Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Ben bu gün gittim aynen osmanba nın dediği gibiydi honda nın nc 700 modelini beğendim hem estetik hem ekonomik yalnız biraz pahalı geldi.Yalnız şunu söylim ŞHADOW yeni model göremedim .Arkadaşlar motorlarınızın kıymetini bilin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gittik Osman abimle
Fototğraf çektirmedik
Fiyatlara temkinli yaklaştıkki dudaklarımız uçuklamasın,
Aksesuarlarda en ucuz şey 15 dolara start stop düğmesiydi onunda bağlantı aparatı yoktu kıçımızla güldük,
piyasadan 12 liraya aldığım led lamba 24 dolardı ama 550 lirayı deri cekete verince lambadan vazgeçtim,zaten hükümetimiz sayesinde kıçımız başımız ampulle dolu,
Tüm motorlara baktık sonunda kendi motorlarımıza birkez daha aşık olduk,
ama Osman abinin önceki anıları depreşince hayabusaya bayagı birzaman takılı kaldı
iyiki yanındaydım yoksa kesin alacaktı.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Dun seytan benide dürttü gidip gitmemek arasında kaldım...
Artık pazara kaldı..

Nadir abi zaten fazla cruiser göremiyorum ben fuarda çin işi hariç..
Dolayısı ile bir cruiser sever olarak fuar benim için çabuk bitiyor...Yada donup donup aynı standın başında buluyorum kendimi..
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
hayırlı olsun deri ceketin gürol abi. yanlız senin motor yakında aksesuardan yola gitmez hale gelecek abi yeter artık:p

Not: benim harley mont seneye gelir mi abi?:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben haftayı kapatıyorum arkadaşlar
pazartesiye kada nette yokum
nerede nezaman saat kaçta buluşuluyor telefonla bildirene bir sıkımlık dişmacunu hediye edeceğim
Not: programı bu akşamdan bildiriseniz bende programımı ona göre yapacağım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam Mustafa
Volkan ve Özer abiden telefon beklemekteyim Osman abiyi ben ayarlarım
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
ZIPPIMAN Deri montun hayırlı uğurlu olsun. En güzel günlerde motorunla, keyfinle sırtında eskisin.
Vallah o hayabusa dün akşan az kalsın bana Hayatbusa olacaktı. Hanıma ballandıra ballandıra anlatınca "sen onu kesin almışsındır. Bana nabız yoklaması çekiyosun" Yarın birgün cbf 150 gibi yalanın ortaya çıkıp ruhsat eve gelirse sen motorunla baş başa kalırsın diye notoyı verdi.
Bokiyen makina gece rüyalarıma da girmedi değil.:pale:
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Fuar hakındaki bilgiler için teşekkürler arkadaşlar. Cruiser modelleri azınlıkta olduğuna göre aklım kalmayacak. Elimdeki işi gücü bırakıp Ankara'dan oralara gelmek zor olacaktı benim için.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Yarın öğleden sonra bi olasılık...
Pazar öğleden sonra kesin fuardayım..
İstanbullu shadowcuların hepsinde telefon numaram var..
O saatlerde oralarda olurda ararsanız görüşürüz..
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
selamlar shadowcular. honda shadowumu satmadan önce aldıgım yüksek gidon (orjinalinden 10cm yüksek) ve bu gidona göre almanyadan getirtdigim gaz ve debriyaj tellerini takmaya fırsat olmadan motoru sattım gecen yaz. bi arkadaşım bu parcaları istiyodu ama nasip olmadı:) o nedenle bu parcaları satıyorum. ilgilenen arkadaşlar özelden mesaj atarsa daha detaylı bilgi verebilirim.

gidon highwayhawk resmi olmadıgı icin aldıgım yerden linkini veriyorum. http://www.feyizoglu.com/Gidon-Yuksek-Street-55-231-_46753.html#0

tellerinde resimlerini koymaya calışim. teller siyah degil krom örgü kaplamadır.





 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
asymetry İstanbullara gelmişte bizi unutmamış..Höşmerim getirmiş..
Allah ondan razı olsun..Teşekkürler Volkan..
Bu yaz inşallah Balıkesirdeyiz...

___

Bu arada Gürol abinin hand made basamakları ve sırt dayamalarını hemen fuar alanında monte ettik..
Onada çoook teşekkürler...
Makineme bi nazarlık takmak lazım artık..
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Volkan abi yetisemedim ama hosmerim elime ulaştı,hatta az önce ailece afiyet ile yedik,kesene bereket.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
asymetry İstanbullara gelmişte bizi unutmamış..Höşmerim getirmiş..
Allah ondan razı olsun..Teşekkürler Volkan..
Bu yaz inşallah Balıkesirdeyiz...

___

Bu arada Gürol abinin hand made basamakları ve sırt dayamalarını hemen fuar alanında monte ettik..
Onada çoook teşekkürler...
Makineme bi nazarlık takmak lazım artık..

