muhabbeti yaptık yedik ictik gayet keyifliydi en kısa zamanda tekrarlayalım. Konya fikri de gayet guzel tarih çakışması olmazsa ben de mutlaka katılmak isterim. İlker bey istanbula gittikten sonra da Ankara grubu olarak bir istanbula uzanırsak cok keyifli olur

19 Mayısta Çayyolu Alaca Atlı piknik ekibine katılanlar için, Konya gezisi ayarlamalarım bitmek üzere.
2 Haziran Cumartesi gece konaklama için 2 adet oda ayrılmış durumda (biri 2 kişilik, diğeri 3 kişilik). Daha ayrıntılı bilgi için cepten ulaşacağım herbirinize.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Emir, yukarıdaki yazında "yedik içtik" kelimelerini iki kere yazman gözümden kaçmadı ;) konya seyahati içinse komik olacak ama şehir içi olmadığı için belki izin koparabilirim, çok çok istemekle beraber söz veremiyorum. Bir de acilen motordaki sorunları çözmem gerekiyor.

Gölge750 hoşgeldin aramıza...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Emir, yukarıdaki yazında "yedik içtik" kelimelerini iki kere yazman gözümden kaçmadı ;) konya seyahati içinse komik olacak ama şehir içi olmadığı için belki izin koparabilirim, çok çok istemekle beraber söz veremiyorum. Bir de acilen motordaki sorunları çözmem gerekiyor.

Gölge750 hoşgeldin aramıza...

Mustafa, ben anlamam. 250 km yi tek başıma geldim ve döndüm. Ben izin alabildiysem sen hayli hayli alabilirsin. :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,
İsmim 1971 Fuat İstanbul Kartalda ikamet ediyorum Uzun zaman takibim sonrası ikinci motorum olan 2006 model 2500 km de shadow 750 motoruma kavuştum. Buradan siz değerli arkadaşlarımla fikir alışverişinde bulunarak güzel sohbetler edeceğime inanıyorum.Şu an yardımınıza ihtiyacım var acil olarak aküye ihtiyacım var hesaplı ve kullanışlı olarak nereden bulabilirim. Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim Görüşmek ümidiyle keyifli sürüşler dilerim...

Hoşgelmişsin Fuat kardeş
bu forumu şöyle bir göz gezdirsen bile yüzlerce bilgiye ulaşabilirsin akü meseleni çözmüşsündür sanırım diğer şeyler için boş kaldıkça okumanı tavsiye ederim.

---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 11:16 ----------

19 Mayıs, Ankara - Honda Shadow Buluşması

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

Yahu bi türlü beceremedim abi videoyu şu şekilde koymayı. Ayrıca önceki videoda titreşim vardı, yeniden yükledim.
19 mayıs kortejiniz harika olmuş tekerlerinize sağlık

İlker beyden başka bayrak göremedim sanki bir ara bayrak direği imal edeyim herkese hediyemiz olsun yahu
hoş 19 mayısta başka bir topiğe alttki fotoyu ekleyip altınada birkaç satır aşağıdaki yazıyı yazdık diye 4 gün uzaklaştırma aldık,ve yazılanlarda silinip atıldı kime,kimin neresine ne şekilde rahatsızlık verdiyse bayrak falan anlayamadım
acaba takmamak en iyisimi ne ))

GFmxV.jpg

Önce okullardaki müfredatlar değişti ezberci eğitime hayır sloganıyla daha ezberci nesiller yetiştirildi. Sonra 19 mayıs gibi kutlamalar kaldırıldı ki halk unutsun geçmişi bıraksın siyaseti. Şimdi tiyatrolar kapatılıyor yasaklar geliyor. Sergilenen oyunlar bile siyasilerin oyuncağı haline getiriliyor ki halk sanatsız kültürsüz eğitimsiz kalsın. Halk bütün gün tv karşısında kuzeyin yediği haltları ferihanın davranışlarını konuşsun incelikden yoksun kültürden uzak kalsın çünki böylesi gerek siyasiler gerek bu topraklar üzerinde kötü emellere sahip kişiler ülkeler adına daha hayırlı..

