Olcayım bizde hiç hacı yok ha bilesin )
Motor güzel az pazarlıkta oluyormuş kaçırma derim,okadar liste yapmış sisleri yazmamış verdiğinden emin ol.
satıcının kurukafa kaskıda varmış onuda hediye al[/QUOTE
:cat:
Olcay; Bu arada ZIPPIRMAN shodow' unu satıyomuş. Onu da alabilirsın. Duyduğuma göre kendisi cbf 150 yi çok sevip ona alışmış vs.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------
aynen öyle bizim motorlarda 3-5 hesabı pek yapılmamalı diye düşünüyorum ben,zaten kaçtane varki ortalıkta birde temizse kaçırmamak lazım derim,
az bir pazarlıkta uyar diyor satıcı eli çabuk tutmak lazım,tecrübeyle sabittir neleri kaçırdığımı osman abi bilir ))
:cat:
Bak.... Tecrübeler konuşmaya başladı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------
Valla olcay kardeş
madem abi diyorsun sana biriki laf edeyim kısaca,
Yer yok deyipte okadar istemene rağmen bu motoru kaçırırsan,
avatarındaki tüfengi elinden alır,dipçiği ile kıçına vura vura seni tüm shadowcular adına yorulana kadar kovalarım.))
Yok öyle iş. Kardeşim. Madem tüfeği elinden alıyosun kovalamak olmaz. Dipcığı sağlam yapıştıracaksın. Bu işi yapamazsan tüfeği bize ver de avlanalım bari.