- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,037
Osman Bey, o kazaklar hanımın eserikendi örüyor
O velet evde benden kıymetli...
Vah.. yengem vah...
Garıbim komutanım şehitlikte incecik kazakla iki büklüm duruyor.
Velet ise özene bezene örülmüş cavcavlı kazaklar giyiyor..
Benden söylemesi..
Oteki dünyada yatacak yeriniz yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
Gecmis olsun. Guzel bir havada beklerim. Size bir gezinti ve mangal sözüm olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------
Komutanım mangalla araniz nasıl bilmem ama. Benim nickimden de anlaşılacağı üzere ben keyfime de. Boğazıma da düşkünüm.
Çok ayıp ama Keyifçi:cyclopsan
Bu sitede sadece komutan mi var.Nasıl olsa Konya'da etler ücüz. Gidersiniz tabi.İnsan çaktırmadan ya özelden mesaj atar veya nezaketen arkadaşlar buyurun der...
Bizde İstanbul gurubu burada et ücüzladığında mangal yakmaya gidersek sizleri de davet ederiz. Bir vesile belki biraz kibarlık öğrenirsiniz.
