Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
@Gürol abi yeteneğini konuşturmuşsun yine cam harika görünüyor, egzoz işine de el atmayı düşünüyormusun? snake modeli mesela? :) şaka bir yana şu ses olayını ben de deneyimlemek istiyorum. geçen gece iş çıkışı gittiğim bir çorbacıda garsonun "abi bunun sesi hiç 'şapır'a benzemiyor" demesiyle şu performans egzoz olayına niyetlendim doğrusu.

@Uğur abi alım satım yapmışsın, hayırlı olsun abi.

@Özer abi bekliyorum, yolun açık olsun.

bu durumda, sağda solda ikinci el performans egzoz göreniniz olursa ve bana pm ile haber verebilirse çok sevinirim. ben bakındım biraz ama bulamadım. Sıfır TR fiyatları beni aşıyor.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
43
Evet sevgili arkadaşlar kısa bir aralık bulup bodrumda önder arkadaşımla tanışıp biraz kaynaştık,sağ olsun baya bi ilgilendi tesisini gezdirirken yüzündeki haklı gururu gördüm.
eve dönüş zamanı ana yola kadar bana eşlik etti sağolsun.bu video yuda naciza

://www.facebook.com/ajax/sharer/?s=11&appid=2392950137&p%5B0%5D=10150243363339863&p%5B1%5D=0&p%5B2%5D


tekrar görüşmek üzere önder kardeş...:):):)


Abicim cok memnun oldum bende .. valla keske daha cok vaktin olsaydı da otursaydık..

bu arada mail adresim : [email protected] facebook una ekleyebilirsen sevinirim. verdigin sekilde ulaşamadım videoya .

Tekrardan selamlar saygılar abicim :) gorusmek dileklerimle
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Abicim cok memnun oldum bende .. valla keske daha cok vaktin olsaydı da otursaydık..

bu arada mail adresim : [email protected] facebook una ekleyebilirsen sevinirim. verdigin sekilde ulaşamadım videoya .

Tekrardan selamlar saygılar abicim :) gorusmek dileklerimle
Öndercim bugün istanbula dönüş yolunda balıkesirde asymetry nickli volkanla da tanıştım harika bir insan tıpkı sen, bence acil tanışmanız lazım bu satırları bursada konakladığım kayınçonun bilgisayardan yazdım.Devamı yarın istanbuldan
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Ağır abimle tanıştık...





:pale:Özer abi az daha seninle tanışma fırsatını kaçırıyordum, çevre yolunda seni beklettiğim için üzgünüm. Sıcak kanlı olduğun kadar ağır abisin, motor üzerinde sürüş halinde bile verdiğin öğütleri unutmadım. Arabasının konforunda bir saatlik yoldan yakınan abilerin yanında çelik atıyla toz attıran Özer abi'nin gönlümde yeri başkadır.

Bu hafta sonu 15-16-17 Temmuz Edremit-Kaz Dağları-Hanlar Mevkii'nde Balıkesir motosiklet kulübü 10 Riders'in düzenlediği festival'e müsait olan ve katılmak isteyen tüm arkadaşları beklerim. Özer abi hala senden haber bekliyorum, gelebilirsen çok sevinirim. :queen:

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
izin dönüşü işde biraz yoğunluk var ancak yinede şansımı zorluyorum gelmek için yapabilirsem birkaç arkadaşıda ayartıp öyle geleceğim hayırlısı bakalım kısmetse cumartesi sabah start var.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
izin dönüşü işde biraz yoğunluk var ancak yinede şansımı zorluyorum gelmek için yapabilirsem birkaç arkadaşıda ayartıp öyle geleceğim hayırlısı bakalım kısmetse cumartesi sabah start var.

Özer abi selam,
C.tesi sabahı çıkıp nerelere gitsem diye düşünmekteyim. İstersen gel sabah erkenden çıkalım yola (veya cuma akşamıda olabilir ) Çadır da var bende. Pazarda döneriz.. Ne dersin ? :)
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Arkadaşlar bugün orjinal givi öncam taktım shadowuma ama bir sorun var ya ben alışamadım yada kaskı ve dolayısıyla kafamı sarsıyor 100 km den sonra bununla ilgili bilgisi olan ve tavsiyesi olan varsa sevinirim arkadaşlar yoksa çıkartmak zorunda kalacam.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Arkadaşlar bugün orjinal givi öncam taktım shadowuma ama bir sorun var ya ben alışamadım yada kaskı ve dolayısıyla kafamı sarsıyor 100 km den sonra bununla ilgili bilgisi olan ve tavsiyesi olan varsa sevinirim arkadaşlar yoksa çıkartmak zorunda kalacam.



Daha önceki sayfalarda bende aynı sorunu yaşadığımı yazmıştım ancak alışıyorsun zamanla,yolda göğsüne taş yemekten iyidir sanırım.

Sağlıcakla...
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Daha önceki sayfalarda bende aynı sorunu yaşadığımı yazmıştım ancak alışıyorsun zamanla,yolda göğsüne taş yemekten iyidir sanırım.

Sağlıcakla...

hocam umarım dediğiniz gibi olur çünkü ilk gün çok sarstı ve yorduda ayrıca o zaman biraz daha böyle kullanayım bakalım.......
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Bodrum bodrum yinede bodrum
ÖNDER kardeş biraz geç oldu,güç oldu ancak güzel oldu.Umarım bayrama da buluşma şansımız olur.
Herşey gönlünce olsun.








---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 22:59 ----------

Bunlarda gecikmeli balıkesir festivalinden kısa metraj resimler esas oğlan foto makinamı evde bıraktığımdan telefonla bu kadar oldu.
eh idare ediverin garii

Balıkesir festivali bahane edremit,kaz dağları,hanlar-yenice üzerinden lapseki harika bir güzergah, yeniden gitmek lazım şiddetle tavsiye edilir arkadaşlar:):)
















 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selamlar;
Sizler adına çok sevindim...güzergah güzel,arkadaşlar güzel,motorlar güzel olunca birliktelikten keyif aldığınız muhakkak.
Diğer arkadaş bahsettiğin akrabanız herhalde özer kardeş
cuma akşamı çadırı teslim etmek için mustafa ile cafede buluştuğumuzda ertesi günü ve pazar günü için yeğenimin sünnet düğünü
olduğu için gelemeyeceğimi söylemiştim..
Hoş Fıdılla o yol çekilirmi veya grupta sıkıntı olabilirmiydi oda ayrı konu..
Nadir abi kilomu aldın ne..!
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Uğur merhaba nasılsın yeni motorun hayırlı olsun gelseydin iyi olurdu maksat gezmek sürat ile işimiz yok neyse başa zaman inşallah sağlıcakla kal
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Herkes nereye kayboldu yahu? Aklıma takılan bir şey var yine. Yağ seviyesi. Şimdi kitabın söylediği gibi ana sehpa üzerinde mi yoksa sürüş pozisyonunda mı yağ seviyesini kontrol etmeliyiz? Ayrıca yine kitaba göre yağ seviyesi kontrolü önce birkaç dakika rölantide çalıştırma sonrası kapatılıp (bu arada yağ lambası kontrolü yapılıyor) bir süre beklendikten sonra yağ çubuğu temizlenip yerine vidalamadan kontrol edilmesi gerektiği söyleniyor. Şimdi benim kafama takılan şu: kitaba göre kontrollerimde yağ seviyesi alt çizgide, sürüş pozisyonunda ise üst çizgiyer yakın. Durum nedir anlamadım doğrusu?

Ayrıca Kaz Dağlarına gelerek beni çok mutlu eden Özer abime, onun sayesinde tanıştığım Nadir abime, Mustafa ve Aytaç kardeşlerime selamlar. Yine, yeniden bir yerlerde buluşmak dileğiyle. İstanbul rotasını düşünmüyor değilim ;)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Volkan kardeş sorunla ilgili cevabım motoru düz tuttuğunda vidalamadan cubukta görünendir,ayrıca yağ eksiltme senin km de zaten imkansız dert etme bunları kullandığın motora kum doldursan yinede çalışır
Tabiki görüşeceğiz gönüller bir olsun
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Volkan kardeş sorunla ilgili cevabım motoru düz tuttuğunda vidalamadan cubukta görünendir,ayrıca yağ eksiltme senin km de zaten imkansız dert etme bunları kullandığın motora kum doldursan yinede çalışır
Tabiki görüşeceğiz gönüller bir olsun

Abim merhaba, aklımı karıştıran bu konuda beni aydınlattığın için teşekkür ederim. Bu arada gerçekten özledim muhabbetinizi. Malum sebeplerden ötürü sıkıştım kaldım yine Balıkesir'e. Yarın mesaideyim, önümüzdeki hafta kısmetse İzmir tarafına gitmeyi planlıyorum. Şehir içi mesafeler doyurmuyor. Özer abi şu egzoz işini ne yapsam ki? Mustafa'nın çelik atı kanıma girdi, senin de bir fikrini almak isterim.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
İnan bende 15 gündür motorun kontağını açamadım kısmetse bu pazar buluşacağım motorumla,eksoz için ne desen haklısın ama sabır bazen iyi sonuç verir
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
İnan bende 15 gündür motorun kontağını açamadım kısmetse bu pazar buluşacağım motorumla,eksoz için ne desen haklısın ama sabır bazen iyi sonuç verir

ben hergün birlikteyim ama kısayollar için yorma beni der gibi shadow :) birkaç yere egzoz arayışıma dair konular açtım, sabırla bekleyeyim o halde. mustafa ile geçen konuştum, o da bulamazsan uygun bir şeyler getirtiriz demişti. sabırla bekleyeyim bakalım biraz.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Selam arkadaşlar...
Arka koltuğu ve sisybar'ı söktüm can sıkıntısından nasıl olmuş ?

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst