Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol kardeşimin eline, ayağına sağlık.
Verilen sözün delikanlının namusu olduğunu söyleyerek; Bu akşam evindeki misafirini bekletip yanıma geldi. kendisinden siparış vermiş olduğum ayna uzatmalarımı getirdi. Allah bin defa razi olsun. Yine süper imalat. Gavurun fabrıkası böyle yapamıyor. Herzaman süpersin.:cat:
Ne yazık ki vaktı kısıtlı olduğu için uzatmaların motorum üzerinde yarattığı şoku göremeden gitti.

Gürol ağam be.. Sen şu motor dilinden iyi anlıyosun. Motosikletim adeta kollarını açarak birşeyler homurdanmaya başladı.:pale: YAKALARSAM' mı. !!! yoksa YAKALARSAN' mı. !!! Acaba habu ne deyi... Orasını iyi anlayamadum da.......:bounce:


EEE 4 gündür bekliyorum
Osman abi şoku göremedim evet
uyumadan takmışsın motora uzatmaları oda tamam
motor şahlanmış amuda kalkmış çamura batmış e güzeeelll
e hani fotoları illa benimkini benmi koyacağım yani yav
hadi foruma koymayı beceremiyorum diyorsun
e yolla mail banada ben koyayım daaa

---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 16:02 ----------

Bu topic'te akıl sağlığına zararlı içerik var, hem de bir dolu. Gürol abi sıyırdık vallahi, hepimiz 'aşık' olduk :flower:. Şu fuarda aslında sana da bir stand açmalıyız, :bestmt: hatta bizzat bizlerin konu mankeni olması gerek :thumleft:. Pazar günü inşallah bir araya gelme fırsatını yakalarız, büyüklerimin hepsinin elinden öpeceğim ama, seninkini iki kere öpeceğim abim :thumleft:
estağfurullah arkadaş arkadaşı sarılır öper ona tamamım
el öptürmek hadime değil yahu
de get okadar yaşlımıyım ben
yaptığımız işler için öpeceksin elimizi desek
kargacık burgacık iki demir ettik diye
dur bakalım daha ne yaptıkki
yaptıklarımız yapacaklarımızın garantisidir
yakında bu sinemada.....:bounce:

---------- Post added at 16:09 ---------- Previous post was at 16:07 ----------

Söylenecek bir şeyi olan da sonsuza kadar sussun,mükemmel olmuş bence eline sağlık.
Verdiğin emeklerde boşa gitmeyecek emin olabilirsin.
Pazara kadar değil,mezara kadar beraber sürme şansı olur inşallah..!!

Benim için şereftir :bounce:

---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:09 ----------

ARKADAŞLAR MOTOR KORUMA DEMİRİNE SİS BAĞLAMAK İSTEYEN VARSA PASLANMAZDAN BAĞLANTI SACI KESTİRİYORUM İSTEYEN VARSA HAVAYA ATEŞ ETSİN
.

.
.

---------- Post added at 16:24 ---------- Previous post was at 16:15 ----------

yapılacak olan bağlantı sacı bu tip bağlantılı sise göredir



 

Cry

Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
101
Arkadaşlar selamın aleyküm...

Shadow şuanki benzin lt fiyatı ile km ne kadar yakıyor..
yardımcı olursanız sevinirim hayırlı sürüşler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar selamın aleyküm...

Shadow şuanki benzin lt fiyatı ile km ne kadar yakıyor..
yardımcı olursanız sevinirim hayırlı sürüşler...

4,5-5 litre/100 km hesapla işte arkadaşım
bizde bunun hesabını yapanın olduğunu pek sanmıyorum
 
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
142
Motosikleti ilk aldığımda yakıt göstergesi olmadığı için km hesaplıyordum :)
90-100 kilometre sabit hızda 4 litre ,
şehiriçi dur-kalk da ise en fazla 5.5 litre gördüm,
dipnot: motosiketimin üzerinde açık egzoz mevcut.

Bu arada motosikleti az yaksın sağa-sola giderim mantığı ile alıyorsan ,
onun yerine dizel bir araç almanı tavsiye ederim.

