gün itibariyle motorumla Kırıkkale'ye gittim, orada artçımla bulustum ve ışıklarda dururken bir araba yanıma yaklaşıp arka tekerin havası inik dedi, halbuki bir hafta önce şişirmiştim, hemen bir lastikçi buldum ve şişirttim (benzinliğe kadar gitmeyim istedim) ve biraz da acemilikten bir şeyi henüz keşfettim, son birkaç gündür motor, bilhassa iki kişi binince, yalpalıyordu lastiği şişirince gidonun oynaması yok oldu ve dahası ivmelenmesi belirgin ölçüde arttı.
bir de hesap yaptım, tüm susturucuları çıkarılmış cobra egzost, ön cam ile birlikte 140 km'de 32 lira gibi bir şey yaktı ki oldukça fazla geldi bu oran bana.
uzun yolda da ilk kez denemiş oldum, düz yolda ya da yokuş inerken 150'den fazla gitmiyor motor, o esnada beni geçen arabalar oluyor ama yokuş tırmanırken de neredeyse geçemediğim araba yok gibi, mühendislikten pek anlamam ama torklu dedikleri olay bu sanırım, yokuş çıkarken de düz yolda giderken de pek fazla ivmelenme farkı olmuyor, kamyon gibi açtın mı uzuyorsun ama uzaman kısa sürüyor. her neyse, hızın değil de anlık hacimli, sesli ivmelenmenin müptelasıyım.
herkese keyifli yollar
bir de hesap yaptım, tüm susturucuları çıkarılmış cobra egzost, ön cam ile birlikte 140 km'de 32 lira gibi bir şey yaktı ki oldukça fazla geldi bu oran bana.
uzun yolda da ilk kez denemiş oldum, düz yolda ya da yokuş inerken 150'den fazla gitmiyor motor, o esnada beni geçen arabalar oluyor ama yokuş tırmanırken de neredeyse geçemediğim araba yok gibi, mühendislikten pek anlamam ama torklu dedikleri olay bu sanırım, yokuş çıkarken de düz yolda giderken de pek fazla ivmelenme farkı olmuyor, kamyon gibi açtın mı uzuyorsun ama uzaman kısa sürüyor. her neyse, hızın değil de anlık hacimli, sesli ivmelenmenin müptelasıyım.
herkese keyifli yollar