Afiyet şeker olsun dostum, umarım yaza tanışırız. Shadow'unu kem gözlerden koruman gerek tabi, benim makinada küçük bir tane asılı, ilk sahibinin hatırası :)

Volkan abi yetisemedim ama hosmerim elime ulaştı,hatta az önce ailece afiyet ile yedik,kesene bereket.

Mustafa kardeşim afiyet olsun, bir de elini sıkıp bir merhaba dostum diyebilseydim ama nasip işte..

---------- Post added at 01:47 ---------- Previous post was at 01:41 ----------

Tanışmayı çok istediğim Gürol abim, Ünal abimle ve sevgili kardeşim Mustafa ile görüşemedim ama en Özer abim ve Aytaç kardeşimle kucaklaşıp, bir resim karesini dostluğumuzu sığdırabilme şansını yakaladım.


417591_10150657655323586_600758585_9251046_159834633_n.jpg
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Afiyet şeker olsun dostum, umarım yaza tanışırız. Shadow'unu kem gözlerden koruman gerek tabi, benim makinada küçük bir tane asılı, ilk sahibinin hatırası :)



Mustafa kardeşim afiyet olsun, bir de elini sıkıp bir merhaba dostum diyebilseydim ama nasip işte..

---------- Post added at 01:47 ---------- Previous post was at 01:41 ----------

Tanışmayı çok istediğim Gürol abim, Ünal abimle ve sevgili kardeşim Mustafa ile görüşemedim ama en Özer abim ve Aytaç kardeşimle kucaklaşıp, bir resim karesini dostluğumuzu sığdırabilme şansını yakaladım.


http://www.resimyukle.com.tr/view/16355/417591_10150657655323586_600758585_9251046_159834633_n.jpg
Volkan geldiğine sevindim fakat görüşmek kısmet olmadı inşallah yaza Balıkesir de görüşmek dilegiyle hoşçakal
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Volkan geldiğine sevindim fakat görüşmek kısmet olmadı inşallah yaza Balıkesir de görüşmek dilegiyle hoşçakal

Nadir abim senin geldiğini bilmiyordum, umarım yaza görüşürüz, höşmerimi sağlam tutacağım bu kez... :pale:) Kimler gelir bilemediğim için çok fazla getirmemiştim sana fıstıklısından abim söz...:cat:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Nadir abim senin geldiğini bilmiyordum, umarım yaza görüşürüz, höşmerimi sağlam tutacağım bu kez... :pale:) Kimler gelir bilemediğim için çok fazla getirmemiştim sana fıstıklısından abim söz...:cat:
Canın sağolsun be volkanım höşmerim önemli değil düşünmen bile yeter.İnşallah geldiğine değmiştir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla blmem Volkan ne elimi öpen oldu
ne höşmerim getiren,
ama bilineki iyi dostlar herzaman başımızın üzerinedir yine bekleriz.

---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:51 ----------

hayırlı olsun deri ceketin gürol abi. yanlız senin motor yakında aksesuardan yola gitmez hale gelecek abi yeter artık:p

Not: benim harley mont seneye gelir mi abi?:p

Barış bir karar veremedin ha yolluyorum diyorum bana büyük gelir diyorsun,bende unutup gidiyorum mont dolapta çürüdü be
salı kargoya koyarım çarşamba elinde olur
fotograf isterim ama

---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:53 ----------

Pazar günü biraz rötarlıda olsa Osman abimle fuar alanına gittik,özer abiyle tanışıp kucaklaştım,Mustafayı tanıdım kücakladım öptüm
mutlu oldum arkadaşlar,sevindim
iyiki varsınız
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Valla blmem Volkan ne elimi öpen oldu
ne höşmerim getiren,
ama bilineki iyi dostlar herzaman başımızın üzerinedir yine bekleriz.

---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:51 ----------



Barış bir karar veremedin ha yolluyorum diyorum bana büyük gelir diyorsun,bende unutup gidiyorum mont dolapta çürüdü be
salı kargoya koyarım çarşamba elinde olur
fotograf isterim ama

---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:53 ----------

Pazar günü biraz rötarlıda olsa Osman abimle fuar alanına gittik,özer abiyle tanışıp kucaklaştım,Mustafayı tanıdım kücakladım öptüm
mutlu oldum arkadaşlar,sevindim
iyiki varsınız

Abim elimde olmayan sebeplerden ötürü fuar alanında 09-13 saatleri arasında bulunabildim. Görebildiğim tek abim Özer abim ve Aytaç kardeşim oldu. Höşmerimleri Özer abiyi arayıp buluşana kadar zor sakladım, kalanları hemen ona teslim ettim. Seninle tanışıp diğer arkadaşlarımla buluşamadığım için çok üzüldüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst