Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Osman Bey, o kazaklar hanımın eseri :) kendi örüyor :) O velet evde benden kıymetli...

Vah.. yengem vah...
Garıbim komutanım şehitlikte incecik kazakla iki büklüm duruyor.
Velet ise özene bezene örülmüş cavcavlı kazaklar giyiyor..
Benden söylemesi..
Oteki dünyada yatacak yeriniz yok.:pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

Gecmis olsun. Guzel bir havada beklerim. Size bir gezinti ve mangal sözüm olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

Komutanım mangalla araniz nasıl bilmem ama. Benim nickimden de anlaşılacağı üzere ben keyfime de. Boğazıma da düşkünüm.

Çok ayıp ama Keyifçi:cyclopsan
Bu sitede sadece komutan mi var.Nasıl olsa Konya'da etler ücüz. Gidersiniz tabi.İnsan çaktırmadan ya özelden mesaj atar veya nezaketen arkadaşlar buyurun der...
Bizde İstanbul gurubu burada et ücüzladığında mangal yakmaya gidersek sizleri de davet ederiz. Bir vesile belki biraz kibarlık öğrenirsiniz.:)
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Aman Osman Babam hepiniz davetlisiniz. Yeter ki gelin. Benim mangal büyük. Komutanım hem yakın, hem de üzüntüyü olduğu için teselli mahiyetinde düşündüm. Ben daha sitede yeniyim. Acemiliğime verin bir daha olmaz soz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]Komutanım mangalla araniz nasıl bilmem ama. Benim nickimden de anlaşılacağı üzere ben keyfime de. Boğazıma da düşkünüm.[/QUOTE]

Vallahi fena bozuldum şimdi çağırılmayınca
DAhada gitmem Konya'ya
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar,
C4'lerde drag gidon değişimi mümkün müdür ? örnekleri var mıdır ? neti biraz taradım ama aklımdaki gibi birşeyi shadow da bulamadım. abartı olmayan günlük kullanıma uygun düz gidon modifiyesi hakkında bilgisi ve fotoğrafı olan varsa sevinirim.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar,
C4'lerde drag gidon değişimi mümkün müdür ? örnekleri var mıdır ? neti biraz taradım ama aklımdaki gibi birşeyi shadow da bulamadım. abartı olmayan günlük kullanıma uygun düz gidon modifiyesi hakkında bilgisi ve fotoğrafı olan varsa sevinirim.

selamlar; hertürlü kişiselleştirmeye zevkinize göre uygun.gidon ve diğer kısımlar için üretilmiş çok çeşitli parçalar var.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-mukemmel-bir-shadosw-76528921/detay ilandaki gidonu değiştirmiş örneğin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
teşekkür ederim gerçekten emek verilmiş her iki motorda. ben de motosiklette kişiselleştirme seven bi yapıdayım.
Her ne kadar bugüne kadar hep spor motosikletlerle uğraşmış olsam da curiser alanına girince de kendimce birşeyler yapmak istiyorum.
Aslında bobber tarz olarak bana çok yakın. aksesuar sevmiyorum. düz bir gidon, şık bir ayna takımı, kullanışlı ve şık pegler ve tatminkar ama aşırı rahatsızlık vermeyecek bir egzos sesi benim için yeterli.
ön cam, deri çanta, sosis çanta, bayrak direği, püskül, sis farı ve hatta arka yolcu selesi bile benim gözümde fazlalık :)
bakalım inşallah c4'ü en kısa zamanda alırsam hemen kolları sıvayıp orjinalliği zedelemeden birşeyler yapmaya çalışacağım.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Aman Osman Babam hepiniz davetlisiniz. Yeter ki gelin. Benim mangal büyük. Komutanım hem yakın, hem de üzüntüyü olduğu için teselli mahiyetinde düşündüm. Ben daha sitede yeniyim. Acemiliğime verin bir daha olmaz soz.

Tüm ardaşlarım adına Afiyet olsun Keyifçi kardeş. Burada asıl büyük olan mangal yüreğinizdir. Gönülden teşekkür ediyoruz.Siz keyfinize bakın.:):)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Gecmis olsun. Guzel bir havada beklerim. Size bir gezinti ve mangal sözüm olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

Komutanım mangalla araniz nasıl bilmem ama. Benim nickimden de anlaşılacağı üzere ben keyfime de. Boğazıma da düşkünüm.

Eveeettt,
Gündemdeki mangal muhabbetinin asıl davetlisi olarak ,,, :) :)
Hüseyin Bey nazik davetinize çook teşekkür ederim, inşallah uygun olur olmaz gereğini yerine getiririz. :)

Arkadaşlar nedir benim başıma gelenler bu hafta beni sinirlendirmek için hepsi peşpeşe: Şaşıracaksınız ama bugün motor için battaniye aldım, sardım sarmaladım, üstüne de brandasını geçirdim, şimdi de sık sık pencereden gözetleme yapıyorum. Neden mi?

Bizim velet hasta ya, bende motorun brandası geçirdim bahçeye bıraktım dolayısı ile motor bahçede 3 gündür yatışta. Mahellede ne kadar kedi varsa brandanın içinden hoop seleye ve yolcu koltuğuna. Güzelim döşeme pençelerden delik deşik olmuş. Üstüne depoda pençe çiziği olmuş. Yetmedi yan kapakları basamak yapmışlar fena çizilmiş. Belediyeyi çağıracağım ama iş işten geçti. N'apcam ben bunlarla? Var mı böyle tecrübesi olan?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bol bol karabiber üstad,yere çevresine ve motorun selelerine
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım. Uzun süredir takip ettiğim bu paylaşım ortamında sizlerle tanışmak ve paylaşımlarda bulunmak beni mutlu edecektir.

Hayırlı olsun,kazasız belasız inşallah..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizi gidi pis koptacılar sizziiii
yakaladım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst