size sadece bir çanta seti gerekli görünüyor..Onuda temin ettiğinizde işlem tamamlanmış olur... iyi günlerde kullanın..
ilk izlenimleriniz neler oldu.. beklentilerinizi karşılayacakmı? Daha farklısı olsaydı gibi!
Hevesimi alayımda olmazsa satarım gibi düşünüyordum fakat sanırım bu motor benim bir parçammış gibi olacak şehir içinde bile biniyorum aktivam garajda yatıyor sayenizde hondayı tercih etmem çok iyi oldu bana aktivadan çok daha güvenli geldi bir iki şehirdışı seyahatim oldu ondada memnun oldum velhasıl üzerinde iken gençliğimi yaşıyorum darısı bizim yaşımızda evlerinde pinekliyenlere.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:17 ----------
Kaldera kardeşim birde sizden çantalar hakkında bilgi edinmek isterim tek sıkıntım elimdeki en ufak bir paketi koyacak bir yerin olmaması zira kasklarda aynı dert sanırım elzem olarak yan çantaları almam gerekli İstanbul seyahatimde çantalarla fazla ilgilenemedim depo üstü mıknatıslı aldım onuda her park edişimde yanıma almam gerekiyor oda zor.