Arkadaşlar selamın aleyküm...
Shadow şuanki benzin lt fiyatı ile km ne kadar yakıyor..
yardımcı olursanız sevinirim hayırlı sürüşler...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
4,5-5 litre/100 km hesapla işte arkadaşım
bizde bunun hesabını yapanın olduğunu pek sanmıyorum

İyiki bu soruyu biri bana sormamış. Bunca yıldır üstünde gezdiğim motorun ne yaktığını inanın bilmem... Yalnız istasyona gidince benzin doldurduklarına göre benzin yakiyodur herhalde.:)
 

Cry

Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
101
Zıppırman bende hesaplamasını biliyorum, topiclerde'de araştırdım herkes kafasına göre bir rakam yazmış.
Devamlı kullandığınız için sizden bilgi almak daha sağlıklı, yardımlarınız için teşekkürler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zıppırman bende hesaplamasını biliyorum, topiclerde'de araştırdım herkes kafasına göre bir rakam yazmış.
Devamlı kullandığınız için sizden bilgi almak daha sağlıklı, yardımlarınız için teşekkürler..
Arkadaşım ne bozuluyorsunki?
bizden günlük fiyattan kuruş hesabı istiyorsun
otur hesapla biliyorsan,ilk sayfada yazılmış,kaç kilosun,ardçı varmı yokmu,öncam varmı,agresifmi kullanırsın,hepsi etken ortalamasıda yazılanlar gibi
ha 100 km de yarım litre hesabı yapıyorsan
hiç bulaşma albir scuter kullan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Osman abinin Yükselmiş ayna ve arka yaslanma fotoları bana ulaştı
paylaşıyoruz..











---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 14:17 ----------

Motorun en n yakışıklı yeride sele altı kapağıymış haaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yani diyorsunki bağımlılık yaratırım,eh bunda bir fenalık yok.

Yok abi yok öyle birşey demiyorum ben, çok idialı olur
ama bağlanmayında sakın,
Mart 6 hem doğum günüm
hemde emeklilik 1
kaçarım giderim bulamassınız beni
bağlanmayın))
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Yok abi yok öyle birşey demiyorum ben, çok idialı olur
ama bağlanmayında sakın,
Mart 6 hem doğum günüm
hemde emeklilik 1
kaçarım giderim bulamassınız beni
bağlanmayın))

Hadi ya.. Bende bir emekli olayım hooop diyordum amma velakin öyle kolay olmuyor,neyse sana bir ayrıcalık yaparız artık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mustafa kardeş ne oldu fuarda buluşma meslemiz
saat kaçta nerede? kaçkişiyiz?
erken giden havaya ateşmi edecek?
ben dün Uğur abiyi aradım gelmeyeceğim dedi
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Özer abi'nin durumu Cuma akşamı belli olacakmış.
Ona göre renk veririz.
Ben erken kalkanlardanım saat 9 gibi buluşalım bi kahvaltı yapalım sizin oralarda derim.
Sonrasında fuara gider gezeriz. Fuar bahane.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorla gelenin parçalarını takacağız ha ben şarjlı matkap getireceğim yanımda
ünalın pegleri,özer abini pegleri,senin ve ünalın arka yaslanmanız falan filan hep beraberken onlarıda aradan çıkartırız derim
montaja para almıyoruz ))))))))))
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Ben büyük ihtimal motorla gelmeyeceğim. Yine aküden dolayı çalışmıyor meret. hiç uğraşamıyacağım şarj vs.
Montajıda sonraya bırakırım. zaten mayıs gibi lastik takılacak , 18.000 bakımı , bir kaç parça getirtecem ebaydan vs.. çok masraflı olmaya başladı. o bu değil askere gidicem birde yatacak kenarda ...
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Benim Pazar günü iptal edemiyeceğim bir eğitimim çıktı,saat 5 de bitiyor o saatten sonrada malum gelemiyeceğim.. . C.tesi günü de bir konferansımız var. Kısacası gelemiyorum . Gürol abi haftaya bırakalım görüşme işini. Bir şeye çok heves ettiğin zaman neden böyle olur bilmiyorum .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olur kardeş başka zaman olur dert etme
ben bendeki malzemeni özer abiyle yollarım sana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün işi kırayım diyorum Osman abiyide kandırayım
fuarın ilk günü sakin olur
birde motosikletler bitmeden gidip her renginden birkaç tane alalım bari
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Abiler, gittiniz mi fuara, nasıldı ? Anlatın biraz şu garip Ankara'lı kardeşinize...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Hiç gitmez miyiz.:)Daha fuarın kapısı aralanır aralanmaz yallah içeri.Herkez motosiklet standına bizlerde (Türk'ler) mankenler standına. :cyclopsanMotosikletlerin ve ürünlerin fiyatlarının etiketi üzerinde olmasına rağmen okuma yazma bilmeyen biz garibanlar fiyatları mankenlere sormaya başladık.:salut: Motosiklet almak bir yana binmeyi ve inmeyi dahi bilmeyen biz ketolar en baba motosikletler tepesine binip ayak pedleri yerine canım motosikletlerin kromajlı egzosları üzerine ayaklarımızı basarak "vallah gardaş çeğ bi boz fotoğraf" ama gardaş "mangeni al ha..." deyerek fotolar cegildik.:flower:
Nasil... Bayayağı bişeyler yapmısız de mi.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst