- Katılım
- 18 Tem 2011
- Mesajlar
- 337
19 Mayıs, Ankara - Honda Shadow Buluşması
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
Yahu bi türlü beceremedim abi videoyu şu şekilde koymayı. Ayrıca önceki videoda titreşim vardı, yeniden yükledim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
Yahu bi türlü beceremedim abi videoyu şu şekilde koymayı. Ayrıca önceki videoda titreşim vardı, yeniden yükledim.