Uyanın ey halkım kafanızı kaldırıp bir bakın! Sizleri nasıl ufacık peynirle fare kapanına kıstırdıklarını, nasıl özgürlük diyerek size zincirler vurulduğunu fark edin. Bunu yapmak çok zor değil biraz empati biraz dikkatinize bakar

Ve unutmayın devlet halkı değil, halk devleti yönetir!

---------- Post added at 11:30 ---------- Previous post was at 11:26 ----------

Bendeki Fotoğraflarıda siteye atarım demiştim buyrun...


http://img820.imageshack.us/img820/4703/dscf8024a.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/2452/dscf8025.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/6362/dscf8027g.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/448/dscf8028m.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/3253/dscf8029s.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/558/dscf8030d.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/7916/dscf8031z.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/632/dscf8032h.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/4979/dscf8033e.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/4634/dscf8034v.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/1820/dscf8035r.jpg
http://img441.imageshack.us/img441/2811/dscf8036g.jpg
http://img190.imageshack.us/img190/8316/dscf8037t.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/254/dscf8038t.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/3007/dscf8039c.jpg
http://img848.imageshack.us/img848/353/dscf8042x.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/6318/dscf8043.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/4166/dscf8044o.jpg
http://img585.imageshack.us/img585/849/dscf8045.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/1156/dscf8046x.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/5671/dscf8047h.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/9489/dscf8048b.jpg
http://img855.imageshack.us/img855/4065/dscf8049.jpg
http://img208.imageshack.us/img208/1186/dscf8052x.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/4130/dscf8053b.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/2530/dscf8055i.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/642/dscf8056r.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/8964/dscf8058.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/1276/dscf8059i.jpg
http://img406.imageshack.us/img406/9707/dscf8061h.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/7617/dscf8063r.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/7268/dscf8064b.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/5109/dscf8065w.jpg
http://img208.imageshack.us/img208/4990/dscf8066r.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/3262/dscf8067y.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/4028/dscf8068x.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/8358/dscf8069.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/5512/dscf8070.jpg
http://img848.imageshack.us/img848/365/dscf8071z.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/3628/dscf8072x.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/1579/dscf8073x.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/4150/26117773.jpg


Yunus kardeş birde fotolardakileri sağdan sola falan isimlerini bir yazıversen kim kimdir görsek tanısak zahmetmi vermiş olurum?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Yunus kardeş birde fotolardakileri sağdan sola falan isimlerini bir yazıversen kim kimdir görsek tanısak zahmetmi vermiş olurum?

O zaman Şöyle yapalım da ben bildiklerimi yazayım benim bilmediklerim kendini listede tamamlasın..

dscf8039c.jpg


Soldan sağa
1-)Bülent78
2-)Redmoon
3-)?
4-)?
5-)Komutan1968
6-)Chopperrider
7-)GaCCaLL :)
:cool:Savaş
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Gürol abi, Bayrak direği mükemmel olur. ne zamandır aklımda sana söyliyecektim bende.
Kromdan hafif esnek flan birşeyler olabilir :) bir tarafına Fenerbahçe diğer tarafa Türk bayrağı .. süüpper :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi, Bayrak direği mükemmel olur. ne zamandır aklımda sana söyliyecektim bende.
Kromdan hafif esnek flan birşeyler olabilir :) bir tarafına Fenerbahçe diğer tarafa Türk bayrağı .. süüpper :)

Hadeeeeeeeee
bırak bu ortadan kaybolup kaybolup sonrada düşünüyordum abi ayaklarını ))))))
geçen gün ÜnAL la konuştuk
görmüş sormuş bir motorda bisikletciden almış takmış adam iyi fikir haaaa
aklımızda olsun dedim önce giden baksın bulursa alsın
dibi yayalı orta boy sisy bara olur vallahi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst