- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 153
@Gürol abi yeteneğini konuşturmuşsun yine cam harika görünüyor, egzoz işine de el atmayı düşünüyormusun? snake modeli mesela?
şaka bir yana şu ses olayını ben de deneyimlemek istiyorum. geçen gece iş çıkışı gittiğim bir çorbacıda garsonun "abi bunun sesi hiç 'şapır'a benzemiyor" demesiyle şu performans egzoz olayına niyetlendim doğrusu.
@Uğur abi alım satım yapmışsın, hayırlı olsun abi.
@Özer abi bekliyorum, yolun açık olsun.
bu durumda, sağda solda ikinci el performans egzoz göreniniz olursa ve bana pm ile haber verebilirse çok sevinirim. ben bakındım biraz ama bulamadım. Sıfır TR fiyatları beni aşıyor.
@Uğur abi alım satım yapmışsın, hayırlı olsun abi.
@Özer abi bekliyorum, yolun açık olsun.
bu durumda, sağda solda ikinci el performans egzoz göreniniz olursa ve bana pm ile haber verebilirse çok sevinirim. ben bakındım biraz ama bulamadım. Sıfır TR fiyatları beni aşıyor.
















