asymetry İstanbullara gelmişte bizi unutmamış..Höşmerim getirmiş..
Allah ondan razı olsun..Teşekkürler Volkan..
Bu yaz inşallah Balıkesirdeyiz...
___
Bu arada Gürol abinin hand made basamakları ve sırt dayamalarını hemen fuar alanında monte ettik..
Onada çoook teşekkürler...
Makineme bi nazarlık takmak lazım artık..
Volkan abi yetisemedim ama hosmerim elime ulaştı,hatta az önce ailece afiyet ile yedik,kesene bereket.
Volkan geldiğine sevindim fakat görüşmek kısmet olmadı inşallah yaza Balıkesir de görüşmek dilegiyle hoşçakalAfiyet şeker olsun dostum, umarım yaza tanışırız. Shadow'unu kem gözlerden koruman gerek tabi, benim makinada küçük bir tane asılı, ilk sahibinin hatırası
Mustafa kardeşim afiyet olsun, bir de elini sıkıp bir merhaba dostum diyebilseydim ama nasip işte..
---------- Post added at 01:47 ---------- Previous post was at 01:41 ----------
Tanışmayı çok istediğim Gürol abim, Ünal abimle ve sevgili kardeşim Mustafa ile görüşemedim ama en Özer abim ve Aytaç kardeşimle kucaklaşıp, bir resim karesini dostluğumuzu sığdırabilme şansını yakaladım.
http://www.resimyukle.com.tr/view/16355/417591_10150657655323586_600758585_9251046_159834633_n.jpg
Volkan geldiğine sevindim fakat görüşmek kısmet olmadı inşallah yaza Balıkesir de görüşmek dilegiyle hoşçakal
Canın sağolsun be volkanım höşmerim önemli değil düşünmen bile yeter.İnşallah geldiğine değmiştirNadir abim senin geldiğini bilmiyordum, umarım yaza görüşürüz, höşmerimi sağlam tutacağım bu kez...ale
Kimler gelir bilemediğim için çok fazla getirmemiştim sana fıstıklısından abim söz...:cat:
hayırlı olsun deri ceketin gürol abi. yanlız senin motor yakında aksesuardan yola gitmez hale gelecek abi yeter artık![]()
Not: benim harley mont seneye gelir mi abi?![]()
Valla blmem Volkan ne elimi öpen oldu
ne höşmerim getiren,
ama bilineki iyi dostlar herzaman başımızın üzerinedir yine bekleriz.
---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:51 ----------
Barış bir karar veremedin ha yolluyorum diyorum bana büyük gelir diyorsun,bende unutup gidiyorum mont dolapta çürüdü be
salı kargoya koyarım çarşamba elinde olur
fotograf isterim ama
---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:53 ----------
Pazar günü biraz rötarlıda olsa Osman abimle fuar alanına gittik,özer abiyle tanışıp kucaklaştım,Mustafayı tanıdım kücakladım öptüm
mutlu oldum arkadaşlar,sevindim
iyiki varsınız