Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Abi o zaman hep beraber bi umre ziyareti yaparız motorlarla, hacı olmasakta idare eder :)

Bende aksesuarlara ve satıcının telefondan anladığım kadarıyla kişiliğine bakarak bu motor alınır diye düşündüm.

Ama ilk önce koyacak yerini ayarlamam lazım, söylemesi ayıptır iki dükkan var biri 2 biri 3 katlı birde depo var ama hala koyacak yer bulamıyorum :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi o zaman hep beraber bi umre ziyareti yaparız motorlarla, hacı olmasakta idare eder :)

Bende aksesuarlara ve satıcının telefondan anladığım kadarıyla kişiliğine bakarak bu motor alınır diye düşündüm.

Ama ilk önce koyacak yerini ayarlamam lazım, söylemesi ayıptır iki dükkan var biri 2 biri 3 katlı birde depo var ama hala koyacak yer bulamıyorum :mrgreen:

Valla olcay kardeş
madem abi diyorsun sana biriki laf edeyim kısaca,
Yer yok deyipte okadar istemene rağmen bu motoru kaçırırsan,
avatarındaki tüfengi elinden alır,dipçiği ile kıçına vura vura seni tüm shadowcular adına yorulana kadar kovalarım.))
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Abi cross yada hafif bir motor değil ki heryere sokayım, ona özel bir yer yapayım diyorum ama. Yoksa garaja mı bıraksam ne bileyim. Gel bi akıl ver o zaman yakınsan :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahçeşehirdeyim yerim var yakınsan getir bırak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Makina güzel. Görmek ve hemen karar vermek lazım. Siz düşünene kadar "parayı kim yapıştırırsa dansöz o masada oynar" hesbına dönmesin.:)

aynen öyle bizim motorlarda 3-5 hesabı pek yapılmamalı diye düşünüyorum ben,zaten kaçtane varki ortalıkta birde temizse kaçırmamak lazım derim,
az bir pazarlıkta uyar diyor satıcı eli çabuk tutmak lazım,tecrübeyle sabittir neleri kaçırdığımı osman abi bilir ))
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Olcayım bizde hiç hacı yok ha bilesin )
Motor güzel az pazarlıkta oluyormuş kaçırma derim,okadar liste yapmış sisleri yazmamış verdiğinden emin ol.
satıcının kurukafa kaskıda varmış onuda hediye al[/QUOTE
:cat:

Olcay; Bu arada ZIPPIRMAN shodow' unu satıyomuş. Onu da alabilirsın. Duyduğuma göre kendisi cbf 150 yi çok sevip ona alışmış vs.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

aynen öyle bizim motorlarda 3-5 hesabı pek yapılmamalı diye düşünüyorum ben,zaten kaçtane varki ortalıkta birde temizse kaçırmamak lazım derim,
az bir pazarlıkta uyar diyor satıcı eli çabuk tutmak lazım,tecrübeyle sabittir neleri kaçırdığımı osman abi bilir ))
:cat:
Bak.... Tecrübeler konuşmaya başladı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

Valla olcay kardeş
madem abi diyorsun sana biriki laf edeyim kısaca,
Yer yok deyipte okadar istemene rağmen bu motoru kaçırırsan,
avatarındaki tüfengi elinden alır,dipçiği ile kıçına vura vura seni tüm shadowcular adına yorulana kadar kovalarım.))

Yok öyle iş. Kardeşim. Madem tüfeği elinden alıyosun kovalamak olmaz. Dipcığı sağlam yapıştıracaksın. Bu işi yapamazsan tüfeği bize ver de avlanalım bari.:)
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım. Uzun süredir takip ettiğim bu paylaşım ortamında sizlerle tanışmak ve paylaşımlarda bulunmak beni mutlu edecektir.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
kolay gelsin herkeze..
arada bende bakınıyorum ilanlara.almayı düşünen arkadaşlar BUNADA bir bakıverin. uygun gibi..ve BUNADA
Benim ne yapacağım çok belli değil yeni motor konusunda.istediğim her modeli alabilirim ama bu kentsel dönüşüm olayı için inşaat firmaları ile olan görüşmelerimiz belirsizliğini koruyor. şimdilik fıdılla dolanıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Komutanım sizin motosiklet geçmişinizle benim ki inanılmayacak kadar benzeşiyor. Ben de çok küçük yaşlarda kırmızı bir puch marka motosikletle başladım. Arada Regal 250 ve sizinkiyle aynı renk N 500 ve şimdi de yine sizinki ile aynı renk ve model Shadow. Hatta aynı yerden satın aldık.
Ama ben resim koyamıyorum henüz.

Siz değerli bilgi ve birikimleri ile biz motorseverlere ışık tutan arkadaşlarım, sizlere de tüm motorseverler adına çok teşekkür ediyorum. Size ZIPPIRMAN, size Kaldera, size Osmanbaba ve daha pek çok motorsever kardeşime...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım. Uzun süredir takip ettiğim bu paylaşım ortamında sizlerle tanışmak ve paylaşımlarda bulunmak beni mutlu edecektir.

Hayırlı uğurlu olsun,tekerinize taş değmesin,aramıza hoşgeldiniz,
birkaç foto ile birlikte sizide tanıyabilirsek seviniriz
isim,yaş,şehir gibi
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım. Uzun süredir takip ettiğim bu paylaşım ortamında sizlerle tanışmak ve paylaşımlarda bulunmak beni mutlu edecektir.

hayırlı olsun kazasız sorunsuz günlerde kullanın
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Slm. Sevgili motorsever kardeşlerim hepinize saygılar sunuyorum. Dün itibariyle ben de yeni motorumu yani 2006 model turuncu çift renk shadow 750 c4 'ümü teslim almış bulunmaktayım. Uzun süredir takip ettiğim bu paylaşım ortamında sizlerle tanışmak ve paylaşımlarda bulunmak beni mutlu edecektir.

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Güle güle sevdiklerinizle birlikte kullanın.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

Komutanım sizin motosiklet geçmişinizle benim ki inanılmayacak kadar benzeşiyor. Ben de çok küçük yaşlarda kırmızı bir puch marka motosikletle başladım. Arada Regal 250 ve sizinkiyle aynı renk N 500 ve şimdi de yine sizinki ile aynı renk ve model Shadow. Hatta aynı yerden satın aldık.
Ama ben resim koyamıyorum henüz.

Siz değerli bilgi ve birikimleri ile biz motorseverlere ışık tutan arkadaşlarım, sizlere de tüm motorseverler adına çok teşekkür ediyorum. Size ZIPPIRMAN, size Kaldera, size Osmanbaba ve daha pek çok motorsever kardeşime...


Estağfurullah arkadaşım.
Motorcu butün dünyada aynı görüş ve düşüncelere sahiptır.(Çapulcular harıç)
Herhangi bir çıkar gözetmeden dostluk oluşturur. Yardımseverdır, hoşgörülüdür, sıcak kanlıdır. Bu düşüncelere sahip olan arkadaş gurupları fırsat buldukça buradayız. Bazı dostlarımızla şu an uzak olsak da biliyoruz ki bir gün bir birimizin yanibaşında olacağız. Önemli olan gönüllerdeki yıkılmaz köprülerin kurulmasıdır.
İyi bir makinanın sahibi olduğunuzdan emin olun. Ehil olmayan ellere teslim etmediğiniz sürece sizi üzeceğini sanmam.
Tekrar hayırlı olsun. Aramıza hoş geldiniz.:)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Hayırlı uğurlu olsun Hüseyin Kardeş,
Güle güle kullan, Allah kazadan beladan saklasın. Motorunu biliyorum. Çok isabetli bir seçim yaptığından emin olabilirsin. Konya'ya yolun düştükçe beklerim. Görüşelim..
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
İsmim HÜseyin, 1971 doğumluyum. SEydisehir'de serbest avukatlık yapıyorum.2 cocuğum var. Yolu buralardan gecen arkadaşlarla tanışmak isterim. İnşallah en kısa zamanda her birinizle tanışmak kısmet olur. Motorumun resmini hafta sonu koyarım sanırım. Çok uzun olmayan bir gezi planlıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

Bana hosgeldin diyen ve iyi niyet dileklerinde bulunan arkadaslara ayrıca teşekkür ederim.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Talihsiz Adam...
Geçen hafta Konya'da hava müsait değildi. Sabırla bekledim haftasonunu. Tabi benim eski akü dert oldu. Takviyeyle çalıştırdım. Cumartesi akşam üzeri biraz, pazar günü de malum ziyaret felan gezdim. Hem heves çıksın dedim hemde akü dolsun. Gelgelim pazartesi sabah işe gitmek için çıktım ama akü yüzünden yine arabaya kaldım. Neyse takip ediyorsunuz o gün aküyü hallettim. Bu defa da bizim oğlan hasta olmasın mı.. Mecbur evde tek bırakamadığım için yanıma almak zorunda olduğumdan yine arabaya kaldım. Yani aşağıda resmini koyduğum velet yüzünden motora yeni aküyle yol yaptırmak henüz nasip olmadı. Yarın da el mecbur motorsuzum. Kısmet bu olsa gerek :)

Cuma günü Konya'nın hali:



Pazar akşamı temizlenmiş ve ertesi güne hazırlanmış Yavru !!!



Son iki gündür hasta olup da beni arabaya mahkum eden Velet :) :

 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Talihsiz Adam...
Geçen hafta Konya'da hava müsait değildi. Sabırla bekledim haftasonunu. Tabi benim eski akü dert oldu. Takviyeyle çalıştırdım. Cumartesi akşam üzeri biraz, pazar günü de malum ziyaret felan gezdim. Hem heves çıksın dedim hemde akü dolsun. Gelgelim pazartesi sabah işe gitmek için çıktım ama akü yüzünden yine arabaya kaldım. Neyse takip ediyorsunuz o gün aküyü hallettim. Bu defa da bizim oğlan hasta olmasın mı.. Mecbur evde tek bırakamadığım için yanıma almak zorunda olduğumdan yine arabaya kaldım. Yani aşağıda resmini koyduğum velet yüzünden motora yeni aküyle yol yaptırmak henüz nasip olmadı. Yarın da el mecbur motorsuzum. Kısmet bu olsa gerek :)

Cuma günü Konya'nın hali:

[url]http://e1203.hizliresim.com/v/n/3pys7.jpg[/url]

Pazar akşamı temizlenmiş ve ertesi güne hazırlanmış Yavru !!!

[url]http://g1203.hizliresim.com/v/n/3pyug.jpg[/url]

Son iki gündür hasta olup da beni arabaya mahkum eden Velet :) :

[url]http://g1203.hizliresim.com/v/n/3pyxh.jpg[/url]

Geçmiş olsun komutan.
Velet kimsenin yüzüne bakmiyor,limon suratlı.
Ama sırtındakı kazak Karaca veya Nehir olması gerek.:)
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Gecmis olsun. Guzel bir havada beklerim. Size bir gezinti ve mangal sözüm olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

Komutanım mangalla araniz nasıl bilmem ama. Benim nickimden de anlaşılacağı üzere ben keyfime de. Boğazıma da düşkünüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst